- Waardering
- 440
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
op amazone kosten 150 euroZoiets dacht ik als. Dat lijkt me een interessante optie, waar je je die vandaan?
dingen zijn wel echt degelijk kunnen tot 700kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op amazone kosten 150 euroZoiets dacht ik als. Dat lijkt me een interessante optie, waar je je die vandaan?
Wat was je kwijt voor die stellage? Die is wel mooi! Enige wat ik je kan aanraden is verstelbare dumbells. Die zijn praktisch echt super fijn!Heb deze installatie op en slaapkamer gebouwd het heeft bijna alles wat je nodig hebt in principe.
Gebruik het wel veel te weinig
![]()
![]()
![]()
je heb hem niet nieuw gekocht. alles wat ik er nu heb liggen denk zon 2400 ongeveer als je alles nieuw koopt is het wel 4k+Wat was je kwijt voor die stellage? Die is wel mooi! Enige wat ik je kan aanraden is verstelbare dumbells. Die zijn praktisch echt super fijn!
het rek nieuw kost 3.000Wat was je kwijt voor die stellage? Die is wel mooi! Enige wat ik je kan aanraden is verstelbare dumbells. Die zijn praktisch echt super fijn!
Hoe heten ze?die gebruik ik voor het deadliften zodat de barbell net de grond niet raakt anders maak dat zoveel kabaal voor de buren en het is op de 2e etage die dingen vangen de klap goed op.
Valt me nog mee dan. Je hebt dan wel lekker spul om echt alles te kunnen trainen! Train nu al tijdje alleen met bankje en dumbells. Maar dan mis je soms toch e.a.je heb hem niet nieuw gekocht. alles wat ik er nu heb liggen denk zon 2400 ongeveer als je alles nieuw koopt is het wel 4k+
ja verstelbare dumbells wel handig alleen zo knetter duur en zijn vrij breekbaar volgens mij ik heb die zitzakken gekocht daar gooi ik mijn dumbells nu op
Mooie setup man. Happy met dat t bar attachment?Heb deze installatie op en slaapkamer gebouwd het heeft bijna alles wat je nodig hebt in principe.
Gebruik het wel veel te weinig
![]()
![]()
![]()
Goed voor elkaar. Als ik je een tip mag geven: zwaarste schijven bovenaan doen in je plate tree als dat past. Scheelt je onderrug.Mijn Homegym. Ben 62 maar train toch een keer of 5 per week.
Niet meer te zwaar. Moet opletten met gewrichten enz…….de leeftijd zeker ??
Dit is de garage van mijn vriendin. In mijn eigen huis heb ik ook zo'n multi-purpose gym. Wel een kilo of 200 of beide locaties en vroeger had ik ook nog een pulley...
Ik denk dat ze dat juist heel goed kunnen. Er zal altijd een minimale rek in de banden zitten en wat flex in de stalen constructie,Ligt er maar net aan wat je wilt, maar ik kan moeilijk voorstellen dat die bovenstaande rekjes enorm goed de klap kunnen absorberen.