XXL Nutrition

Training log + foto

Bezoekers in dit topic

Ik wens je alle succes, maar twijfel wel of het verstandig is om met een recent verleden van orthorexia voor te bereiden op een bodybuilding wedstrijd, waarin gezond eten en een zo laag mogelijk vetpercentage toch ook belangrijk zijn. Dit zou precies de eetstoornis weer kunnen triggeren. Of zeg ik nu iets heel raars?
 
Pas daarmee op.. bloed kan prima in orde zijn ook met extreem ondergewicht. Denk dat je dat al wel weet maar toch. Het is geen zaligmakend iets als je bloed oke is.

Maar evengoed netjes dat je al meer eet.
Maar je vet% zo laag laten blijven is echt niet gezond.
Heb je dit ook met je coach overlegt? Dat je vet% echt hoger moet zijn om gezonder te worden? Of is het bewust laag houden nu tot je wedstrijd?

Ja hoor. Dit heb ik ook met coach overlegd. En na de wedstrijd gaat het helemaal goed komen...
 
Gezien je verleden en je eerdere foto’s zie ik een hele verbetering .

of het gezond is daar twijfel ik nog steeds over ..
dus je ex coach , meneer de Belgische flik heeft je aan de Sarms geholpen ..


Sarms is toch niet verboden of wel toch? Is toch niks mis mee.. iedereen heeft wel een sarms gebruik denk k?
 
Ja hoor. Dit heb ik ook met coach overlegd. En na de wedstrijd gaat het helemaal goed komen...
Ik hoop en gun t je echt. Gezondheid gaat echt voor alles.
Succes en ik blijf volgen.
 
Ik wens je alle succes, maar twijfel wel of het verstandig is om met een recent verleden van orthorexia voor te bereiden op een bodybuilding wedstrijd, waarin gezond eten en een zo laag mogelijk vetpercentage toch ook belangrijk zijn. Dit zou precies de eetstoornis weer kunnen triggeren. Of zeg ik nu iets heel raars?



Waarom zou het niet verstandig zijn? Aangezien ik daar naar toe aan het werken ben.... Ik eet gezond, train 5x per week en heb een laag vp :)
 
Precies wat ik zeg: het zou de eetstoornis weer kunnen triggeren?


Hmm, ik heb goede begeleiding.. en weet dat ik vetten etc nodig heb... M'n coach houdt hier rekening mee.. en vreteeeuhh moeten we als we willen groeien haha xD en heb ook maandelijkse check up bij hem.. wat ik bij m'n vorige coach niet had..
 
Persoonlijk vind ik dit zorgelijker.. dus je neemt iets, zonder je er überhaupt in te verdiepen!?


Ik heb genoeg opzoekwerk gedaan naar sarms !!! :) Voor alleer ik het had gebruikt hoor..
 
Ik heb genoeg opzoekwerk gedaan naar sarms !!! :) Voor alleer ik het had gebruikt hoor..
En nog stel je dan zulke vragen? Heb je alleen de titels gelezen of ook werkelijk de inhoud? Sorry, maar als je werkelijk maar een beetje ingelezen had, dan had je die vragen niet gesteld..
 
En nog stel je dan zulke vragen? Heb je alleen de titels gelezen of ook werkelijk de inhoud? Sorry, maar als je werkelijk maar een beetje ingelezen had, dan had je die vragen niet gesteld..


Naar mijn weten. Heb ik geen vragen gesteld?
 
Wtf is een sarms
 
Wtf is een sarms
Soort supplementen wat niet schijnt te werken en illegaal is. Beïnvloed de receptoren voor hormonen, volgens mij. Maar ik heb niets kunnen vinden waarin de werking aangetoond wordt.
Misschien dat Tamara het kan toelichten als ervaringsdeskundige.
 
  • Wow
Waarderingen: Saus
Soort supplementen wat niet schijnt te werken en illegaal is. Beïnvloed de receptoren voor hormonen, volgens mij. Maar ik heb niets kunnen vinden waarin de werking aangetoond wordt.
Misschien dat Tamara het kan toelichten als ervaringsdeskundige.

Het doet inderdaad niet zoveel.. meer kracht wel tijdens sessie's onderdrukt honger gevoel.. en droger .. ;)
 
Het doet inderdaad niet zoveel.. meer kracht wel tijdens sessie's onderdrukt honger gevoel.. en droger .. ;)
Waarom zou jij het dan nemen? je moet aankomen en je vet% moet omhoog.... :(
 
Sarms is toch niet verboden of wel toch? Is toch niks mis mee.. iedereen heeft wel een sarms gebruik denk k?

:roflol:
9-10x is het gewoon aas of een prohormoon. Als je zoiets overweegt zou ik nog eerder voor de realdeal gaan (al weet weet je ook nooit 100% zeker wat ze daar in stoppen), maar ik zou vooral serieus bulken (naar een acceptabel vet%).
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven