XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Zoiets dacht ik als. Dat lijkt me een interessante optie, waar je je die vandaan?
op amazone kosten 150 euro
dingen zijn wel echt degelijk kunnen tot 700kg

Wat was je kwijt voor die stellage? Die is wel mooi! Enige wat ik je kan aanraden is verstelbare dumbells. Die zijn praktisch echt super fijn!
je heb hem niet nieuw gekocht. alles wat ik er nu heb liggen denk zon 2400 ongeveer als je alles nieuw koopt is het wel 4k+
ja verstelbare dumbells wel handig alleen zo knetter duur en zijn vrij breekbaar volgens mij ik heb die zitzakken gekocht daar gooi ik mijn dumbells nu op

• Like
Waarderingen: GruX
Wat was je kwijt voor die stellage? Die is wel mooi! Enige wat ik je kan aanraden is verstelbare dumbells. Die zijn praktisch echt super fijn!
het rek nieuw kost 3.000

• Like
Waarderingen: GruX
je heb hem niet nieuw gekocht. alles wat ik er nu heb liggen denk zon 2400 ongeveer als je alles nieuw koopt is het wel 4k+
ja verstelbare dumbells wel handig alleen zo knetter duur en zijn vrij breekbaar volgens mij ik heb die zitzakken gekocht daar gooi ik mijn dumbells nu op
Valt me nog mee dan. Je hebt dan wel lekker spul om echt alles te kunnen trainen! Train nu al tijdje alleen met bankje en dumbells. Maar dan mis je soms toch e.a.

Hoe heten ze?
1714908325000.png

Voor deadlifts vond ik ATX Drop Blocks het best werken.
vFWjz4C.jpg

Zijn alleen wel hoog, dus ik had er in m'n vorige huis wat hout tussen gedaan.
Met gewicht erop zakken de kussens wat in dus zoals dit heb je dan alsnog een goede startpositie.
Ligt er maar net aan wat je wilt, maar ik kan moeilijk voorstellen dat die bovenstaande rekjes enorm goed de klap kunnen absorberen.

Mijn Homegym. Ben 62 maar train toch een keer of 5 per week.
Niet meer te zwaar. Moet opletten met gewrichten enz…….de leeftijd zeker ??
Goed voor elkaar. Als ik je een tip mag geven: zwaarste schijven bovenaan doen in je plate tree als dat past. Scheelt je onderrug.

Lijkt me vrij vergelijkbaar met safety straps in je power rack. Vangt de klap inderdaad gewoon meer dan prima op zo lang je niet gaat lopen smijten

Nu een aantal weken in het bezit van een sissy squat (was zwaar in de aanbieding) en ik moet zeggen: I love it. Ding zelf is echt hele matige kwaliteit, maar de oefening is echt top. Ik gebruik een elastiek die ik aan mn power rack vast heb gemaakt, zodat ik helemaal naar achter kan leunen. De burn tijdens deze oefening is echt gestoord, echt nog een stuk meer dan bij bvb extensions tot failure. Echt een aanrader!

Overigens zelf dikkere rollers op gezet. Je voeten/benen moeten echt geen bewegingsruimte meer hebben om geen last te krijgen van kniepijn.
IMG_20240520_172259978.jpg

Laatst bewerkt:
Hi Niels, waar heb je 'm besteld en hoeveel was je kwijt?

Back
Naar boven