Fitness Seller

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Pittig dagje voor de boeg. Werd wakker met honger en na 4 dagen sporten begint de energie ook te dalen op deze donderdag. Werd wakker met het gevoel dat het 2 uur was en bleek 4 15 te zijn dus mijzelf uit bed gesleept en klaar gemaakt. Geen top training maar wel een training. Beetje aangepast op mijn schildpadden tempo. Vandaag doorbijten met trek en dan zijn we weer een dagje dichterbij het doel. Morgen nog een x ub en dan zaterdag rusten en dan zijn de 6 dagen voltooid. Nu werken en extra blikje mee om te overleven ✌️

Squat 4x15 60kg
Seat leg curl 3x14/12/11 36kg
Hip trust 3x15/14/10 70kg
Cable kick back 3x 20/20/14 20kg

16 minuten fietsen.

1000023831.jpg

Zo dan, die vier metingen laten toch aardige daling zien 👍👍 lekker hoor

Knap dat je dan toch bent gegaan! Ga je dan ook elke dag heel vroeg naar bed?

Dankjewel!

Mmm ik lette niet op bij de uitleg welk type ik was haha. Ik ben vooral snel afgeleid, kan mijn aandacht moeilijk verdelen, chaotisch en impulsief. Eerst doen dan denken. Het laatste blijf ik mijzelf op trainen en ontwikkelen door keuzes en aankopen eerst dagen of weken te overdenken. Iets met schade en schande wijzer geworden.

Niet echt last van. Heb mijn weg aardig gevonden en blijf graag leren.

Die sloffen zijn zo fijn 🤣 en thnx ik zie het ook de goede kant op gaan dus motivatie en wil op en top momenteel 💪
Ik merk ook wel dat het beter gaat nu ik ouder word, toch val ik bij collega's echt wel door de mand zonder medicatie. Ik kan het niet verbergen🙃

• #1.605
Knap dat je dan toch bent gegaan! Ga je dan ook elke dag heel vroeg naar bed?

Dankjewel! Probeer 6 dagen echt aan te houden. En ja ik ga altijd wel heel vroeg naar bed zodat ik 7/8 uur slaap kan pakken

Ik merk ook wel dat het beter gaat nu ik ouder word, toch val ik bij collega's echt wel door de mand zonder medicatie. Ik kan het niet verbergen🙃

Haha herkenbaar! Op wat vermoeide dagen ben ik wel iets rustiger maar nog drukker dan de gemiddelde 😁

Laatst bewerkt:
  • #1.606
Dit was een pittige week. Laatste dagen veel trek en vermoeidheid dus hoop vandaag een beetje op te laden. Vannacht 9.5 uur geslapen dus dat is een goed begin. Gisteren ub2 voltooid en vanmorgen gestart met een uur wandelen (5.5km). Verder vandaag lekker rustig aan doen en hopelijk een beetje van het zonnetje genieten.

Gisteren mijn mm bestelling binnen gekregen en heb de low fat hamburgers en aardappelpartjes aangeschaft om te proberen. Wil zondags iets anders doen met eten dan de andere 6 dagen en wel binnen de calorieën blijven. Loempia's zijn iig een succes op zondag dus lets see.

Verder tevreden met gewichtsverlies en vind het leuk te zien dat de spieren op mijn bovenbeen zichtbaarder worden en de eerste mini mini ader op mijn schouder 😁.

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!
1000023910.jpg

1000023906.jpg

Lekkere armpjes hoor.
Jezus wat een lange cyclus 😱

• #1.608
Lekkere armpjes hoor.
Jezus wat een lange cyclus 😱

Ja weet je nog mijn zeerus modus na 2 weken overtijd vorige maand😑. Denk dat ie het daar op baseert. Hopelijk deze maand on time en geen standje luchtballon. Shealth zegt 11 dagen en garmin 8 dagen volgende periode. Dus kijken of het deze maand wel klopt 🙂

En dankjewel 😊

Ja weet je nog mijn zeerus modus na 2 weken overtijd vorige maand😑. Denk dat ie het daar op baseert. Hopelijk deze maand on time en geen standje luchtballon. Shealth zegt 11 dagen en garmin 8 dagen volgende periode. Dus kijken of het deze maand wel klopt 🙂

En dankjewel 😊
Ja dat weet ik nog, was ik ook verbaasd over. Heb je altijd zo'n onregelmatige en lange cyclus dan?

• #1.610
Ja dat weet ik nog, was ik ook verbaasd over. Heb je altijd zo'n onregelmatige en lange cyclus dan?

Nee is eigenlijk altijd stipt geweest. Sinds 6 maanden ofzo. Vorige maand dus 2 weken te laat en maand ervoor was het wel weer stipt. Dus verrassing deze maand. Heb al een echo laten maken en alles is in orde dus maak mij er niet druk om tis alleen irritant

• #1.611
Gisteren was echt een gevecht met voeding. Ondanks 9.5 uur slaap was ik nog steeds niet fit en had ik echt behoefte aan calorie rijk eten en vol zitten en mij wat sterker voelen. Ondanks alles toch door weten te bijten en eindresultaat was 1379 calorien. Weer een dagje dichter bij mijn doel en nieuwsgierig naar woensdag weegdag.

Vandaag voel ik mij al een stuk fitter en opgestaan met een slaapscore van 95 met 9 uur slaap en body battety 100. Gestart met hardlopen daarna een stuk uitlopen en de 10k stappen inmiddels gezet. Wel regen dus dit x korte broek, hoodie en pet ✌️ on my way to summer 😎

Dag 1 van schema weer afgestreept en nog 5 te gaan 🙂

1000023984.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.612
Dag 3 zit er weer op! Iets met op de helft. Gisteren flinke beentraining gehad en heeft altijd impact op de volgende dag. Net iets minder fit en fruitig en lichaam voelt dan toch wat zwaar aan. Ook kan ik merken dat ik richting periode tijd ga en wat minder zin heb in alles. Volgens garmin 5 dagen verwijderd van d-day dus even afwachten.

Werd vanmorgen met een slecht gevoel wakker gezien ik in mijn droom heel veel taart had gegeven 🤣 dus het eerste wat ik dacht was fuckkkk ik ging zo lekker en morgen weegdag. Deze week iedere dag tussen de 1200 en 1400 calorieën gegeten en als extra 4 maiswafels met pindakaas en wat patatjes op het werk vrijdag. Hoop iig morgen weer wat lichter te zijn dan de 64 van vorige week. Zie iig mijn lichaam in de spiegel veranderen en met periode in aantocht probeer ik mij niet uit het veld te laten slaan mocht de weegschaal wat teleurstellen morgen. Woep woep aanschouw de beenspier die doorkomt ✌️

Zondag hardlopen
Gisteren benen
Vandaag ub

Week voor periode houdt je meer vocht vast inderdaad, niet op getal letten dan, maar spiegel als leidraad nemen. Of kleding die losser zit.
Mooi dat je het ziet veranderen in de spiegel.

Dag 3 zit er weer op! Iets met op de helft. Gisteren flinke beentraining gehad en heeft altijd impact op de volgende dag. Net iets minder fit en fruitig en lichaam voelt dan toch wat zwaar aan. Ook kan ik merken dat ik richting periode tijd ga en wat minder zin heb in alles. Volgens garmin 5 dagen verwijderd van d-day dus even afwachten.
Hahahaha d-day zo ga ik het voortaan ook noemen😂😂😂

En herkenbaar inderdaad na die legdays, trap op lopen voelt dan al zooo zwaar

Ooww dat merk ik ook altijd zo! Wel knap dat je doorzet👊

Je lijkt lekker in je flow (🤭) te zitten!

• #1.617
Week voor periode houdt je meer vocht vast inderdaad, niet op getal letten dan, maar spiegel als leidraad nemen. Of kleding die losser zit.
Mooi dat je het ziet veranderen in de spiegel.

Dankjewel! Ga het mijzelf de hele dag inprenten. Kleding zit gevoelsmatig op 66 kg en 62 kg hetzelfde dus vooral de spiegel in mijn geval. Kan al wel zien dat ik langzaam op begin te blazen richting periode dus moet het nu van de herinnering van vorige week hebben 🤣

Hahahaha d-day zo ga ik het voortaan ook noemen😂😂😂

En herkenbaar inderdaad na die legdays, trap op lopen voelt dan al zooo zwaar

Ja opstaan en traplopen is zwaar. Eenmaal in beweging voel ik het niet meer. Echt opstartproblemen. Eerlijk het voelt echt wel als een bombardement de eerste dag 🤣🤣

Ooww dat merk ik ook altijd zo! Wel knap dat je doorzet👊

Dankjewel! Dit motiverende damesteam werkt ook positief 🥰

Je lijkt lekker in je flow (🤭) te zitten!

Haha thnx! Ben het vooral zat om te eten en daarna altijd te balen. Dus goal is cutten en daarna weer (op zijn tijd) genieten van lekker eten zonder schuldgevoel 😎

• Like
Waarderingen: Loca
  • #1.618
Sinds gisteren een beetje ziekerig aan het worden. Geen drama alleen wat hoofdpijn, zere keel en heel moe. Dacht eerder deze week dat het van het cutten kwam maar denk toch iets onder de leden. Vanmiddag daarom een vrije middag opgenomen en vanmorgen ipv 5km 3km gaan rennen. Viel redelijk zwaar dus blij dat ik even heb geschakeld.

Weegschaal viel mee en tegen. Heel stom maar had gehoopt op 63.5 dus 63.6 was een tegenvaller maar alsnog 0.4 overtollig vet eraf. Ondanks dat ik soms denk f**k it ik ga spare ribs bestellen wint mijn wil om door te gaan 💪. Op naar nog een week ✌😎

1000026105.jpg

1000026106.jpg

Laatst bewerkt:
Waarom neem je een vrije middag als je je niet goed genoeg voelt om te werken? Dan kun je je toch beter ziek melden, nu kost het vakantie uren.

Terug
Naar boven