- Waardering
- 8.736
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het rutbeek ❤️❤️Heb jij wel eens geskeelerd? Ik vind dat fijner in combinatie met squatten en benen trainen dan hardlopen.
Minder schokbelasting, meer variatie in bewegingspatroon en je raakt precies de spieren die je wilt. 1a2 rondjes om het Rutbeek is perfect, of industrie terrein.
Heb jij wel eens geskeelerd? Ik vind dat fijner in combinatie met squatten en benen trainen dan hardlopen.
Minder schokbelasting, meer variatie in bewegingspatroon en je raakt precies de spieren die je wilt. 1a2 rondjes om het Rutbeek is perfect, of industrie terrein.
Videos tot een halve minuut kan ik plaatsen als ik ze eerst naar mezelf app...Hoe plaats jii je video? Ik krijg melding dat mijn bestand te groot is 😐
Videos tot een halve minuut kan ik plaatsen als ik ze eerst naar mezelf app...
Groter lukt mij ook niet
Wel opgeslagen nadat je hem jezelf geappt had 😇Mmm deze is 15 en gezien jou reactie naar mijzelf geappt maar dan ook niet. Heb @bodybuilding.nl een pb gestuurd. Hopelijk heeft die de gouden tip
Sterk👊👊👏
Lekker bezig!! 💪🏼Dat heb je nog behoorlijk snel voor elkaar gekregen om ze los te kunnen!🙌🏼👏🏼
Zo dan nette pull-ups!
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Gelukt 😎😎😎😎 thank you dear!
Lekker bezig!! 💪🏼Dat heb je nog behoorlijk snel voor elkaar gekregen om ze los te kunnen!🙌🏼👏🏼
Nog overhands ook!
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Gelukt 😎😎😎😎 thank you dear!
god***domme je zou de buurman maar van buttie zijn en haar zo elke dag ziet optrekken.
Wat een fitgirl 🫶
Nog overhands ook!
Dan zal onderhands of parallel wel een makkie zijn?
Dat remmen is wel een ding. Hardlopen naast kracht vind ik niet fijn, de benen voelen dan te zwaar om lekker te lopen.Hahaha wel skeeleren maar niet remmen 🤣 dus ik grijp een boom vast als ik wil stoppen dus ze liggen stof te vangen. Heb jij niet dat je de laatste spierpijn er juist uitrent? Of jogt 😜
Dat remmen is wel een ding. Hardlopen naast kracht vind ik niet fijn, de benen voelen dan te zwaar om lekker te lopen.
Je zult maar zo'n enge gluurbuur hebben.god***domme je zou de buurman maar van buttie zijn en haar zo elke dag ziet optrekken.

Ik zou dan vaak op de koffie gaan iig 💁