Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

On topic: voor de mensen met een homegym waarbij ook alle attachments op de grond liggen:
137c2b2a-6ee7-41d6-bdb5-66babf956765.jpg

On topic: voor de mensen met een homegym waarbij ook alle attachments op de grond liggen:

Die hing bij ons al in de garage, was vorige bewoner z'n gereedschapsbord. Wij gebruiken het inderdaad als opbergrek :)

Er zijn ook mensen (als ik mezelf daartoe mag rekenen) die hun attachments makkelijker vinden als ze op de grond liggen.

2,5 jaar geleden een nieuwbouwwoning gekocht voor 350k. Afgelopen Juli is het opgeleverd. De buren (identiek huis) zijn 3 maanden geleden uit elkaar gegaan. Huis is afgelopen vrijdag verkocht voor 600k.

Wat een boeven die ex-buren van mij. Dat dit kan in Nederland.
Zou ik ook doen

Wow wat een bult onzin op dit deel van het forum zeg....... en dat allemaal in 1 dag heel knap.

Maar voor de "in mijn ogen" zeikerds onder ons.... wakker worden mensen.... het is nou eenmaal zo dat in tijd van schaarste eea zich zo ontwikkelt. Wat eerder al genoemd is mbt woningen of andere materialen (hout, ijzer, apparatuur etc etc) is allemaal duurder geworden aangezien het aanbod laag is en vraag hoog.

Oh en inderdaad, zodra het aanbod hoog word en de vraag laag (bijvoorbeeld de sportscholen gaan weer vol open) zal de prijs dalen.... dit is de eerste les economie die we allemaal hebben gehad bij het eerste of misschien tweede lesuurtje op voortgezet onderwijs.

Goed plan,strakke uitvoering...ik heb alleen geen muur (1 maar daar staat een kast (vol) tegen), en 3 glazen wanden...iemand tips? Zuignappen zijn een no-go, boren in glas..eigenlijk ook een no-go.. ;)

Tijdje geleden ook een "opberg update" gedaan toen ik wat meer accecoires binnen kreeg.
Gun rack van fitness seller en de haakjes (met rubber) van Ali 😋

Bijlagen

• 20220121_212117.jpg
    20220121_212117.jpg
    212,3 KB · Weergaven: 165
  • 20220121_211950.jpg
    20220121_211950.jpg
    179,4 KB · Weergaven: 157
Tijdje geleden ook een "opberg update" gedaan toen ik wat meer accecoires binnen kreeg.
Gun rack van fitness seller en de haakjes (met rubber) van Ali 😋
Ziet er nice uit! Heb je een linkje van de haakjes? Ga ik m'n jammer arms ook zo ophangen😀

Goed plan,strakke uitvoering...ik heb alleen geen muur (1 maar daar staat een kast (vol) tegen), en 3 glazen wanden...iemand tips? Zuignappen zijn een no-go, boren in glas..eigenlijk ook een no-go.. ;)
Gewoon plakken dan? Die teva tape kan best wat hebben.

Heb jaren geleden ook een powercage van powercage.nl gehad (helaas moeten verkopen ivm verhuizing). Dat werd hier toen ook nog vaak genoemd. Degelijk spul, oersterk en vrij goedkoop. Weet niet of ie nog veel maakt want zag het eea op uitverkocht staan
Heb ik de mijne ook gekocht. De dag voor de eerste lockdowns, het goedkoopste model maar stevig zat en doet het prima.

Terug
Naar boven