AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Bezoekers in dit topic

Lekker bezig hoor!💪🏼
En fijn dat het niet wegen wat rust geeft! En zoals je zelf al zegt, zegt gewicht niet alles. Aan je progressie foto’s gedurende je log is te zien dat je goed bezig bent!🙌🏼 hoe groot is het kcal tekort waar je in zit?

Lief dankjewel 😊 ben er ook blij mee en zie ook echt wel verschil in het afgelopen jaar en het blijft toch uitzoeken wat voor jou werkt. Denk dat ik qua kracht een mooie vooruitgang heb gemaakt dus nu zin om de vetjes eraf te gaan werken. Zit best in een groot tekort. Zo'n 400/500 calorieën. Die 100 verschil is omdat ik niet exact weet waar mijn onderhoud ligt dus niet dat ik natte vinger werk eet. Zit iig op een inname die ik haalbaar vind dagelijks om te kunnen blijven functioneren 😊

• Like
Waarderingen: RLS en Henk123456
Lief dankjewel 😊 ben er ook blij mee en zie ook echt wel verschil in het afgelopen jaar en het blijft toch uitzoeken wat voor jou werkt. Denk dat ik qua kracht een mooie vooruitgang heb gemaakt dus nu zin om de vetjes eraf te gaan werken. Zit best in een groot tekort. Zo'n 400/500 calorieën. Die 100 verschil is omdat ik niet exact weet waar mijn onderhoud ligt dus niet dat ik natte vinger werk eet. Zit iig op een inname die ik haalbaar vind dagelijks om te kunnen blijven functioneren 😊
Dat is het belangrijkste dat je je er goed bij voelt en het haalbaar en vol te houden is! Ben benieuwd 💪

• Like
  • Heart
Waarderingen: Henk123456 en Buttie88
Ik zou mogelijk het tekort in jouw geval wat minder groot maken om die eetbuien te voorkomen. Je hebt nog circa 6 maanden tot de zomer dus in principe tijd genoeg als je je aan je plan houdt.

Heb je bij die 4 a 500 kcal ook de cardio meegerekend?

• Like
Waarderingen: Buttie88
Ik zou mogelijk het tekort in jouw geval wat minder groot maken om die eetbuien te voorkomen. Je hebt nog circa 6 maanden tot de zomer dus in principe tijd genoeg als je je aan je plan houdt.

Heb je bij die 4 a 500 kcal ook de cardio meegerekend?

Thnx goed bedoeld maar volg echt mijn eigen plan en voel mij hier het beste bij 🙂. Cardio reken ik helemaal niet mee in calorieën. Levert echt stress op om daar in calorieën rekening mee te houden. Dus vast schema qua voeding wat ik die dag ook uitspook en begin februari kijken hoe het is gegaan en waar nodig bijstellen 👌

1000019400.jpg

@Loca dankjewel! Ga ze eens proberen morgen. Heb nog een paar verschillende reepjes meegenomen om te testen. Allen rond 100 calorieën 😇

Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: Henk123456
Thnx goed bedoeld maar volg echt mijn eigen plan en voel mij hier het beste bij 🙂. Cardio reken ik helemaal niet mee in calorieën. Levert echt stress op om daar in calorieën rekening mee te houden. Dus vast schema qua voeding wat ik die dag ook uitspook en begin februari kijken hoe het is gegaan en waar nodig bijstellen 👌

1000019400.jpg

@Loca dankjewel! Ga ze eens proberen morgen. Heb nog een paar verschillende reepjes meegenomen om te testen. Allen rond 100 calorieën 😇

Ik heb zelf de Mueslirepen van de AH in huis (hazelnoot). 100 kcal per stuk en 6 stuks voor 1,50. Ideaal vind ik. Ca 7 g vezels per stuk en <2 g suiker.

Vanmorgen weer een heerlijke training gehad. Squat 3x10 75kg
legpress 170kg 3x10
leg curl 3x10 55kg
Cable kick back 1x15 15kg 3x15 20kg
Hip adduction 1x12 45kg 3x10 55kg
Hip abduction 1x15 55kg 3x14 65kg
20 minuten helling 5 loopband

En mijn dag kan niet meer stuk. Ik kam 1.8x pull up zonder elastiek 😎 lekker aan werken komende tijd. Werd overigens wakker met spierpijn in mijn buik dus heb gisteren aardig mijn best gedaan 👌. Nu een burning ass dus ook dat project weer geslaagd voor vandaag ✌️

1000019443.jpg

• Bicep
  • Like
  • Love
Waarderingen: McMetronome, Jaap ja, Gremlin en 9 andere personen
legpress 170kg 3x10
leg curl 3x10 55kg

En mijn dag kan niet meer stuk. Ik kam 1.8x pull up zonder elastiek 😎 lekker aan werken komende tijd. Werd overigens wakker met spierpijn in mijn buik dus heb gisteren aardig mijn best gedaan 👌. Nu een burning ass dus ook dat project weer geslaagd voor vandaag ✌️

1000019443.jpg
PullUp!

Gefeliciteerd met je overwinning!

• Heart
legpress 170kg 3x10
leg curl 3x10 55kg

1000019443.jpg
Toevallig ik ook. Pullups waren voorheen mijn abtraining😎

• Haha
  • Bicep
Waarderingen: Buttie88 en Mentat
Man wat gingen we lekker vanmorgen. Ondanks fors calorie tekort de plate loaded shoulder press 2.5kg verhoog. Front raise shoulder 2.5kg verhoogd en nieuw bijgevoegd bij ub 3x5 pull up met elastiek. Next time 3x6 en zo door. Qua calorieën de hoogste training tot nu toe 😎

Nu door naar werk en morgen luister naar je lichaam ochtend na 2 stevige trainingen van gisteren en vandaag. Of 5kg joggen of chill loopband doorlopen 👌. Benen beginnen mooi vorm te krijgen vind ik zelf. Verder besloten op trainingsdagen 150calorien hoger te gaan zitten ✌️

1000019498.jpg

Alleen zichtbaar voor leden

• Like
  • Bicep
  • Love
Waarderingen: RonnReeves, imnewhere, Gremlin en 9 andere personen
Lekkere beentjes ❤️❤️❤️

• Heart
Goeie benen but👊

Hoe ziet je voedingsschema er trouwens uit? Ik ben even benieuwd 😃

• Heart
Lekkere beentjes ❤️❤️❤️

Superlief dankjewel 🥰🥰

Goeie benen but👊

Hoe ziet je voedingsschema er trouwens uit? Ik ben even benieuwd 😃

Dankjewel wordt echt gewaardeerd 😇

Nou ben dus een beetje voorzichtig geworden met de details delen omdat er aardig wat discussies over zijn geweest en 1 ding heb ik wel geleerd. Ik volg echt mijn eigen plan en alleen dat werkt voor mij. 10 mensen kunnen roepen je zit te hoog of te laag. Maar verander dat pas wanneer ik daar zelf aan toe ben ofzo. Ook met trainen van alles geprobeerd maar back op mijn schema bevalt het beste voor mij.

Dat gezegd hebbende zat ik de afgelopen 7 dagen op 1300 calorieën. Was te doen maar kamp met meer vermoeidheid dan mij lief is dus verhoogd naar 1350 en besloten op trainingsdagen op 1500 te gaan zitten. Zit bij beide dagen op 120 gram eiwit overigens. Heb die 150 nog niet helemaal ingevuld maar wil dus experimenteren met dingen die ik lekker vind en waardevol aan macro's = gerookte makreel/zalm, tonijn uit blik, gehaktballetjes, gerookte kip. Gele kiwi, cherrytomaatjes, gedroogd vlees.

Oja ik verdeel mijn eten het liefst over heel veel momenten 😁. 0.0 behoefte dit anders in te delen overigens. Qua supplementen smorgens visolie vitamine c en vitamine b. Avond collageenpoeder en magnesium

4.30= 30gr havermout, 100ml ongezoete amandelmelk, 12 gram pure pindakaas
5.30 eiwitreep 100 calorieën op trainingsdagen
8.00 40gr whey isolate xxl
10.00 rijstwafel snackjack caramel.
11.00 rijstwafel snackjack caramel
12.00 banaan
13.00 gekookt ei, 4 plakjes runderrookvlees, 1 maiswafel kalkoenfilet
14.00 1 maiswafel kalkoenfilet
15.00 1 rijstwafel kalkoenfilet
16.00 40 gram advocado
17/17.45 150 gram groente 100 gram kipfilet

1000019546.jpg
1000019545.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
  • Bicep
Waarderingen: Nicky!, SP1988 en RonnReeves
Superlief dankjewel 🥰🥰

Dankjewel wordt echt gewaardeerd 😇

Nou ben dus een beetje voorzichtig geworden met de details delen omdat er aardig wat discussies over zijn geweest en 1 ding heb ik wel geleerd. Ik volg echt mijn eigen plan en alleen dat werkt voor mij. 10 mensen kunnen roepen je zit te hoog of te laag. Maar verander dat pas wanneer ik daar zelf aan toe ben ofzo. Ook met trainen van alles geprobeerd maar back op mijn schema bevalt het beste voor mij.

Dat gezegd hebbende zat ik de afgelopen 7 dagen op 1300 calorieën. Was te doen maar kamp met meer vermoeidheid dan mij lief is dus verhoogd naar 1350 en besloten op trainingsdagen op 1500 te gaan zitten. Zit bij beide dagen op 120 gram eiwit overigens. Heb die 150 nog niet helemaal ingevuld maar wil dus experimenteren met dingen die ik lekker vind en waardevol aan macro's = gerookte makreel/zalm, tonijn uit blik, gehaktballetjes, gerookte kip. Gele kiwi, cherrytomaatjes, gedroogd vlees.

Oja ik verdeel mijn eten het liefst over heel veel momenten 😁. 0.0 behoefte dit anders in te delen overigens. Qua supplementen smorgens visolie vitamine c en vitamine b. Avond collageenpoeder en magnesium

4.30= 30gr havermout, 100ml ongezoete amandelmelk, 12 gram pure pindakaas
5.30 eiwitreep 100 calorieën op trainingsdagen
8.00 40gr whey isolate xxl
10.00 rijstwafel snackjack caramel.
11.00 rijstwafel snackjack caramel
12.00 banaan
13.00 gekookt ei, 4 plakjes runderrookvlees, 1 maiswafel kalkoenfilet
14.00 1 maiswafel kalkoenfilet
15.00 1 rijstwafel kalkoenfilet
16.00 40 gram advocado
17/17.45 150 gram groente 100 gram kipfilet

1000019546.jpg1000019545.jpg
Oooww dat snap ik helemaal! Ik trek ook mijn eigen plan. Ik heb daar genoeg ervaring voor (inmiddels 22 jaar op de teller als het gaat om voeding en sport🤣). Dat wil dan niet zeggen dat ik alles volgens het boekje doe en/of streef naar perfectie. Die tijd is wel geweest😇

Wel grappig dat jij je juist goed voelt bij veel eetmomenten. Ik doe het precies andersom haha. Ik eet 4 maaltijden + 1 a 2 tussendoortjes max.

Leuk te volgen wat je eet aangezien ik op dezelfde kcal ongeveer zit nu. Ik heb juist moeite voldoende te eten en sla gerust een moment over als ik er geen erg in heb 🙈

Onderweg naar werk dus reageer later pas weer. Zou het leuk vinden jullie dagmenu ook te lezen in jullie dagboeken!

Vanmorgen zelfs moeite met mascara aanbrengen ivm spierpijn. 3 setjes werkt het beste voor mij iig 😎 beetje bij beetje komen we wel op bestemming met alles.

Lekker binnen wezen hardlopen @ kutkou

1000019568.jpg

• Like
Waarderingen: ThaWasteland en Alisa
Vanmorgen zelfs moeite met mascara aanbrengen ivm spierpijn. 3 setjes werkt het beste voor mij iig 😎 beetje bij beetje komen we wel op bestemming met alles.
Hahaha ik had precies ditzelfde probleem vanmorgen met mascara op doen en mn haar doen met mega spierpijn in schouders 🤣🤣

• Haha
Oooww dat snap ik helemaal! Ik trek ook mijn eigen plan. Ik heb daar genoeg ervaring voor (inmiddels 22 jaar op de teller als het gaat om voeding en sport🤣). Dat wil dan niet zeggen dat ik alles volgens het boekje doe en/of streef naar perfectie. Die tijd is wel geweest😇

Wel grappig dat jij je juist goed voelt bij veel eetmomenten. Ik doe het precies andersom haha. Ik eet 4 maaltijden + 1 a 2 tussendoortjes max.

Gelukkig! Ik denk ook dat dat de key van succes is. Zoeken en vinden wat bij jou past 😇

😲 nee ik eet echt graag zo vaak mogelijk en kijk gemiddeld 3x per uur op de klok of het al eettijd is 🤣

Leuk te volgen wat je eet aangezien ik op dezelfde kcal ongeveer zit nu. Ik heb juist moeite voldoende te eten en sla gerust een moment over als ik er geen erg in heb 🙈

Hoe dan he? Heb je het wel in detail uitgestippeld? Verschil is natuurlijk ook dat ik alleen leef dus alles goed te plannen en op werk kan ik ook ieder uur eten dus geen vaste pauzes etc 😊

Terug
Naar boven