Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

yo milky, je hebt je zaakje goed op orde man, respect! :thumbs:

Mooi spul Milky, veel plezier ermee! :thumbs:

hoe hoog is trouwens die lage PANATTA pulley? Vind ik een supergeil ding maar als het niet in m'n keldertje gaat heb ik pech :D

Heb hem daarnet even voor je nagemeten. Hij is 235 cm hoog. Maar als hij er niet in gaat, kan je er altijd een stukje tussen uit zagen, heb je bij je hoge ook gedaan hé :D

@milky:

heb je die dumbbells tweedehands gehaald? en hoeveel was er ongeveer voor kwijt?

Heb ze inderdaad 2dehands gehaald, hoeveel ik er voor kwijt was kan ik je niet zeggen, omdat ik ze samen met mn toestellen enz gehaald heb en gewoon een totaalprijs (1250 €) betaald heb voor alles samen...

yo milky, je hebt je zaakje goed op orde man, respect! :thumbs:

Mooi spul Milky, veel plezier ermee! :thumbs:

mooie prijs hoor 1250 euries voor de hele set.

ps. leuk verslag en mooie pics van je homegym man. ziet er mooi uit.

Heb hem daarnet even voor je nagemeten. Hij is 235 cm hoog. Maar als hij er niet in gaat, kan je er altijd een stukje tussen uit zagen, heb je bij je hoge ook gedaan hé :D

Geen haar op m'n hoofd dat daar nog aan denkt :D

Zoek ik wel een technogym, force fitness,... die 10 cm lager is.

Geen haar op m'n hoofd dat daar nog aan denkt :D

Zoek ik wel een technogym, force fitness,... die 10 cm lager is.

Zeer klote he lage plafonds, de mijne is maar 216 cm, zoek daar maar is een lat pully of cable cross voor.
Dat word naar alle waarschijnlijk homemade :)

Zeer klote he lage plafonds, de mijne is maar 216 cm, zoek daar maar is een lat pully of cable cross voor.
Dat word naar alle waarschijnlijk homemade :)

Helemaal klote als het om enkele miezerige centimeters gaat, pas een cable-cross laten staan omdat ie 3 cm te hoog was :(

Had ik dat op voorhand geweten was m'n kelder een halve meter dieper, maar dat zijn vijgen na pasen...

Helemaal klote als het om enkele miezerige centimeters gaat, pas een cable-cross laten staan omdat ie 3 cm te hoog was :(

Had ik dat op voorhand geweten was m'n kelder een halve meter dieper, maar dat zijn vijgen na pasen...

Dat is echt klote, geen enkel optie om hem in te kleinen? 3 cm is echt miniem :(

Dat is echt klote, geen enkel optie om hem in te kleinen? 3 cm is echt miniem :(

De enige methode was om 4 profielen door te slijpen en dan als rechte verbinding terug te monteren. Dat gaat natuurlijk maar dan verneuk je de stevigheid van zo'n toestel behoorlijk en op zich is het al geen eenvoudige klus.

Squatrek, benchrek, smith, verstelbare bank...

259470688.jpg

Effe een pic van mn nieuwste aanwinst, de cable cross. Vet toestel.

259463575.jpg

Binnenkort komen er nog wat cable accessoires bij, een tricepsbar, een scrugbar en een dipgordel.

Goed voor elkaar, mooie ruimte, en mooi spul!

Al met al een voordelig zaakje hoop ik?

dikke homegym guardian! vet spul!

Goed voor elkaar, mooie ruimte, en mooi spul!

Al met al een voordelig zaakje hoop ik?

Thx bro

Al met al wel voordelig ja, ik heb er een deal op gekregen van die firma.

Ik had wel liever 2e hands commercieel spul gehad maar die dingen passen niet in mn kelder. Plafond is maar 220cm hoog. Jammer, anders zou ik goedkoper en net zo goed af geweest zijn.

dikke homegym guardian! vet spul!

thx!

Ziet er mooi uit pik, hoeveel was je kwijt voor het squat/smith-rack?

Ik neem aan dat je niet meer op vakantie gaat of wel ;) sucks wel ja dat je
plafond zo laag is, meerdere mensen hier hebben dat probleem, he bart :p

Maar je hebt het nu tenminste voor mekaar, veel plezier ermee, dat zal wel lukken dacht ik zo ;)

Thx bro, dat rack was 1000euro. Het kan wel tegen een stootje en freeweights zijn geen probleem. Het gunrack is handig en de smith gaat ook smooth zoals in de gym. Ben er zeer tevreden over.

Best prijzig, maar dan heb je ook iets!

Maar had jij nu niet al een power-rack, of verwar ik je met iemand anders?

Best prijzig, maar dan heb je ook iets!

Maar had jij nu niet al een power-rack, of verwar ik je met iemand anders?

Ik had idd een powerrack naast die smith. Dat heb ik verkocht, samen met wat kleinere schijven die ik niet meer nodig had en ik heb er die cable cross mee gekocht. In dat halfrack kan ik btw alles wat ik in een full rack zou doen, zelfs pinsquats ed... Ik heb dan maar beslist om het powerrack te vervangen door die cable omdat het wel eens handig zou kunnen zijn om mn borst te trainen, een spiergroep die bij mij nogal eens achter wil lopen.

Ik had idd een powerrack naast die smith. Dat heb ik verkocht, samen met wat kleinere schijven die ik niet meer nodig had en ik heb er die cable cross mee gekocht. In dat halfrack kan ik btw alles wat ik in een full rack zou doen, zelfs pinsquats ed... Ik heb dan maar beslist om het powerrack te vervangen door die cable omdat het wel eens handig zou kunnen zijn om mn borst te trainen, een spiergroep die bij mij nogal eens achter wil lopen.

Die opvang-steunen zijn denk ik erg handig, aangezien je bij benchen exact de juiste hoogte kunt instellen, daar waar je bij een power-rack soms pas om de 10cm de nieuwe opvang-hoogte kunt instellen..
Ook kun je de kuiten uitstekend trainen in de smith!
Alleen jammer dat je bij dit soort apparaten, geen pull (optrek) gedeelte geintregeerd is..
Maar dat zit bij jouw weer aan het cable-cross gemonteerd. ;)

Veel plezier ermee! :)

Terug
Naar boven