AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Begint eerder op een SM kamer te lijken

1612960224284.jpeg
Meer gebruiksmogelijkheden is een efficiënt uitgangspunt, maar je kan tegenwoordig gewoon voor je voorkeuren uitkomen.

Als hint zou je het in verschillende tinten grijs kunnen schilderen, sluit mooi aan bij de gordijnen.

Ziet er indrukwekkend uit, doe je goed!

• Haha
Waarderingen: Onit
Binnenkort foto dat de balken gescheurd zijn
vraag me idd serieus af...Hoeveel gewicht (incl. piek belasting van het neerkwakken van de barbell) kan zoiets houden? Ik ben zelf meer van "in staal we trust", en weet ook dat hout veel kan hebben..maar toch..hoeveel kan het aan?

vraag me idd serieus af...Hoeveel gewicht (incl. piek belasting van het neerkwakken van de barbell) kan zoiets houden? Ik ben zelf meer van "in staal we trust", en weet ook dat hout veel kan hebben..maar toch..hoeveel kan het aan?
Heb het punt van maximale belasting niet opgezocht. Kom voor nu prima uit de voeten. Als de gyms weer open gaan, sta ik vooraan in de rij

Ik zou me het meeste zorgen maken om je J-hooks. de rest ziet er wel degelijk genoeg uit.

Super deluxe. Veel plaats......super materiaal. Suc6.

Mooi hoor! Bij de eerste foto lijkt het helemaal enorm, maar dan zie je de spiegel.

Wat voor fiets is dat en waar gebruik je die voor?

Het lijkt een C2 bike erg.
Haha klopt! Die spiegel maakt het voor het oog wel wat groter. Maar in principe genoeg ruimte, is gewoon een zolder van een rijtjeswoning 👍

Is een gewone Finnlo spinningfiets, niet heel fancy, maar af en toe wel lekker! Wellicht dat ik hem nog inruil voor een Echobike.

Aangezien ik sowieso alleen maar thuis train, en mijn vorige equipment maar een beetje wankel was (levensgevaarlijk eigenlijk), heb ik mezelf eens bezig gehouden met iets deftig in elkaar te knutselen.

Eerst alles uitgetekend.

ihyrSyC.jpg

Het frame is van hout, de rest is staal dat is uitgelaserd en gelast/gefreesd op het werk.

-high/low pulley met 100kg gewicht: 20 blokken van 5kg, uitgefreesd en voorzien van glijbussen, kabels op maat laten maken
-bench rack
-squat rack
-OHP rack
-verstelbare spotters

oaSuNc3.jpg

zjtT8gX.jpg

x7W5jKA.jpg

Drhzu1e.jpg

Ik ben gelukkig nu :lifter:

Chill. Maar zo’n rack kan je ook gewoon kopen hoor.

Dit ziet er heel erg gaaf uit hoor. Klasse werk. Zelf had ik het alleen ook nog een kleurtje gegeven (mens moet wat te zeuren hebben hé haha)

En het klopt natuurlijk wel dat je een Rack kunt kopen, ook eentje als deze. Maar hoogstwaarschijnelijk niet voor de kosten wat het hem gekost heeft om deze te maken.
Vooral als je eea kunt combineren met je werk enzo...

Ik zeg TOP!!!

Dit ziet er heel erg gaaf uit hoor. Klasse werk. Zelf had ik het alleen ook nog een kleurtje gegeven (mens moet wat te zeuren hebben hé haha)

En het klopt natuurlijk wel dat je een Rack kunt kopen, ook eentje als deze. Maar hoogstwaarschijnelijk niet voor de kosten wat het hem gekost heeft om deze te maken.
Vooral als je eea kunt combineren met je werk enzo...

Ik zeg TOP!!!
Bedankt!

Inderdaad, kleurtje had nog beter geweest.
Zal binnen een jaar toch terug uit elkaar moeten wegens verhuis, dus misschien dat ik het dan wel doe.

Bedankt!

Inderdaad, kleurtje had nog beter geweest.
Zal binnen een jaar toch terug uit elkaar moeten wegens verhuis, dus misschien dat ik het dan wel doe.
oh maar als je het toch uit elkaar gaat halen, dan zou ik bouten gaan gebruiken ipv schroeven bij de houder van de spotterstang en barbelle houders etc.

Kijk in de hoeken (waar de balken bij elkaar komen) zou ik de schroeven vertrouwen, maar op dat soort punten (wat ik eerder zei) denk ik dat ik persoonlijk echte bouten zou gebruiken ipv schroeven. Denk overigens dat het puur gevoel is want ik ben geen techneut en weet niet wat te technische specs zijn van schroeven etc mbt draagkracht en impactkracht.
Verder veel plezier mee gewenst.

oh maar als je het toch uit elkaar gaat halen, dan zou ik bouten gaan gebruiken ipv schroeven bij de houder van de spotterstang en barbelle houders etc.

Kijk in de hoeken (waar de balken bij elkaar komen) zou ik de schroeven vertrouwen, maar op dat soort punten (wat ik eerder zei) denk ik dat ik persoonlijk echte bouten zou gebruiken ipv schroeven. Denk overigens dat het puur gevoel is want ik ben geen techneut en weet niet wat te technische specs zijn van schroeven etc mbt draagkracht en impactkracht.
Verder veel plezier mee gewenst.
Klopt wat je zegt, bouten zouden zeker beter zijn!
Heb wel in de praktijk gemerkt dat zo'n schroeven van 5mm (zijn ook 80mm lang) belachelijk sterk zijn.

Terug
Naar boven