AndroidHealthClinic

Trainingslocatie SCC Powerhouse

Dus een beurt die onterecht goed word gekeurd is minder erg dan onterecht afgekeurd. En het I.P.F. rule book is zeg maar meer een soortje van richtlijn die je niet al te letterlijk moet nemen.

Ging vooral om mensen die bij hun eerste beurt net te vroeg waren voor het rack signaal, geen SPF taferelen of iets dergelijks ;)

Doelde meer op punt 1, pagina 30 , van het technical rules book

• Topic Starter Topic Starter
Ben blij dat t alsnog allemaal is door gegaan, misschien moeten we even bij de andere bonden in Nederland en België gaan kijken en zien hoe 'geweldig' de meets daar altijd zijn geregeld en gejureerd

Ik vond het de 110 euro waard

ook blij dat t wel is doorgegaan, aan de andere kant was t ook te gek geweest als er niet nog n kwalificatiemogelijkheid was geweest.

de vorige mogelijkheid was een paar weken nadat duidelijk werd dat er gekwalificeerd ging worden en ook in periode van vakantie.als dat dan de enige mogelijkheid was waren denk ik n hoop lifters niet aanwezig geweest op t NK omdat ze geen gelegenheid hadden zich te kwalificeren.

dat er nogal wat beurten onterecht goed zijn gekeurd ervaar ik ook zo, maar ik ben geen scheids natuurlijk.

het zal in december wel allemaal wat minder "makkelijk" gaan denk ik.

alles verliep trouwens wel lekker vlot, goede zaak :)

Nou, prima.

Denk dat dit verder ook niet de plek is om die discussie te voeren :)

Wij staan dadelijk gewoon met een man of vijf op een ongetwijfeld geweldig gejureerd NK :D

Succes allebei morgen!

Thanks!

Even snel gekopieerd van fb

Powerhouse crew represent! Vito benchte vandaag op het NK bankdrukken een nieuw pr (127,5kg) en werd daarmee derde in de -105. Tymen werd voor de eerste keer in zijn carrière Nederlands kampioen in de -120 met een wedstrijdpr van 200 kg! Dank in de eerste plaats aan de wedstrijdleiding, aan onze sponsor XXL Nutrition, aan onze fans en zeker ook aan onze coach van vandaag, Yvonne. Filmpjes volgen nog natuurlijk!

in!

lekkere benches beide

tymen gefeliciteerd met de titel

ik zou in de nabije toekomst ook wel eens bij phm willen trainen :)

Thanks man.

Je bent van harte welkom :)

Heel gaaf, gefeliciteerd allebei!

Natuurlijk dragen jullie ons allemaal een warm hart toe. Daarom willen wij jullie vragen om jullie stem uit te brengen in deze verkiezing. Wij hechten hier normaal gesproken niet zo veel belang aan, maar wij willen laten zien dat wij door velen beter gewaardeerd worden dan de reguliere sportscholen in Middelburg en omstreken, en dat op prestaties gerichte, goed begeleide training altijd de voorkeur dient te genieten boven het commercile belang van een regulier fitnesscentrum. Ga via onderstaande link naar de gemeente Middelburg en daar ziet u PowerHouse Middelburg staan. Bij voorbaat dank!

http://m.fitnessclubvanhetjaar.nl/genomineerden

al gedaan toen jullie het op fb posten :)

al gedaan toen jullie het op fb posten :)

Thanks guys!

Het is wat mij betreft vooral ludiek bedoeld omdat wij natuurlijk helemaal geen reguliere sportschool zijn en niet te vergelijken zijn met de andere gyms daar en omdat ik bij "fitnessclub" meer denk aan cardiozalen en zumbalessen, maar t zou wel grappig zijn als we in elk geval in onze eigen gemeente hoog zouden scoren. Het aanbod bij andere sportscholen in Middelburg wat betreft begeleiding, ervaring, kennis en plezier is namelijk echt bedroevend slecht.

Terug
Naar boven