AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Paar toffe home gyms hier.

Hier is de mijne:Home Gym

Commentaar welkom ;)

Mooie ruimte die je daar tot je beschikking hebt, zag dat je ook verstelbare dumbbells had, alhoewel deze met schroefdraad zijn lijken mij deze niet zo handig.
Ben je momenteel ook nog ergens naar opzoek, iets wat je echt nog wilt hebben?

Ik was 2 uurtjes geleden lekker aan het trainen en was begonnen met schouders. Toen ik dat even goed had aangepakt pakte ik me bokshandschoentjes om eens lekker te boksen :D

Ik was al lekker warm en had er echt zin in om er even lekker tegenaan te gaan hehe, maar na ongeveer 30 stoten valt ineens de bokszak naar beneden :D

Nu wist ik al aan het begin dat het niet echt stevig was, maar nadat ik me gisteren er flink op had uitgeleefd dacht ik dat het wel stevig genoeg was. Niet dus :D

Maargoed ik moet het nu even wat steviger vastzetten zodat het niet weer naar beneden valt ^^

Ik was 2 uurtjes geleden lekker aan het trainen en was begonnen met schouders. Toen ik dat even goed had aangepakt pakte ik me bokshandschoentjes om eens lekker te boksen :D

Ik was al lekker warm en had er echt zin in om er even lekker tegenaan te gaan hehe, maar na ongeveer 30 stoten valt ineens de bokszak naar beneden :D

Nu wist ik al aan het begin dat het niet echt stevig was, maar nadat ik me gisteren er flink op had uitgeleefd dacht ik dat het wel stevig genoeg was. Niet dus :D

Maargoed ik moet het nu even wat steviger vastzetten zodat het niet weer naar beneden valt ^^

lol! vloer ook nog heel?

jah hoor hehe en hij viel ook de andere kant op dus verder was er niks aan de hand behalve dat ik me training niet kon afmaken :(

ik ben zwaar jalours op bart maar nog meer op zijn kelder:p

Hoe kun je nu jaloers zijn op een kelder? Een kelder doet niet!

Wat dacht je van een pomp in je lul, je glutes, je lats én een orgasme van een stevige doggy? :)

super gaaf wat sommigen hier hebben, vooral milky.

Ik heb nu 2 oly stangen, wat kleine stangen, verstelbare dumbbells. Zoek nu naar schijven voor de stangen! Zijn ook nu een huisje aan het zoeken en daar komt dan 100% zeker een powerrack in.

:roflol:
Helaas is overgewicht een afknapper voor mij, sterke armen zijn in dat geval dus wel vereist om de rand van het bed vast te houden om een en ander te stabiliseren :)

super gaaf wat sommigen hier hebben, vooral milky.

Dank u :D , maar persoonlijk vind ik die van bart82 het mooiste :cool:

Er zijn intussen trouwens weer enkele dingen bijgekomen/weggegaan in mn homegym. Zal dit weekend eens een verslagje doen in dit topic en nieuwe foto's proberen te posten.

Citaat van bart82:
Origineel gepost door Ironmind
Hoe kun je nu jaloers zijn op een kelder? Een kelder doet niet!

Citaat:
Origineel gepost door Ahnold
'A good pump is better than an orgasm'

;)

Een pomp heeft niets met een kelder te maken!
En jaloers zijn op een gym is vreemd, op een persoon kun je wel jaloers zijn..

Vandaag trouwens die geile power-hooks binnen gekregen, ook mn muscle-clamps, echter ik had 2 setjes (4stuks) Muscle Clamps besteld, maar die gasten hadden er maar 1 setje in gedaan :( (had voor 2 betaald) morgen dus weer ff bellen, gast die ik net sprak verwees me door naar zn collega! (die waarschijnlijk die fout gemaakt heeft)

Muscle Clamps:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Power-hooks:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Die muscle-clamps zijn wel geile dingetjes, wat kosten die?
En powerhooks, waar ga je die voor gebruiken?

Terug
Naar boven