XXL Nutrition

Trainen met alleen je lichaamsgewicht

hoi ik ben mario en ik train nu al 11 maanden.
Wel hebt ik een volledig fitnes toestel max gewichten 150 kg aan blokken thuis staan met veel alters gewichten van 2 kg tot 15 kg.
Best dat je kan doen is "proteine poeder nemen en capsul Insu-Stim Forte" neem 1 capsule 15 min voor de laatste maaltijd voor de training (preworkout maaltijd) voor de training en 1 capsule 15 min voor maaltijd na de training (postworkout maaltijd). Neem de 3e capsule voor het ontbijt of voor het avond eten, al naar gelang het tijdstip van de training. Zorg voor voldoende koolhydraten in deze maaltijden! Neem 3 capsules per dag.
Neem Insu-Stim alleen voor een maaltijd die voldoende complexe koolhydraten bevat. Indien een maaltijd geen koolhydraten bevat dient Insu-Stim niet genomen te worden!
Zonder iets in te nemen kan je zoveel fitnessen als je wil daarmee zal je geen resultaten leveren.

Luister niet naar deze gast, is 1 of ander iemand die reclame voor iets probeert te maken met fake foto's (frank Cuppens). hij zegt dat hij deze fysiek heeft bereikt in 11 maanden. :rolleyes:

Lijkt mij dat je uitstekend uit de voeten kan met push-ups voor je borst/tri/schouders en chin-up/pull-up voor je rug. Zijn ZOVEEL variaties mee mogelijk.

wat een homeslice..

en quote ie mij ook nog alsof ik het tegen hem had..

hoi ik ben mario en ik train nu al 11 maanden.
Wel hebt ik een volledig fitnes toestel max gewichten 150 kg aan blokken thuis staan met veel alters gewichten van 2 kg tot 15 kg.
Best dat je kan doen is "proteine poeder nemen en capsul Insu-Stim Forte" neem 1 capsule 15 min voor de laatste maaltijd voor de training (preworkout maaltijd) voor de training en 1 capsule 15 min voor maaltijd na de training (postworkout maaltijd). Neem de 3e capsule voor het ontbijt of voor het avond eten, al naar gelang het tijdstip van de training. Zorg voor voldoende koolhydraten in deze maaltijden! Neem 3 capsules per dag.
Neem Insu-Stim alleen voor een maaltijd die voldoende complexe koolhydraten bevat. Indien een maaltijd geen koolhydraten bevat dient Insu-Stim niet genomen te worden!
Zonder iets in te nemen kan je zoveel fitnessen als je wil daarmee zal je geen resultaten leveren.

Jij lult zoveel onzin dat ze je bek zouden moeten dichtnaaien en je een dwangbuis aan moeten doen!:D:rolleyes:

Vind die bw dingen ook wel straf soms, zoals de 1 arm pullup bv.

hoop deze ooit te kunnen, zal wel lukken met weighted pullups en dan constant verzwaren zeker ?

iemand hier die deze kan ?

Ik ken iemand die doet aan free-running en traint ook alleen met zijn lichaamsgewicht. En ik kan je vertellen dat HIJ eruitziet als iemand die ook echt bodybuild. Ik denk dat het aan je aanleg voor de sport zou liggen of je er massa mee behaalt. Er zijn in ieder geval mensen die het wel doen

Thug Workout moet je eens proberen!

Vind die bw dingen ook wel straf soms, zoals de 1 arm pullup bv.

hoop deze ooit te kunnen, zal wel lukken met weighted pullups en dan constant verzwaren zeker ?

iemand hier die deze kan ?
vorige zomer is het mij gelukt :p
gewoon zware weighted pullups doen en veel pullups doen in al zijn varianten(dagelijks)
spijtig genoeg heb ik na de zomer een half jaar geen pullups meer gedaan en doe ik ze nu maar 1xpw => one arm lukt mij niet meer :(

op beastskills stond er wel een goede uitleg over :)

Over die Thug Workout,

Moet je ook maar ff zo'n ding in de buurt hebben, waar je al die oefeningen kunt doen...

Zijn er ook voorbeeldschema's van alleen bw?

die thug workouts zijn wel heavy though..
ik zie het de meesten hier denk ik niet doen..

maar wat zegt dat? zijn die kunsten in het klimrek een teken van kracht of meer van optimale ontwikkeling van de spieren?

in mijn buurt zie ik inderdaad ook altijd een anti, die door de hele buurt Bogarde genoemd wordt, hij doet altijd wrede pullups aans zn balkon..

hij heeft zelf ook wel een wreed lichaam..

Wat is er zo raar aan dat je groot zou worden van zo'n 'thug workout'? Alsof het je spieren een **** boeit of ze je lichaam optrekken of een stang met ijzeren schijven erop. Nee dus.

ik vraag me trouwens af of die gasten nou ook veel kunnen deadliften. betwijfel het.

nou, het gaat mij er meer om dat je voornamelijk pulls doet met die trainingen..
je kan bijvoorbeeld helemaal niets liften en in mindere mate iets pressen..

Wat is er zo raar aan dat je groot zou worden van zo'n 'thug workout'? Alsof het je spieren een **** boeit of ze je lichaam optrekken of een stang met ijzeren schijven erop. Nee dus.

ik vraag me trouwens af of die gasten nou ook veel kunnen deadliften. betwijfel het.

Nou geef je zelf deels het antwoord. Ze kunnen heel veel oefeningen niet doen met die rekken. Daarbij komt dat hun trainingen vrij eenzijdig zijn en dat ze nooit rond de reps komen voor maximale volume training (8-12reps) daarom vind ik het raar dat ze zo'n lichaam hebben. En hun voeding lijkt me ook niet optimaal, buiten het feit dat n*gers veel kip eten :P

Whaha the wing shuffle. Hij wil vliegen.
Jongens vergeet niet dat n*gers een hoog spieranwas potentie hebben.

Terug
Naar boven