AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Bezoekers in dit topic

Oke oke dan doe ik ook mee met het dames team 5 pull up.

Wil wel starten met elastieken. Jullie nog een aanrader voor een leuke set waarmee je kunt opbouwen/afbouwen
5 chinups lukt me wel.
Doe ik ook mee om 5 pullups te kunnen doen (als dat wil met mijn letsel). 😅
Lekker inspiratie opdoen hier! 🤭

• Bicep
  • Like
Waarderingen: SP1988, Nicky!, RonnReeves en 1 andere persoon
Oke oke dan doe ik ook mee met het dames team 5 pull up.

Wil wel starten met elastieken. Jullie nog een aanrader voor een leuke set waarmee je kunt opbouwen/afbouwen
Ik begin ook met elastieken, aangezien ik er vanuit ga dat ik er nu niet 1 zelfstandig kan🤭 Ik mis ook aardig wat kracht in mijn core.

Ik heb in het verleden ook dmv elastieken pullups opgebouwd. Dus eerst met elastieken en progressie maken op de lat pulldown. Vanaf het punt dat ik er 1 kon ben ik destijds begonnen met extreem langzame excentrische pullups. Dat kan nu ook natuurlijk met wat hulp.

• Like
Waarderingen: Nicky!
Ik deed het hetzelfde als SP. En af en toe jumping pull-ups maar dat is met voor het gevoel dan dat het nuttig is want mijn uitdaging zit juist in dat allereerste stukje

Ik begin ook met elastieken, aangezien ik er vanuit ga dat ik er nu niet 1 zelfstandig kan🤭 Ik mis ook aardig wat kracht in mijn core.

Ik heb in het verleden ook dmv elastieken pullups opgebouwd. Dus eerst met elastieken en progressie maken op de lat pulldown. Vanaf het punt dat ik er 1 kon ben ik destijds begonnen met extreem langzame excentrische pullups. Dat kan nu ook natuurlijk met wat hulp.

Oke oke dit klinkt als een plan 😁 sportschool heeft alleen vaak dat de elastieken spoorloos zijn dus ga zelf wel een setje halen en kan ik ook thuis oefenen. Jullie nog een aan te raden merk? Voordat ik plat lig zeg maar 😁

Atx.

O en ik was als opbouw nog de ringrows en pulldowns vergeten.

Thnx! Pulldown pak ik standaard. 1x per week brede grip en 1x smalle. Zit nu op 55kg dus zal theoretisch gezien bijna deze muffin omhoog moeten kunnen brengen. Volgende week gelijk proberen 💪 ringrows ken ik dan weer niet

Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: Loca en Buttie88
  • Bicep
  • Heart
Waarderingen: Mentat en Buttie88
Nee komt goed dankjewel. Leuk dat we er met zijn allen voor gaan ook. @Gremlin doe je mee?

• Like
  • Heart
Waarderingen: Gremlin en Nicky!
  • Like
  • Heart
Waarderingen: SP1988 en Gremlin
De benaming Australian push ups vind ik even schattig als verwarrend.

Ik ga dit een beetje volgen, ik wil in 2025 naar de minstens 10 pull ups (ooit tot 10 chins gekomen)!

Andere suggestie: sub max methode.

Succes @Buttie88, @Loca, @Nicky! en @SP1988!
:flex:
Thanks😄

Jij ook suc6💪 Waar zit je nu op?

@ iedereen

Ringrows heb ik in het verleden ook gedaan. Een vergelijkbare variant kun je doen met ATX of een halter (inverted rows).

• Like
  • Bicep
Waarderingen: Buttie88 en Mentat
Wat moe opgestaan en echt 0.0 zin om te rennen dus 5km met hoog tempo op de loopband gestaan. Gezien ik deze zomer mijn droom shape hoop te bereiken en ik die niet krijg van alleen gewicht verliezen ook het matje maar uit de kast gehaald en buikspieroefeningen gedaan. Man wat een steken dus voorlopig focus op de schuine crunch (3x40) en de leg raises vanaf de grond (3x15). Al met al (rustpauzes waren nodig) kwartier bezig geweest. Leg raises met die stoel doe ik standaard bij ub training in de sportschool en sinds kort pak ik daar ook de dumbell side bend bij. Iig werk aan de winkel.

Deze week verder zondag wezen hardlopen, maandag lb, dinsdag ub, woensdag hardlopen, donderdag lb, vrijdag ub en gisteren rust 💪

Bijna een week niet gewogen en volledig aan plan van voeding gehouden. Merk dat ik relaxer ben door het niet wegen en minder bezig ben ' nog zoveel en een cheatmeal pakken'. Al ben ik heel benieuwd wat de weegschaal over 3 weken zegt 😇

1000019365.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
  • Bicep
Waarderingen: Valandinz, Loca, K82 en 6 andere personen
Lekker bezig hoor!💪🏼
En fijn dat het niet wegen wat rust geeft! En zoals je zelf al zegt, zegt gewicht niet alles. Aan je progressie foto’s gedurende je log is te zien dat je goed bezig bent!🙌🏼 hoe groot is het kcal tekort waar je in zit?

• Like
Waarderingen: Buttie88
Klinkt als een goed besteedde ochtend 👊

• Bicep
Waarderingen: Buttie88
Terug
Naar boven