- Waardering
- 4
Je kan ook gewoon de dip steunen kopen die bij dat bodycraft powerrack horen. dat zijn de kosten niet volgens mij.
Maar mooi spul!
Die dipsteunen kosten 25 euro..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan ook gewoon de dip steunen kopen die bij dat bodycraft powerrack horen. dat zijn de kosten niet volgens mij.
Maar mooi spul!

Ik was 2 uurtjes geleden lekker aan het trainen en was begonnen met schouders. Toen ik dat even goed had aangepakt pakte ik me bokshandschoentjes om eens lekker te boksen
Ik was al lekker warm en had er echt zin in om er even lekker tegenaan te gaan hehe, maar na ongeveer 30 stoten valt ineens de bokszak naar beneden
Nu wist ik al aan het begin dat het niet echt stevig was, maar nadat ik me gisteren er flink op had uitgeleefd dacht ik dat het wel stevig genoeg was. Niet dus
Maargoed ik moet het nu even wat steviger vastzetten zodat het niet weer naar beneden valt ^^
Hoe kun je nu jaloers zijn op een kelder? Een kelder doet niet!
Ahnold zei:
Wat dacht je van een pomp in je lul, je glutes, je lats én een orgasme van een stevige doggy?![]()

, maar persoonlijk vind ik die van bart82 het mooiste

(had voor 2 betaald) morgen dus weer ff bellen, gast die ik net sprak verwees me door naar zn collega! (die waarschijnlijk die fout gemaakt heeft)