MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

Klopt vorige maand ook bijna 14 dagen. Map = morning after pil. Denk dat deze mijn cyclus elke x in de war schopt
Neem niet aan dat je dat iedere maand gebeurt, maar ja kan wel invloed hebben op zowel bloat als uitstellen van de menstruatie natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Neem niet aan dat je dat iedere maand gebeurt, maar ja kan wel invloed hebben op zowel bloat als uitstellen van de menstruatie natuurlijk.

Ja het lijkt wat te wennen al voelt de periode na je menstruatie echt als een nieuwe fase. Je lichaam weer de oude en lekker vitaal in alle opzichten. Dus nog even uitzitten en morgen weer voeding op 100 zetten en rustig verder dansen 😊

Vanmorgen redelijk lekker getraind en het opgeblazen gevoel begint te wennen. Inmiddels 12 dagen overtijd en voeding afgelopen dagen slordig. Ipv boontjes met kip bv een Italiaanse bol met carpaccio etc. Was erg lekker en accepteer dat ik hierdoor stilsta/langer onderweg ben.

Vermoed dat het overtijd te maken heeft met gebruik van de map dus wacht maar geduldig mijn tijd af. Vanmorgen fully focus op diepte met squatten en gevoelsmatig ga ik dieper dan ik op de video terug zie. Lijkt wel het maximale met mijn relatief korte benen maar blijven oefenen ✌️. Voel hem iig flink in mijn benen dus dat is lekker. Morgen laatste dagje kracht en zaterdag ipv rusten nog werken dus 1 dag weekend deze week. Morgen weer lekker back op schema met voeding en laatste dagje rocken ✌️

Training squat, leg curl, leg press, hip trust, hip adduction en hip abduction + 12 minuten fietsen.

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Diepte lijkt goed maar ga aub los squatten.
Die Smith machine ken ik en maakt alles een heel stuk lichter en is niet te vergelijken met een losse squat. Deze staat ook overal bij alle big gyms. Loopt heel erg licht.

• #1.644
Diepte lijkt goed maar ga aub los squatten.
Die Smith machine ken ik en maakt alles een heel stuk lichter en is niet te vergelijken met een losse squat. Deze staat ook overal bij alle big gyms. Loopt heel erg licht.

Nee heb ik lang gedaan maar vind het veilige gevoel van een Smith echt heel fijn. Misschien dat ik en en ga proberen. Thnx!

De morning afther pil is geen anticonceptie, toch ?
Squat is goed.

Laatst bewerkt:
  • #1.647
What Are You Doing Reaction GIF

Ohh de map kan je hormonen inderdaad zeker flink in de war schoppen! Wat een troep is dat he! Hopelijk wordt het snel beter en ben je van dat opgeblazen gevoel af!

• #1.649
Fijne week achter de rug en trainingen liepen lekker. Zaterdag no sport dag omgetoverd in flinke wandeling in de ochtend en voel mij in vergelijking dan beter gedurende de dag dan met niks doen. Laatste dagen voeding ook weer optimaal dus back in the game 😇

Vanmorgen weer afgetrapt met hardlopen en ervoor en erna wandelen dus de 10k stappen weer gezet. Had weinig zin dus blij dat het erop zit en verder vandaag rustig aan doen en opladen voor de komende week 😎 zin in!

1000026938.jpg

Ja dankjewel! Gevoelsmatig is dit ook de diepte waarmee ik een goede houding kan vasthouden.

Just 1 test voor de zekerheid. Tis niet de eerste x dus probeer vooral niet te gefrustreerd te raken en niet zo op te focussen. Wel heel irritant dat je bij iedere buikkramp of wat dan ook denkt en nu wordt ik het 😑 denk dat alleen een vrouw snapt hoe irritant het is.

Klopt vorige maand ook bijna 14 dagen. Map = morning after pil. Denk dat deze mijn cyclus elke x in de war schopt.
Dat kan zeker impact hebben! Wel irritant indd.

• #1.651
Gisteren heerlijke beentraining gehad. Squatten gaat lekker en in gewicht wat gezakt met squatten. Zag steeds tegen de training op door het gewicht dus nu wat lager en meer herhalingen en weer leuk en zin in. Flinke zware benen sinds gisteravond dus werkt wel 😎

Vanmorgen ub getraind en ivm vermoeidheid van training gisteren en onrustige slaap beetje halfgebakken maar prima en meer focus op buikspieroefeningen. Op werk een leuke verandering waar ik veel over aan het denken was dus positief. Nu werken en morgenvroeg hardlopen. Dag 3 van de 6 zit er weer op ✌️

Gewicht gaat alle kanten uit dus f**k dat wegen. 17 dagen overtijd dus moeder natuur een appje gestuurd of ze mij vergeten is deze maand 😜 dus nog steeds opgeblazen maar iig lijntjes op de benen 😇

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Benen gaan lekker!!

Niks mis mee om een stap terug te doen in gewicht als je er te veel tegen op gaat zien. De beste training is tenslotte de training die je vol kunt houden, ook mentaal. Die stap terug in gewicht zou je ook kunnen combineren met weer terug te gaan van de Smith machine naar de 'standaard' barbell squat.

Gisteren heerlijke beentraining gehad. Squatten gaat lekker en in gewicht wat gezakt met squatten. Zag steeds tegen de training op door het gewicht dus nu wat lager en meer herhalingen en weer leuk en zin in. Flinke zware benen sinds gisteravond dus werkt wel 😎

Vanmorgen ub getraind en ivm vermoeidheid van training gisteren en onrustige slaap beetje halfgebakken maar prima en meer focus op buikspieroefeningen. Op werk een leuke verandering waar ik veel over aan het denken was dus positief. Nu werken en morgenvroeg hardlopen. Dag 3 van de 6 zit er weer op ✌️

Gewicht gaat alle kanten uit dus f**k dat wegen. 17 dagen overtijd dus moeder natuur een appje gestuurd of ze mij vergeten is deze maand 😜 dus nog steeds opgeblazen maar iig lijntjes op de benen 😇

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Dat herken ik wel! Ik heb dat met name gehad in mijn powerliftingtijd. Voor mij moet het trainen nu, naast effectief, ook gewoon leuk zijn. Sterker worden is natuurlijk wel leuk, alleen moet je het wel mentaal op kunnen brengen om weer zwaar te trainen.

• #1.657
Dat herken ik wel! Ik heb dat met name gehad in mijn powerliftingtijd. Voor mij moet het trainen nu, naast effectief, ook gewoon leuk zijn. Sterker worden is natuurlijk wel leuk, alleen moet je het wel mentaal op kunnen brengen om weer zwaar te trainen.

Ah zo fijn dat je het herkent! Heb dit inderdaad eerder gehad en toen niet terug geschakeld en uiteindelijk afgehaakt om die reden. Nu is sporten naast therapie ook gewoon leuk en vind dat belangrijker dan sterker worden. Ben aardig tevreden met huidige vorm dus vooral verder cutten om vooral buik area strakker te krijgen en verder qua benen en armen behouden wat ik heb.

• #1.658
Niks mis mee om een stap terug te doen in gewicht als je er te veel tegen op gaat zien. De beste training is tenslotte de training die je vol kunt houden, ook mentaal. Die stap terug in gewicht zou je ook kunnen combineren met weer terug te gaan van de Smith machine naar de 'standaard' barbell squat.

Dankjewel! Voelt toch een beetje verkeerd om te zakken naar wat je zegt is volhouden belangrijkste en begon op zondag al op te zien tegen maandag terwijl ik er nu weer naar uitkijk dus dat is prima. Ja ben ergens wel nieuwsgierig hoe de original nu voelt. Even kijken de komende tijd of de nieuwsgierigheid wint 😇

• #1.659
Wakker geworden met nog wat spierpijn maar ondanks dat lekker gelopen. 40 seconden langzamer dan zondag dus prima voor dag 4 en denk altijd maar dat uitlopen belangrijker is dan hardlopen. Vandaag hopelijk goed herstellen en morgen legday rocken ✌️

1000027270.jpg

1000027275.jpg

Wat een mooie foto 🥰. Hier is het snert regenweer.

Terug
Naar boven