AndroidHealthClinic

Training/eet schema

Bezoekers in dit topic

Terrence

Novice
Lid geworden
6 aug 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Beste Leden,

Ik ben 1.98, weeg 96 kilo en heb het Ectomorph postuur. Ben nu sinds 3 maanden bezig met een 3 daagse fullbody schema. Dit gaat in feite prima, ben nu zo ongeveer 7 kilo aangekomen.

Het probleem is dus met Ectomorph zijnde dat je qua vet alleen aan komt op je buik, en dat is helaas al wel het geval.

Omdat ik graag uit wil zoeken wat voor mij het beste effect heeft ga ik nu een ander schema handteren :

Maandag borst en schouders.

Woensdag rug en benen.

Vrijdag triceps en biceps.

Voor alle spiergroepen wil ik graag 4/5 oefeningen gaan doen, met 3x10 herhalingen.

Mijn eetschema is als volgt :

Ontbijt : 250ml volle melk met 5 eetlepels brinta, en twee broodjes pindakaas.

10:00 2 broodjes kipfilet, shake en een banaan.

12:00 300 gram kip, 150 gram groente en twee opscheplepels gele rijst. 250 ml yoghurt, twee eetlepels lijnzaadmix, 4 eetlepels havermout en een volle hand blauwe bessen.

14:00 twee broodjes kipfilet, shake en een banaan.


18:00 avondeten.


20:00 half blikje tonijn met twee gebakken eitjes.


22:00 halve kilo kwark.

Graag zou ik bij deze willen horen en of weten wat ik eventueel anders zou kunnen doen om zoveel mogelijk massa te creëren.


Alvast bedankt!
 
Je komt niet alleen vet aan op je buik, het valt alleen meer op omdat er relatief veel vetcellen zitten. Houdt jezelf niet voor de gek, je vetpercentage is 21%, ikzelf zou eerst terug gaan naar de 15% of lager omdat je er dan direct beter gaat uitzien en het je testosteron ten goede komt. Als je begint met krachttraining maak je ook wel gains als je net onder onderhoud gaat zitten. Val een halve kg per week af en als je op je streefpunt zit kun je langzaam iets boven onderhoud gaan zitten om meer gains te maken.
Zo zou ik het doen, don't shoot me.
 
Ik ben al bezig geweest m'n vetpercentage te verlagen. Maar toen ik 87 kilo woog had ik nog steeds een percentage van 19%. En aangezien ik bijna 2 meter ben en ik ook nog onder de 87 kilo zou gaan zitten wordt ik gewoon een "slungel" ik neem een hogere vetpercentage voor lief als ik in verhouding ook nog wat meer massa aan kan komen. Vandaar mijn voorkeur voor doorgaan met een overschot aan calorieën.
 
Back
Naar boven