MuscleMeat

Tractortje-gaat-vlammen-log

Ik ga niet Tractortje z'n log vervuilen dus als je wat wilt weten pm je maar

Ik ga niet Tractortje z'n log vervuilen dus als je wat wilt weten pm je maar

HAHAHAHA DBB s eigen attention wh*re is weer terug hoor... kon je toch niet zonder dit forum slikki :p:p:p en dan nog wel in tractor zijn logje je weer vertonen.....

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het hele weekend last gehad van m'n schouders. Ongelofelijk. Nu snap ik waarom m'n schouders niet groeide.

Ik ben echt ontiegelijk hard gegaan op Lowlands. Bizar gewoon. Nu weer klaar om te trainen. Alhoewel.. morgen weer.

Vanaf deze week doe ik zo'n 8uur per week cardio (basketbaltrainingen), dus ik zal de eiwitten wat moeten verhogen wil ik geen scharminkel worden binnen 5 weken. Verder zal de training er hopelijk niet onder leiden. Ik blijf knallen.

Loo-lands ja, de naam zegt het al. Dat kost je zeker een week hersteltijd.

Basketbal < Bodybuilding, draai niet door in dat k*tspelletje he. Van basketbal worden de k*tjes niet nat, van ripped abs en een brutale chest wel.

Heb er ondertussen 7uur training opzitten deze week (ma, di, wo) en dat viel aardig zwaar. Vandaar dat ik vandaag voor het eerst weer getraind heb.

Een hoop jaloerse geesten in de gym vandaag, dus dat was wel ff lekker. Ik kreeg alle bijnamen naar m'n hoofd geslingerd, hehe.

Chest+biceps

BP
8x80
8x90
8x100
8x110

Incline BP
8x70
8x80
8x90
7x95 (ik ga die ****ing 100kg zeker halen binnenkort)

Cable cross
10x2
12x1
12x2
8x3

Incline apparaat
pff geen idee, ik ging iig hard

bicep curls
8x18
8x20
8x22
8x24

hammer curls
8x16
8x18
8x20
8x22 (makkelijk)

EZ bar curls
De gewichten weet ik niet meer. Ik was helemaal kapot. Vier sets iig.

Ik heb overigens mijn ultieme trainingsnummer gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=GbAioDeoVqw

Daar ga ik echt nog een hoop PR's op breken.

MORGEN SCHOUDERS, IK HEB ER NU AL ZIN IN. ****ING HARD BABY

jezus wat een k*t muziek/tekst.

ke*ker, al 4 dagen ziek en 't ziet er niet naar uit dat het binnenkort over gaat. helemaal ****ed up dit. k*tleven

Aids?

Ik had inderdaad aids, maar met wat tips van Jesaja heb ik vandaag weer voor het eerst kunnen trainen. Helemaal k*t. 100kg max gebankt en m'n kickbacks gingen max tot 12kg per hand :o

Ik heb zin om me echt helemaal kapot te bulken tot 125kg @ 20%. Maarja, dan moet ik wel eerst een vriendin nemen, want anders neuk ik niks meer. Ik zit in dubio.

Vandaag weer schouders gepakt. Ik dank god op me blote knieen voor dit schema. Maar ik haat hem ook wel. Ik ging he-le-maal weer kapot. Ongelofelijk.

Ik kwam de gym binnen en ik werd meteen aangesproken door de lokale helden. Er was een of andere contest waarbij je de dumbbells zo lang mogelijk in een lateral-raise positie moest houden. Ik had er eigenlijk geen zin in, maar ik ben redelijk makkelijk te overtuigen. Eerst dat gedaan, waarna ik met schouders ben begonnen.

MP
8x40
8x50
8x60!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
8x50

shoulder dumbbell press
8x20
8x22
8x24
8x26

side raises (dit was echt ongekend zwaar)
15x11
15x12
15x11
15x12

lateral raise
15x12
15x11
15x11
15x12

En toen droop T. af. Ik was op, kapot, weeeeeeggggg. Maar dat kan ook komen, doordat ik een hele week ziek ben geweest.

Wat is het verschil tussen lateral en side raises?
Goede training verder

ow sorry, die laatste was front raises, haha.

netjes gewerkt back on track.....

Stay focussed de komende tijd.

misschien gemist maar achterkant schouder train je op een andere dag?

Zeg, heb je nog getraind na vrijdag ??? Of heb je weer 't hele weekend piss-ass-drunk in de goot doorgebracht :D

Terug
Naar boven