- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meen dat het die stof was ja.
Koolzuur maak gas in de maag, vandaar je van cola soms goeie boeren kan laten. Soms blijft het gas ff in de maag en dan ben je opgeblazen.
In zero producten zit een bepaalde stof die ook niet positief werkt op je darm flora, het is niet slecht maar als je bv (zoals ik) toch 3x50ml zero sauzen dagelijks neem kan je dit wel merken vooral icm als je al veel van je darmflora vraagt oa bulk. Dit geld ook voor die eiwitrepen en eiwit snacks, daar zit dit stofje ook in. De een kan een hele doos barbells repen opeten en de ander voelt het al na 1 reep.
Edit: las daarna past de aanvullende posts...nmIk kreeg vroeger oedeem van light producten maar die stof mag niet meer gebruikt worden. Van koolzuur snap ik, maar is specifiek voor cola zero de zoetstof dan ook bloatend?
Lijkt me in ieder geval anders dan de protein bloat waar je het bij eiwit producten an sich over hebt maar in veel repen zitten ook zoetstoffen.
Ik heb ook adhd, en hartslag in rust is 45.Das best een verschil met die van mij! Zit er eigenlijk verschil tussen man en vrouw? Mijn vriend denkt dat het door adhd komt dat mijn hartslag vrij hoog is. @SP1988 jij hebt ook adhd toch? Hoe is jou hartslag?
Mijne is 55Ik heb ook adhd, en hartslag in rust is 45.
Ik denk sowieso niet dat er een direct verband is met adhd, alsof je hart 'drukker' is. Het zou natuurlijk wel kunnen dat je als adhd-er in ruststand nog steeds stiekem iets actiever bent qua 'friemelen' (gek woord eigenlijk), met je benen wiebelen, niet stil blijven zitten, etc.
Maar goed, daar zal toch vast wel eens onderzoek naar gedaan zijn.
*in dopamineADHD heeft niets met teveel energie te maken maar met een disbalans.
Ik heb zelf 'add' en nog wel wat 'labeltjes'.
Die hebben mijn dochters ook 🤣. Lekker zacht hoor
Bf gaat wel naar beneden dat is wel te zien aan de buik. 💪
Edit
Die sloffen😁
Op basis van deze vier meetpunten is ook wel 100% zeker dat je in een deficit zit. Dus als je doorgaat zoals je nu eet en traint zit je voorlopig ook op de goede weg met wekelijks meten.Ga er rustig over nadenken vandaag of ik weer dagelijks ga wegen. Enerzijds weegschaal niet meer zo relevant en anderzijds is de progressie wel leuk.
![]()
Op basis van deze vier meetpunten is ook wel 100% zeker dat je in een deficit zit. Dus als je doorgaat zoals je nu eet en traint zit je voorlopig ook op de goede weg met wekelijks meten.