- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongeveer zelfde trainingstijd, leeftijd en krachtstats (al ben ik op het moment zwakker), enkel lengte/Gewicht een verschil: logje ga ik volgen!
!
. Helemaal kapot, dat komt goed uit want morgen weekje naar Frankrijkopenings tijdens zijn echt kut hè, kan je niet eens normaal lange training in the ochtend zetten. Nice volume op sq weer.
Welkom. Flinke front squat heb jij kerel, zag 3x150 in je log staan!

zat net filmpje te kijken van je squats op de mockmeet, die 190 en 195 lijken iets te hoog, of net op het randje, moeilijk te zien met z'n broekje. Ik zie je volgende week in ieder geval !
Heb in ieder geval afgelopen trainingen er goed op gelet en weet qua gevoel waar het punt zit. Zie je daar!zat net filmpje te kijken van je squats op de mockmeet, die 190 en 195 lijken iets te hoog, of net op het randje, moeilijk te zien met z'n broekje.
Ik zie je volgende week in ieder geval !

Thanks, njah weet wel zeker van nietvet% lijkt lager dan 15%. Eerder richting de 12%. Laatste trainingen waren in ieder geval goed op diepte![]()
vp% is sowieso boven de 12.Bedankt Willem!heb ook de filmpjes, mooie snelle deadlifts heb je suc6 volgende week
). Veel dank aan Meaantje voor het coachen en helpen!Bedankt. Nee was alleen om te wennen aan de calls en zeker te zijn van kwalificatie. Bij het NK wel een makkelijke opener, maar niet zo extreem neenice wedstrijdje gedraaid precies. Ga je volgende keer weer zo 'laag' openen op bench/deadlift of was dat nu voor eerste wedstrijd alleen?

Yeah