Eatandgain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 81kg
powerlifter en bodybuilder in 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jij traint ook met handschoentjes zeker en vindt dat magnesium een bende geeft?
Waarom ben jij zo bezig met het checken van andere kerels? Kun je beter in de bananenbar doen man, misschien moet je de focus even op jezelf leggen als je gaan sporten. Jij bent ook begonnen als een luciferhoutje.
1. mensen die vragen hoelang je nog moet en dan ernaast gaan wachten (ga ik alleen langzamer trainen)
2. mensen die onnodig schreeuwen tijdens hun zet (alsof ze een wereld record aan het breken zijn)
3. mensen die een heel gesprek met me willen houden en blijven praten, terwijl ik aangeef dat ik er geen zin in heb door steeds mn oordopjes in te doen.
bonus:
Uber skinny jongens met een sixpack die na elke set ff in de spiegel checken of het er nog is.

lol @ niet focussen op je eigen training en je overal en nergens aan storen
Mensen die niet (normaal) kunnen spotten.
Voor de rest niks eigenlijk.
1. Mensen die mij storen tijdens een set
2. Mensen die mij continu lopen aan het staren
3. Tegenwoordig van die techno konijnen in de sportschool, die tussen de setjes door (groepje van 3/4) staan te dansen op muziek die ze draaien...
handschoenen? nee. Dikke trui, magnesium muziek en liften die shit. Zonder die ' GRWWWWWWWAAAAH' door heel de gym en dan hoor je een van zijn vrienden ' KOM OP BARTT KOM OPPP!!! JE HEBT HEM KOM OPPPP' hoor je dan de lifter schreeuwen ' WARM UPP BABYY WARM UP! '
Dan sta ik gewoon stil en kijk ik ze aan van : whats the point?
is gewoon irritant in mijn ogen, ga er geen probleem van maken want dit is 'mijn top 3'
Je moet het niet uitwerken op ons dat Sméagol er vandoor is met je ring.

je hebt opzich gelijk maar denk dat mensen je hier gewoon even verkeerd begrijpen. ik kan goed begrijpen dat mensen het irritant vinden als mensen alles bij elkaar schreeuwen.
als mensen schreeuwen bij een rep-out of een max beurt vind ik het prima, maar als je het gewoon bij bijna elke set doet en zelfs bij curls enzo wordt het gewoon irritant.
mensen die niet kunnen spotten zelfs als je precies zegt wat ze moeten doen, man man man
ja![]()

Nr 3 doe ik ook, maar dan in m'n eentje. Hoe meer je te boek staat als überautist, hoe minder je aangesproken zal worden. Mindgames bruh.
Nr 3 doe ik ook, maar dan in m'n eentje. Hoe meer je te boek staat als überautist, hoe minder je aangesproken zal worden. Mindgames bruh.