AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Sterke training!

Lekkere krachtstats ❤️

Goed bezig! In een cut je maaltijden een beetje verschuiven naar later op de dag, kan goed helpen hè 😊.

Als ik ga cutten dan eet ik soms een pot augurk leeg als ik enorme honger heb, zit letterlijk geen calorieën in. Denk ook veel volume met groenten erg meehelpt ook.

Zero drankjes.

Genoeg slaap.

1L water bij het opstaan.

Denk vooral aan je doel.

Zoo lekker getraind! Goed geslapen, weekend lekker in de zon geluierd, zie mijn lichaam reageren op het cutten in de spiegel dus super blij en energiek. En kon het niet laten even tijdens de leg sessie een pull up te proberen en wat ging die lekker en wat gaf het een trots euforisch gevoel 😇😇.

Training niks verandert en vandaag 18 dagen geen koek chips chocolade etc gehad en fit in mijn vel. Gezond nieuwsgierig naar mijn gewicht woensdag en vooral zin door te gaan 💪

Squat 80kg 3x10
Leg press 170kg 3x12
Seat leg curl 36kg 3x12/15/13
Cable kick back 20kg 3x20
Abduction 55kg 3x 17/15/14
Adduction 65kg 3x 21/21/19

5km fietsen

1000023703.jpg
Lekker bezig👊

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.568
Die drie pull-ups afgelopen weekend hebben haar vleugels gegeven.

Hahaha beetje wel hoor! Even een positieve 'je bent op de goede weg' kick 🥰

Goed bezig! In een cut je maaltijden een beetje verschuiven naar later op de dag, kan goed helpen hè 😊.

Als ik ga cutten dan eet ik soms een pot augurk leeg als ik enorme honger heb, zit letterlijk geen calorieën in. Denk ook veel volume met groenten erg meehelpt ook.

Zero drankjes.

Genoeg slaap.

1L water bij het opstaan.

Denk vooral aan je doel.

Vooruit schuiven werkt het beste. Zit nu op 6 a 7 maaltijden per dag en pas als ik het echt niet meer trek eet ik 💪. Moet eerlijk bekennen dat ik de trek goed kan onderdrukken en op 1 cola zero na de dag goed volbreng.

Zit meeste dagen wel hoog in eiwitten en dat lijkt goed te werken voor de verzadiging. En bij moeilijke momenten denk ik vooral dat ik een paar weken moet doorbijten en dan af en toe wel weer ruimte heb voor wat lekkers en dan vooral zonder te balen na die tijd. Heb ook geen gewicht meer voor ogen en zie wel waar dit schip strand 💪

• #1.569

Dankjewel! Vast het bouwjaar 😁 gebruik overigens geen medicatie 😊 naarmate het ouder worden mijn weg wel gevonden alleen vinden mensen mij soms druk. Sporten werkt daarom goed gezien ik daardoor overdag meer focus en rust heb

Hahaha beetje wel hoor! Even een positieve 'je bent op de goede weg' kick 🥰

Vooruit schuiven werkt het beste. Zit nu op 6 a 7 maaltijden per dag en pas als ik het echt niet meer trek eet ik 💪. Moet eerlijk bekennen dat ik de trek goed kan onderdrukken en op 1 cola zero na de dag goed volbreng.

Zit meeste dagen wel hoog in eiwitten en dat lijkt goed te werken voor de verzadiging. En bij moeilijke momenten denk ik vooral dat ik een paar weken moet doorbijten en dan af en toe wel weer ruimte heb voor wat lekkers en dan vooral zonder te balen na die tijd. Heb ook geen gewicht meer voor ogen en zie wel waar dit schip strand 💪
Wow dat zijn wel veel maaltijden, maar dan echt maaltijden of reken je daar ook een smack bij? Inderdaad maaltijden naar voren schuiven heeft enorm bij mij geholpen, toen ik heel laag in calorieën zat. Opgegeven moment gewoon enorme hoeveelheid groenten naar binnen werken 🤣

Al met al afvallen gaat hoe dan ook zwaar zijn en energie kosten, daar ontkom je niet aan maar er zijn wel trucjes voor om het makkelijk te maken.

• #1.571
Wow dat zijn wel veel maaltijden, maar dan echt maaltijden of reken je daar ook een smack bij? Inderdaad maaltijden naar voren schuiven heeft enorm bij mij geholpen, toen ik heel laag in calorieën zat. Opgegeven moment gewoon enorme hoeveelheid groenten naar binnen werken 🤣

Al met al afvallen gaat hoe dan ook zwaar zijn en energie kosten, daar ontkom je niet aan maar er zijn wel trucjes voor om het makkelijk te maken.

Met deze calorieën is alles een maaltijd 🤣. Maar oprecht gaat het prima en voel mij prima. Gaat vast nog wel veranderen maar tis geen lijdensweg momenteel 😊

Doordeweeks
Havermout amandelmelk pindakaas
Eiwitshake
2 rijstwafel caramel
Icecoffee xxl
Boontjes met kip
Wortelmix met kip
Kwark met chocolade en besjes

Op reserve 2 maiswafels met kalkoenfilet. Liever niet en alleen in geval van echte trek.

Weekend zelfde alleen - icecoffee en + wafels 😁

• #1.573
Wat zou er in jou ogen dan niet goed zijn aan een cola zero? :dunno:

Niet goed is wat extreem uitgedrukt maar ik persoonlijk vind het een fijn idee zulke drankjes op het minimum te laten. Blij dat ze bestaan hoor en ook bij uit eten neem ik standaard zero tegenwoordig. Ennuh nu de vraag. Hoeveel drink jij er :grinny:

Niet goed is wat extreem uitgedrukt maar ik persoonlijk vind het een fijn idee zulke drankjes op het minimum te laten. Blij dat ze bestaan hoor en ook bij uit eten neem ik standaard zero tegenwoordig. Ennuh nu de vraag. Hoeveel drink jij er :grinny:
Prima dan. Dacht even dat de het te maken had met 'aspartaam is de duivel'-praatjes van een gekke fitfluencer of zo.
Ik drink zelf bijna nooit (light) frisdranken. Alleen bij speciale gelegenheden.

• #1.575
Prima dan. Dacht even dat de het te maken had met 'aspartaam is de duivel'-praatjes van een gekke fitfluencer of zo.
Ik drink zelf bijna nooit (light) frisdranken. Alleen bij speciale gelegenheden.

Haha nee heb geen social media dus meeste wat ik aanhou of probeer aan te houden is mijn eigen logica. Dus als basis water, aangevuld met zwarte koffie en standaard blikje zero in mijn werktas voor geval dat.

Netjes! Dus alleen water?

Zero dranken zijn geen probleem tenzij je 38 blikjes dagelijks neemt.
Enigste nadeel is/kan zijn dat je vertering wat minder werkt en eventueel bloated dus zou zelf nooit voor check in fotos dit nemen, maar voor de rest kan het geen enkel kwaad.

Ik neem 1 energie blikje pd en 1/2/3 blikjes pepsi zero. In een bulk word dit wel snel minder tot 0.

Enigste nadeel is/kan zijn dat je vertering wat minder werkt en eventueel bloated dus zou zelf nooit voor check in fotos dit nemen, maar voor de rest kan het geen enkel kwaad.

Ik neem 1 energie blikje pd en 1/2/3 blikjes pepsi zero. In een bulk word dit wel snel minder tot 0.
Waardoor komt dat bloatend effect?

• #1.579

Denk het ook niet maar als het niet 'nodig' is een glas water wel beter denk ik. Plus zo blijft het een traktatie 😁

Waardoor komt dat bloatend effect?
Koolzuur maak gas in de maag, vandaar je van cola soms goeie boeren kan laten. Soms blijft het gas ff in de maag en dan ben je opgeblazen.

In zero producten zit een bepaalde stof die ook niet positief werkt op je darm flora, het is niet slecht maar als je bv (zoals ik) toch 3x50ml zero sauzen dagelijks neem kan je dit wel merken vooral icm als je al veel van je darmflora vraagt oa bulk. Dit geld ook voor die eiwitrepen en eiwit snacks, daar zit dit stofje ook in. De een kan een hele doos barbells repen opeten en de ander voelt het al na 1 reep.

Terug
Naar boven