Fitness Seller

Trainingslocatie SCC Powerhouse

uit zijn opmerkingen kun je wel nagaan dat hij het stukje gewoon niet begrijpt en niet weet voor wat voor doelgroep het is.

denk dat hij daarom boos is en het helaas op tymboo africht

je twijfelt dus eigenlijk aan z'n verstandelijke vermogen?

• Topic Starter Topic Starter
Nice work t

nice movie's genoeg power in house.

Hoe zien de andere lifts er uit in de -83 klasse? Gaat Daniel #1 worden ˆˆ?

Hoe zien de andere lifts er uit in de -83 klasse? Gaat Daniel #1 worden ˆˆ?

nee daarvoor kom ik waarschijnlijk ongeveer 50kg te kort op mn totaal.

een andere PHM'er maakt wel kans voor de #1 in de -83kg. WWE van dit forum

In aanloop naar het NK raw powerlifting van 6&7 december aanstaande zullen op onze fb pagina de komende anderhalve week profielschetsen met foto volgen van de NK-gangers van PHM. Dit om ook de pagina likers en de volgers in dit topic die de afzonderlijke atleten wat minder goed kennen meer bekend te maken met de betreffende atleet. Deze portretten zullen ook in een enigszins aangepaste versie op de website komen te staan en na het NK aangevuld worden met profielen van de overige vaste PHM'ers.

Het eerste portret op http://www.facebook.com/PowerHouseM...0.1416957701./820857461304128/?type=3&theater

Inmiddels ook portretten van Vito en Yvonne gepost, en daarnaast nog meer goed nieuws van het front, namelijk onze eigen shirts:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben eerst een paar proefdrukken laten maken, maar de definitieve versie is nu bekend en zal maandag besteld en bedrukt worden, waarschijnlijk zijn ze dan donderdag of vrijdag klaar voor de gehele PHM crew en kunnen we ze dus nog aan naar het NK. De uiteindelijke versie wordt diegene die op het pc-scherm is te zien, met "Powerhouse Middelburg" op de rug en het logo zelf links voor op de borst.
Voor nu enkel voor de PHM-crew zelf beschikbaar maar bij voldoende belangstelling gaan we kijken of we ze ook tegen een vriendenprijsje kunnen aanbieden. Ik kan nu alvast verklappen dat ze ontzettend vet worden.

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

En deze mag hier natuurlijk niet ontbreken:

https://www.youtube.com/watch?v=IFnASdJDfzg

ik ben in voor PHM shirts !!
gaat goed met PHM

Mooie shirts! Top :D
Ook leuke stukjes van jullie zelf op facebook ;)

Hoe kom ik precies aan die shirts?

ik ben in voor PHM shirts !!
gaat goed met PHM

Top, ik hou het in mijn achterhoofd. Eerst even zien hoe die shirts uit de pers komen eind volgende week en dan na het NK bekijken of er nog wat aangepast moet worden of niet.

Mooie shirts! Top :D
Ook leuke stukjes van jullie zelf op facebook ;)

Thanks.
Ik probeer het social media gebeuren overzichtelijk en duidelijk te houden, zoveel mogelijk informatieve posts en natuurlijk filmpjes van mooie lifts erbij, maar niet een stortvloed aan losse filmpjes van boute kwaliteit zonder uitleg oid, zoals je al op zo veel pagina's ziet.

inb4 powerhouse holbewoners. brb windows xp

Hoe kom ik precies aan die shirts?

Nou ja, dat moet ik dus nog even aan zien. De shirts zijn volgende week donderdag of vrijdag klaar en vooralsnog alleen voor PHM-leden, maar bij voldoende belangstelling kunnen we kijken of we ze ook tegen een mooi prijsje kunnen aanbieden. Dat zal dan sowieso pas na de Flexcup (6&7 december) zijn.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

inb4 powerhouse holbewoners. brb windows xp

dat is niet mijn pc vriend

ziet er vet uit! in voor shirts

Even de Facebookpagina gechecked, interessante stukjes!
Succes aan jullie hele clique gewenst voor 6 & 7 december.

Terug
Naar boven