MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

Heb jij wel eens geskeelerd? Ik vind dat fijner in combinatie met squatten en benen trainen dan hardlopen.
Minder schokbelasting, meer variatie in bewegingspatroon en je raakt precies de spieren die je wilt. 1a2 rondjes om het Rutbeek is perfect, of industrie terrein.

Heb jij wel eens geskeelerd? Ik vind dat fijner in combinatie met squatten en benen trainen dan hardlopen.
Minder schokbelasting, meer variatie in bewegingspatroon en je raakt precies de spieren die je wilt. 1a2 rondjes om het Rutbeek is perfect, of industrie terrein.
Het rutbeek ❤️❤️

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523

Hahaha wel skeeleren maar niet remmen 🤣 dus ik grijp een boom vast als ik wil stoppen dus ze liggen stof te vangen. Heb jij niet dat je de laatste spierpijn er juist uitrent? Of jogt 😜

• #1.533
god***domme je zou de buurman maar van buttie zijn en haar zo elke dag ziet optrekken.
Wat een fitgirl 🫶

• #1.536
Hahaha wel skeeleren maar niet remmen 🤣 dus ik grijp een boom vast als ik wil stoppen dus ze liggen stof te vangen. Heb jij niet dat je de laatste spierpijn er juist uitrent? Of jogt 😜
Dat remmen is wel een ding. Hardlopen naast kracht vind ik niet fijn, de benen voelen dan te zwaar om lekker te lopen.

• #1.538
Dat remmen is wel een ding. Hardlopen naast kracht vind ik niet fijn, de benen voelen dan te zwaar om lekker te lopen.

Ja snap wel wat je bedoeld in vergelijking met de tijd dat ik alleen aan hardlopen deed en geen kracht. Maar toen was ik ook zeker 10kg lichter 🤭

Maar wil allebei graag dus maandag en donderdag benen en woensdag en zondag hardlopen. Dus opzich wel goed verdeeld qua herstel denk ik. En jij de focus op hardlopen nu?

Terug
Naar boven