AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nieuw spul van Rogue :D

IMG_20180304_093516_515.jpg
 
:eek: zooo allemachtig wat een vette ruimte met mooi spul. Mag je heel trots op zijn.
 
Beter dan 3/4 van alle commerciële gyms. drool:
 
je gym is overigens echt super goed, neem aan dat je niet alleen traint hier?
 
geen idee ooit iets over gelezen vertel eens? Wat heeft het voor voordelen?
Niet hoeven uitlopen. Enige nadeel lijkt me dat als de bar net niet goed in je nek ligt als je hem uitpakt en die dingen zijn al weggeklapt.
 
Niet hoeven uitlopen. Enige nadeel lijkt me dat als de bar net niet goed in je nek ligt als je hem uitpakt en die dingen zijn al weggeklapt.
Lijkt me gevaarlijker dan wel uitlopen. Bij dit systeem kan je een gewicht nemen dat je niet deftig kan uitlopen, maar als je 'm opnieuw wil racken moet je wel een stapje zetten. Ik vind dat tricky.
 
Zelfde gedachte hier hoor. Aan de ene kant lijkt het me wel relaxt, maar bij maxen weer niet. Daarnaast heb ik geen problemen met uitlopen. Beetje luxe ding, ik zou het nooit kopen. Zag er wel een op marktplaats voorbijkomen. Als het dan echt voor een prikkie is misschien...
 
Lijkt me gevaarlijker dan wel uitlopen. Bij dit systeem kan je een gewicht nemen dat je niet deftig kan uitlopen, maar als je 'm opnieuw wil racken moet je wel een stapje zetten. Ik vind dat tricky.

Je loopt hem niet naar voren terug he, je leunt iets voorover en dan gooi je hem automatisch terug. Hier filmpje ergens beneden; Rogue Monster Monolift Attachment

Ik ben er iig zeer tevreden van en heb nog het andere rack wat ik gewoon standaard laat :)

Brutushakt Train er niet alleen idd, klein groepje maakt er gebruik van, erg leuk vol te houden zo!
 
Mja, het zal wennen zijn.
Ik loop 'm eigenlijk graag uit, maar dat kan zijn omdat ik niet anders gewoon ben.
 
Is toch vnml voor equipped?
 
Wel mooie gym zeg!!
 
Dag allemaal,

Nog maar net op dit forum maar hier alvast enkele foto's van mijn voorlopig homegym. Ben er nog maar net mee begonnen dus er gaat nog een hoop veranderen.
Zou graag het multi-tool machine vervangen met een kooi. Staan er enkele op 2dehands dus zal hoogstwaarschijnlijk niet zolang meer duren... :)

Nog een hoop losse schijven liggen nog onder de bank, moet nog wat ritme vinden in mijn oefeningen zodat ik niet constant van gewicht moet verwisselen. Of meer dumbells kopen.. :)

Voorlopig is het beperkt, maar ik doe de meeste oefeningen met dumbells dus volstaat het. Enigste dat ik nog actief zoek is een verstelbaar bankje. Ben het nu aan het doen met een make-shift bankje maar is niet ideaal.
Mijn vrouw is een marathon loopster dus veel cardio materiaal is ook van toepassing.

ebasyf.jpg

sqm2j8.jpg

hvougn.jpg

2q326ib.jpg


Grtz
 
Laatst bewerkt:
De kameraad van wie de squatkooi was. wou zijn ding ergens anders zetten.
Tijdje terug een Rogue r3 kunnen overkopen voor 350 euro, die ondertussen wat stof lag te verzamelen.

Is een rack dat ik moet vastzetten in de grond. Omdat ik geen dikke gaten in de beton wou boren, maar een platformpje gemaakt voor eronder.

Voor opzet platform, zie spoiler
Afmetingen etc gebaseerd op dingen die we nog hadden liggen.
- 18mm multiplex platen van 61 x 245cm
- Zeer stevige 1cm dikke rubber mat van 1m x 250+ cm. Deze doormidden gesneden.
- Onderlaag ook van (onnodig duur) multiplex, helaas niet in de dwarsrichting. Dit was een gemakkelijkheidsoplossing
- Om de overige 8mm verschil tussen houten middenstuk en rubber op te vullen had ik heel toevallig nog wat gevonden bij een magazijnopruiming: 3mm rubber matjes van 50x50cm en tapijttegels van 5mm dik, ook 50x50cm
- Afmetingen platform: 222cm breed, 245cm lang. 'Maar' 36mm dik, dus kon geen heel dikke bouten gebruiken. En omdat onderlaag multiplex is wat nooit perfect plat is liggen, sommigen hoeken van het platform nog niet volledig plat op de beton.

Platform heeft me geen enkele euro gekost.

DSCF3151.JPG DSCF3159.JPG

DSCF3161.JPG

DSCF3163.JPG
 
Dat ziet er super uit.
Staat dit net zo stevig als de Barbarian cage?
 
Back
Naar boven