- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twee jaar gelden is me vriendin begonnen met trainen, gewoon lekker thuis en met wat goedkope gewichten, vooral body weight trainen. Na een jaar getraind te hebben wilde ze wat meer gewichten hebben en ik zelf wilde eigenlijk ook wel trainen
Omdat we toch niet altijd samen trainen en de mogelijkheid hebben om te spotten, ben ik hier gaan lurken, kijken wat allemaal mogelijk was en wat binnen ons budget paste (erg belangrijk)
Vorig jaar rond deze tijd de hebben we dus de knoop door gehakt en we zijn nog altijd erg blij met onze aanschaf, alles werkt goed en is erg stevig.
Zelf train ik nu 5 dagen in de week (begonnen met 3 dagen in de week 5x5), me vriendin traint nu 4 dagen in de week.
![]()
![]()
![]()
Wauw das echt een prachtige homegym man!!! Damn jelly!

Van welk merk is je multistation? Je kan er zowat alles mee trainen lijkt me![]()
Van welk merk is je multistation? Je kan er zowat alles mee trainen lijkt me![]()
Volgens mij is dat 1 van workout supply.Power Rack + Lat pully + cross cable LF051PRLC
Volgens mij is dat 1 van workout supply.Power Rack + Lat pully + cross cable LF051PRLC
Nee, zo’n cable crossover uitbreiding hebben wij altijd bewust uit het assortiment gehouden (om meerdere redenen). Toch bedankt voor het meedenken@Fitness Seller : Is zo een cable crossover uitbreiding ook mogelijk voor jullie half racks of powercages?
Lijkt zeker interessant voor mensen met beperkte ruimte.

Is een van de mooiere halterrekken die ik al gezien heb. Zou bij mij ook wel passen. Selfmade?

Had je vraag over het hoofd gezien.
Klopt, het is van het merk LAUD fitness, alleen de powerrack die ik he staan is de 061, Die is een stuk sterker en naar mijn mening is dat ook nodig.
We hebben de keuze gebaseerd om de multifunctie van het apparaat, me vriendin gebruikt voornamelijk de lat en crosscable functie, hoewel dit niet mijn eerste nodige eis was maak ik er nu eigenlijk ook best veel gebruik van.
Onze keuze was gebaseerd op de HD2/powertec en deze. (Fortex is tegenwoordig ook een mooie optie)
Nee, zo’n cable crossover uitbreiding hebben wij altijd bewust uit het assortiment gehouden (om meerdere redenen). Toch bedankt voor het meedenken![]()
Dezelfde reden waarom wij geen standaard multistations aanbieden en dezelfde reden waarom je zo'n cable crossover uitbreiding bij bijna geen enkel bedrijf met wat professionelere equipment zult vinden: kwaliteit (alhoewel zo'n uitbreiding voor veel thuisgebruikers vast prima zal volstaan).Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig wat de redenen zijn om zoiets niet in het assortiment op te nemen ?
Dezelfde reden waarom wij geen standaard multistations aanbieden en dezelfde reden waarom je zo'n cable crossover uitbreiding bij bijna geen enkel bedrijf met wat professionelere equipment zult vinden: kwaliteit (alhoewel zo'n uitbreiding voor veel thuisgebruikers vast prima zal volstaan).
Ik zal de ingenieur echter eens vragen om een goede uitvoering voor Barbarian Line te bedenken, eens zien of wij er een eigen draai aan kunnen geven (bijvoorbeeld een eenvoudige uitvoering die verbonden kan worden met de pulley, niet zo'n omslachtige torens links en rechts naast de kooi). Er komen dit jaar sowieso nog veel nieuwe accessoires voor de Barbarian Line racks (monolift, jammer arms, safety straps) dus wellicht is het interessant om deze optie ook te bekijken.

Hoe bevalt de crosscable en lat functie bij dit rek ?
Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig wat de redenen zijn om zoiets niet in het assortiment op te nemen ?
Ik zal de ingenieur echter eens vragen om een goede uitvoering voor Barbarian Line te bedenken, eens zien of wij er een eigen draai aan kunnen geven (bijvoorbeeld een eenvoudige uitvoering die verbonden kan worden met de pulley, niet zo'n omslachtige torens links en rechts naast de kooi).

Je kunt gewoon een regulier crossover vastzetten aan je powerrack met twee stalen kokers (50x50x2 kost zo'n 15 euro per 2 meter).
Op de barbarian kan bijvoorbeeld een crossover bevestigd worden op de bevestigingsgaten vd boven balken. Hierop kunnen twee horizontale kokers met flensplaten verticaal op rack en horizontaal op crossover.
Ken ook iemand die gewoon een latpulley op tegenoverliggende muur heeft zitten en dat als crossover gebruikt icm cage-pulley (met verlengers vanaf pulley). Zal wel niet handig zijn voor mensen die ver uit het midden lopen waardoor kabels mogelijk kruisen met cage palen, maar vond het wel geinig... wel oppassen dat je de cage niet omver trekt![]()

Blijft toch leuker als het netjes allemaal bij mekaar hoort ipv in mekaar geknutseld![]()