Fitness Seller

Top 2000

:(

1. Roller Coaster - Danny Vera (4)
2. Bohemian Rhapsody - Queen (1)
3. Hotel California - Eagles (2)
4. Piano Man - Billy Joel (3)
5. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (5)
6. Black - Pearl Jam (7)
7. Avond - Boudewijn de Groot (6)
8. Fix You - Coldplay (8)
9. Wish You Were Here – Pink Floyd (10)
10. Heroes - David Bowie (27)

• Like
Waarderingen: LM
Vi fans striken again

NS publieksprijs
Televizier
Top 2000

Man, come on. I had a rough night and I hate the fuckin' Eagles, man!

Nummer 10 hoort er ook niet in

Geeneens Gimme Shelter. :mad:

• Like
Als ik Bohemian Rhapsody te horen krijg wil ik zo snel mogelijk mn kist in. Vind dat zo een depri nummer

• Like
Nummer 10 hoort er ook niet in
Toen David Bowie in 2016 overleed hebben zijn nummers (zoals meestal bij overlijden) een flinke boost gekregen en het lijkt dat Heroes daarmee een blijvertje in de bovenste regionen is geworden. Dat zie je wel vaker gebeuren. Net als dat Avond van Boudewijn de Groot in de beginjaren niet eens in de top 100 stond en binnen 6 jaar op nummer 1.

V.w.b. Bowie ben ik zelf meer van de Space Oddity, Life on Mars en Ziggy Stardust-achtige nummers, mara das slechts mijn bescheiden mening.

1 & 7, prachtig toch. Ik vind het wel mooi.
1. Roller Coaster - Danny Vera (4)
2. Bohemian Rhapsody - Queen (1)
3. Hotel California - Eagles (2)
4. Piano Man - Billy Joel (3)
5. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (5)
6. Black - Pearl Jam (7)
7. Avond - Boudewijn de Groot (6)
8. Fix You - Coldplay (8)
9. Wish You Were Here – Pink Floyd (10)
10. Heroes - David Bowie (27)

Heb nog wel een aardige persoonlijke anekdote over onze grote vriend

Danny ken ik al heel lang uit het kleine Middelburgse uitgaansleven, is een hele aardige kerel trouwens, altijd geweest ook. Is een paar jaar ouder dan ik. Ik heb ook bij z'n vriendin (vrouw inmiddels geloof ik) in de klas gezeten. En Danny is natuurlijk al twintig jaar bezig om door te breken, dus het is wel mooi dat dat nu echt helemaal gelukt is. Maar er is een lange tijd geweest dat ie nog alleen hits had in Turkije en in de Zeeuwse top nogwat, en dat 'ie eigenlijk een beetje het lulletje rozenwater was van de Zeeuwse muziekscene (want Blof en later Racoon braken wel door). Hij maakte ook echt kutmuziek toen, in mijn herinnering althans. Het was een beetje van die flemerige troep.
Afijn, ik kwam hem eens tegen toen ik samen met mijn trainingsmaat van destijds door de stad liep. Ik denk een jaar of tien, twaalf geleden. Wij zaten toen in het uitsmijtersleven, en sowieso kent iedereen in zo'n provinciestad elkaar al, maar ons dus helemaal omdat we overal aan de deur stonden. We waren bekende koppen in de stad. Danny stond ook vaak op te treden in de cafés waar wij voor de deur stonden, of hij stond straalbezopen te zeuren dat 'ie naar binnen wilde. Maar goed, we zagen Danny dus lopen. Die maat van me was echt zo gek als een deur. Een jaar of tien ouder dan ik, een beer van een kerel van 140 kilo, grote bek, altijd overal schijt aan, lijf was één groot plakplaatje, zwaar aan de anabolen en allerlei recreatieve drugs ook. Half crimineel. Maar wel een vent met een gouden hart, deed alles voor je. Als je met hem op stap ging gebeurde er altijd van alles.
Nu dus ook. Zonder iets tegen mij te zeggen trekt 'ie ineens midden in de stad z'n broek tot aan z'n oksels op, hangt z'n tong kwijlend uit z'n bek en begint achter Danny aan te rennen en te schreeuwen om een handtekening. Ik liep een beetje mee, Danny zag ons, herkende mij maar mijn maat niet, en begon met zijn mimiek duidelijk te maken dat ie van mij wilde weten wat dit moest voorstellen: "is dit serieus of...?" (Danny was toen wereldberoemd in Middelburg, hij maakte het allicht vaker mee). Ik voelde me een beetje ongemakkelijk maar ik wilde ook de 'grap' van mijn maat niet onderuit halen. Dus ik pakte hem bij zijn arm en deed net alsof ik zijn begeleider was. "Kom maar jongen, ja ik weet het, je wilt graag een handtekening, maar ik weet niet of hij tijd heeft. Snap je dat?" Toen werd Danny ineens heel vertederend naar die man van 140 kilo lichaamsgewicht toe, gaf 'm een knuffel en pakte zijn notebook (dat hij klaarblijkelijk standaard bij zich had voor dergelijke situaties). Hebben we toch mooi een handtekening kunnen scoren toen.

Heb nog wel een aardige persoonlijke anekdote over onze grote vriend

Danny ken ik al heel lang uit het kleine Middelburgse uitgaansleven, is een hele aardige kerel trouwens, altijd geweest ook. Is een paar jaar ouder dan ik. Ik heb ook bij z'n vriendin (vrouw inmiddels geloof ik) in de klas gezeten. En Danny is natuurlijk al twintig jaar bezig om door te breken, dus het is wel mooi dat dat nu echt helemaal gelukt is. Maar er is een lange tijd geweest dat ie nog alleen hits had in Turkije en in de Zeeuwse top nogwat, en dat 'ie eigenlijk een beetje het lulletje rozenwater was van de Zeeuwse muziekscene (want Blof en later Racoon braken wel door). Hij maakte ook echt kutmuziek toen, in mijn herinnering althans. Het was een beetje van die flemerige troep.
Afijn, ik kwam hem eens tegen toen ik samen met mijn trainingsmaat van destijds door de stad liep. Ik denk een jaar of tien, twaalf geleden. Wij zaten toen in het uitsmijtersleven, en sowieso kent iedereen in zo'n provinciestad elkaar al, maar ons dus helemaal omdat we overal aan de deur stonden. We waren bekende koppen in de stad. En we zagen Danny dus lopen. Die maat van me was echt zo gek als een deur. Een jaar of tien ouder dan ik, een beer van een kerel van 140 kilo, grote bek, altijd overal schijt aan, lijf was één groot plakplaatje, zwaar aan de anabolen en allerlei recreatieve drugs ook. Half crimineel. Maar wel een vent met een gouden hart, deed alles voor je. Als je met hem op stap ging gebeurde er altijd van alles.
Nu dus ook. Zonder iets tegen mij te zeggen trekt 'ie ineens midden in de stad z'n broek tot aan z'n oksels op, hangt z'n tong kwijlend uit z'n bek en begint achter Danny aan te rennen en te schreeuwen om een handtekening. Ik liep een beetje mee, Danny zag ons, herkende mij, en begon met zijn mimiek duidelijk te maken dat ie van mij wilde weten wat dit moest voorstellen: "is dit serieus of...?" (Danny was toen wereldberoemd in Middelburg, hij maakte het allicht vaker mee). Ik voelde me een beetje ongemakkelijk maar ik wilde ook de 'grap' van mijn maat niet onderuit halen. Dus ik pakte hem bij zijn arm en deed net alsof ik zijn begeleider was. "Kom maar jongen, ja ik weet het, je wilt graag een handtekening, maar ik weet niet of hij tijd heeft. Snap je dat?" Toen werd Danny ineens heel vertederend naar die man van 140 kilo lichaamsgewicht toe, gaf 'm een knuffel en pakte zijn notebook (dat hij klaarblijkelijk standaard bij zich had voor dergelijke situaties). Hebben we toch mooi een handtekening kunnen scoren toen.
Kan ik mij nog herinneren een soortgelijke post.

Kan ik mij nog herinneren een soortgelijke post.
Ik weet niet of ik het eerder al eens gepost had, zou kunnen. Kwam Danny vroeger ook wel eens tegen in de gym enzo
7aaeaddff6c27e4ffd2386a4197d15c0.jpg

Ik weet niet of ik het eerder al eens gepost had, zou kunnen. Kwam Danny vroeger ook wel eens tegen in de gym enzo
7aaeaddff6c27e4ffd2386a4197d15c0.jpg
Dat je hem kende en haar ook van school maar dat hij een aardige kerel was maar zij zover je dat kon beoordelen niet zo toentertijd. Volgens mij kwam dit toen ter sprake na een shoot van haar, of dat ze populair werd via VI.

Danny Vera liet weten het zelf een beetje 'genant' te vinden dat ie op 1 staat.

Hier ook nog wel een genant verhaal:

Het is een lijst voor en door Nederlanders. Leuk dat er wat meer NL roots zichtbaar zijn in de top 10. Ik ben niet zo van het massaal pushen waardoor een nummer als de avond tot 1 kan worden gebracht, dat schiet een beetje door. Net als een of ander nummer uit boerenprotest. Maar tegelijkertijd vind ik het ook geneuzel over een lijst, als men zus of zo wil stemmen, prima. Uitslag kan niet goed of fout zijn tenzij aantoonbaar gefraudeerd of gerommeld.

• Like
Waarderingen: BB_
Het is een lijst voor en door Nederlanders. Leuk dat er wat meer NL roots zichtbaar zijn in de top 10. Ik ben niet zo van het massaal pushen waardoor een nummer als de avond tot 1 kan worden gebracht, dat schiet een beetje door. Net als een of ander nummer uit boerenprotest. Maar tegelijkertijd vind ik het ook geneuzel over een lijst, als men zus of zo wil stemmen, prima. Uitslag kan niet goed of fout zijn tenzij aantoonbaar gefraudeerd of gerommeld.
Er worden wel artiesten geweerd uit de Top 2000 en de keuzelijst is niet helemaal eerlijk opgesteld, waardoor sommige artiesten geen kans maken.

Ik snap m niet, of doel je op Boudewijn de Groot of Reinhard Mey?
Meer van er is overal wel wat van te vinden. Sommige mensen noemen het een tenenkrommend media event en anderen vinden het (o.a. vanwege herinneringen) iets leuks. Is voor mij heel.simpel, ik luister of luister niet. Zal mij verder een rotzorg zijn wie wel of niet erin komt.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven