XXL Nutrition

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Waarom neem je een vrije middag als je je niet goed genoeg voelt om te werken? Dan kun je je toch beter ziek melden, nu kost het vakantie uren.

Omdat ik niet ziek genoeg ben om mij ziek te melden en gezien ik deze week ook plus uren maak compenseer ik het. Laat ze normaal uit betalen en nu lig ik er op te relaxen 😇

Omdat ik niet ziek genoeg ben om mij ziek te melden en gezien ik deze week ook plus uren maak compenseer ik het. Laat ze normaal uit betalen en nu lig ik er op te relaxen 😇
Okay, geniet ervan :thumb: beter op tijd ff rust nemen dan dat het lijntje breekt.

• #1.623
Niet ziek, niet fit en waiting for dday dus vandaag hardlopen geskipt en dagje extra rust gepakt. Donderdag en vrijdag lb en ub afgemaakt dus de 6daagse wel goed afgesloten. Kan merken dat ik biceps meer aandacht geef en deze beginnen dus ook harder te worden 💪.

Pull ups inmiddels 4 zelfstandig dus beetje bij beetje wordt ik sterker 😇

Inmiddels 3.5kg kwijt en verwacht deze week niet te zijn gezakt in gewicht gezien mijn dagje uit van gisteren met lunch en dinner waarbij ik mijn schema even heb gelaten voor wat het is en heb genoten van de dag, het gezelschap en het eten.

Al met al redelijk tevreden al heb ik betere weken gehad op gebied van sport en voeding. Hopelijk werkt de extra rustdag gunstig op mijn zware legtraining van morgen 😎

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!
1000026237.jpg

• #1.624
Lekker geslapen, lekker uitgerust, standje luchtballon maar caffeine doet wonderen dus fijne beensessie gehad. Tussendoor nog even 4 pull ups (soms denk ik dat het gelukstreffers zijn dus blijf herhalen) en bij thuiskomst kreeg ik een melding dat mijn fitness leeftijd weer een jaartje is verlaagd op garmin.

Dus vleugels zijn terug en op naar een goede week 😎. Poging rug op de foto te krijgen 😁

Squat 3x11/10/10 80kg 1x10 70kg
Leg curl 3x 15/13/12 36kg
Leg press 3x12 170kg
Cable kick back 3x20 20kg
Hip Abduction 3x 15/12/10 60kg
Hip adduction 3x12/11/11 70kg

15 minuten fietsen

• #1.625
Slechte week achter de rug. Lichamelijk en geestelijk erg laag in energie en trainingen gingen kut. Werk was ook pittig en heel wat te verduren gehad wat weer resulteerde in slecht inslapen en slecht doorslapen. En zo een negatieve cirkel.

Zaterdag en zondag beiden 10km wezen wandelen om weer een beetje tot mijzelf te komen en dat heeft goed gewerkt. Vanmorgen weer lekker wezen knallen op mijn beentraining en zin in de rest van de week op alle gebieden 😎.

1000026699.jpg

• #1.626
Weer een heerlijke training! Biceps curl barbell een kilo verhoogd en verbaasde mij erover hoe zwaar het was met 1kg extra 😁

Pull up elastiek 3x10
Shoulder machine press 3x15/12/12 20kg
Biceps curl 3x10/12/11 11kg aan gewicht van stang
Rug met touw 3x15/13/13 30kg
Upright row barbell 3x13/12/12 20kg
Triceps overhead extension dumbell 3x13/12/11.5 12kg
Biceps kabel staaf 3x/16/15/12 20kg
Triceps rope pushdown 3x/14/14/11 15kg
Back extension machine ding 3x12 47kg

Buikspieren Russin twist 3 setjes tot max
Buikspieren benen naar plafond 3 setjes

10minuten fietsen.

deze week ook een jaar op dit forum en ter vergelijking armen een jaar geleden en nu 💪 op naar een sunny energieke dag 😎

Fijn dat het weer beter gaat.
Gefeliciteerd met je forum verjaardag 🎉🎉

En kijk die schouder dan!!

Dikke gainz gemaakt. Netjes.

Valt me vooral op wat een beetje goede 'half natty lighting' in een kleedkamer kan doen.
Onderste foto ziet er gewoon 2x krachtiger uit.

Ook al nagedacht over hoe om te gaan met een mindere week, de volgende keer ? Dat is belangrijk voor de continuïteit. Er een rustige week van maken met wandelen en de voeding op orde houden is al consistentie.

Goeie vooruitgang :thumb: bijna aders op je schouder.

Weer een heerlijke training! Biceps curl barbell een kilo verhoogd en verbaasde mij erover hoe zwaar het was met 1kg extra 😁

Pull up elastiek 3x10
Shoulder machine press 3x15/12/12 20kg
Biceps curl 3x10/12/11 11kg aan gewicht van stang
Rug met touw 3x15/13/13 30kg
Upright row barbell 3x13/12/12 20kg
Triceps overhead extension dumbell 3x13/12/11.5 12kg
Biceps kabel staaf 3x/16/15/12 20kg
Triceps rope pushdown 3x/14/14/11 15kg
Back extension machine ding 3x12 47kg

Buikspieren Russin twist 3 setjes tot max
Buikspieren benen naar plafond 3 setjes

10minuten fietsen.

deze week ook een jaar op dit forum en ter vergelijking armen een jaar geleden en nu 💪 op naar een sunny energieke dag 😎

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Mooi verschil!!

• #1.634
Fijn dat het weer beter gaat.
Gefeliciteerd met je forum verjaardag 🎉🎉

En kijk die schouder dan!!

Dankjewel 🥰

Sommige moeten het doen met minder bicep gains 👀

Dat heb ik met abs 🤣 kloten genen 😜

Valt me vooral op wat een beetje goede 'half natty lighting' in een kleedkamer kan doen.
Onderste foto ziet er gewoon 2x krachtiger uit.

Ben ook wel 2x zo sterk geworden denk ik. Weet nog dat ik vorig jaar een pull up wou doen en aan die stang ging hangen. Daar bleef het dan ook bij. Gaf echt opdracht tot beweging maar kwam geen cm beweging in 😅

Ook al nagedacht over hoe om te gaan met een mindere week, de volgende keer ? Dat is belangrijk voor de continuïteit. Er een rustige week van maken met wandelen en de voeding op orde houden is al consistentie.

Goeie vooruitgang :thumb: bijna aders op je schouder.

Ja precies dat. Accepteren en stil zitten is niet mijn ding dus veel wandelen en opladen ofzo. Oplaad week plannen is niet mijn ding maar merk het wel vanzelf en doe dan wat rustiger aan 😇

Ben ook wel 2x zo sterk geworden denk ik. Weet nog dat ik vorig jaar een pull up wou doen en aan die stang ging hangen. Daar bleef het dan ook bij. Gaf echt opdracht tot beweging maar kwam geen cm beweging in 😅
Ik had je post te gehaast gelezen en dacht dat beide foto's vandaag waren genomen.

• #1.637
Lang geleden dat ik zo heb genoten van het rondje hardlopen. Had er ook best wel zin in toen ik wakker werd en na een lekkere kop zwarte koffie een beetje wezen warmlopen en go.

Bewust niet op mijn horloge gekeken om de tijd of afstand te spieken en fully focus op gevoel. Oordopjes in en krijg allemaal de .... modus 😁. Had verder willen rennen maar gezien morgen benen op de planning staan na de 5k nog stukje gewoon wezen wandelen. Altijd fijn voor 7.30 iig 10k stappen gezet ✌️

Oja lekkere spierpijn in mijn armen van training van gisteren. Krijg dan altijd het idee dat de training goed is aangeslagen.

1000026734.jpg

1000026736.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.638
Vanmorgen redelijk lekker getraind en het opgeblazen gevoel begint te wennen. Inmiddels 12 dagen overtijd en voeding afgelopen dagen slordig. Ipv boontjes met kip bv een Italiaanse bol met carpaccio etc. Was erg lekker en accepteer dat ik hierdoor stilsta/langer onderweg ben.

Vermoed dat het overtijd te maken heeft met gebruik van de map dus wacht maar geduldig mijn tijd af. Vanmorgen fully focus op diepte met squatten en gevoelsmatig ga ik dieper dan ik op de video terug zie. Lijkt wel het maximale met mijn relatief korte benen maar blijven oefenen ✌️. Voel hem iig flink in mijn benen dus dat is lekker. Morgen laatste dagje kracht en zaterdag ipv rusten nog werken dus 1 dag weekend deze week. Morgen weer lekker back op schema met voeding en laatste dagje rocken ✌️

Training squat, leg curl, leg press, hip trust, hip adduction en hip abduction + 12 minuten fietsen.

Laatst bewerkt:
Prima diepte toch.

Wat bedoel je met "gebruik van de map" ?
12 dagen overtijd 😱 hoeveel zwangerschapstesten gooi je er dan tegenaan? Ik zou kriegel worden daarvan geloof ik.

Hopelijk zet het snel door, vorige keer had je ook al zo'n lange cyclus toch?

• #1.640
Prima diepte toch.

Wat bedoel je met "gebruik van de map" ?
12 dagen overtijd 😱 hoeveel zwangerschapstesten gooi je er dan tegenaan? Ik zou kriegel worden daarvan geloof ik.

Hopelijk zet het snel door, vorige keer had je ook al zo'n lange cyclus toch?

Ja dankjewel! Gevoelsmatig is dit ook de diepte waarmee ik een goede houding kan vasthouden.

Just 1 test voor de zekerheid. Tis niet de eerste x dus probeer vooral niet te gefrustreerd te raken en niet zo op te focussen. Wel heel irritant dat je bij iedere buikkramp of wat dan ook denkt en nu wordt ik het 😑 denk dat alleen een vrouw snapt hoe irritant het is.

Klopt vorige maand ook bijna 14 dagen. Map = morning after pil. Denk dat deze mijn cyclus elke x in de war schopt.

Terug
Naar boven