AndroidHealthClinic

Trainingslog Alincane (cut)

Bezoekers in dit topic

Ps: als je zonnebank gaat niet de zwaarste bank aangezien je dan goed verbrand en weer vocht vasthoud paar dagen waardoor je weekgemiddelde dus eventjes zal stijgen, alhoewel dit vocht is maar dan nog.

Bank 600/800 20min gezichtsbruiner 50/50 en goed insmeren vooraf.
 
11-07-2022
Progressieupdate:

Ochtendgewicht: 73,5 kg
Gemiddelde week gewicht: 75,16 kg

Flinke tegenslag gehad. Vind dat ik dat hier ook bij moet vermelden. Ik ben ongeveer 8 jaar drugs verslaafd geweest, meerdere klinieken gezien. En enorm veel verschillende hulpverlening gehad, ik was na mijn laatste opname 10 maanden clean gebleven. Daarvoor 4 maanden. Het gaat dus enorm goed, alleen ben ik dit weekend teruggevallen in gebruik. Enorme teleurstelling, aangezien je je familie weer teleurstelt. En jezelf. Ik geef niet op en heb na gebruik (wat gelukkig niet veel was) me herpakt. Terug naar bodybuilding.
Hierdoor ben ik wel veel meer afgevallen, en het enige wat er dan door mijn hoofd gaat is dat dit spierverlies is. Heb slecht gegeten. Mijn vraag is dus, is het nu handig om alsnog door te gaan met cutten. Of zal ik nu doordat ik mogelijk spierverlies heb snel gaan bulken?

Mijn doel was 10% vetpercentage. Ik weet niet wat goed is...

Bekijk bijlage 562128

Bekijk bijlage 562129
Veel potentie met dit fysiek! Zou nog ff door cutten
 
ak thanks ook erg waardevol. Ik ga eens kijken naar de zonnebank, heb wel een lichte huid dus zal niet echt verkleuren. Maar als je je insmeert word je toch sws niet bruin?, ik heb factor 50 in de kast liggen. Zou je een schatting kunnen geven wat voor vetpercentage ik heb?
 
ak thanks ook erg waardevol. Ik ga eens kijken naar de zonnebank, heb wel een lichte huid dus zal niet echt verkleuren. Maar als je je insmeert word je toch sws niet bruin?, ik heb factor 50 in de kast liggen. Zou je een schatting kunnen geven wat voor vetpercentage ik heb?
Insmeren met creme die je bij de zonnebank koopt om je huid te beschermen. Kunt ook een zakje kopen voor 2/3€ voor eenmalig gebruik of als je vaker gaat een fles van 60/100€ waar je wel ff mee vooruit kunt. Niet insmeren dus met wat je bij de kruidvat koopt als zonnebrand factor 50 die creme neem je maar mee naar turkije. Vandaar de “lichtste” bank 600/800 voor 20min misschien zelfs 15 min, zodat je niet meteen de kreeft look krijgt. Indien je paar dagen daarna zwaarder bent dan verwacht op de weegschaal niet stressen aangezien je vocht vasthoud en dit later weer kwijtraakt.

Bf% is moeilijk te zeggen maar denk 14/15%, maar je gaat echt de goede kant uit. Kwestie van nog paar weken dit aanhouden en je hebt een goed start fysiek voor een bulk!
 
Insmeren met creme die je bij de zonnebank koopt om je huid te beschermen. Kunt ook een zakje kopen voor 2/3€ voor eenmalig gebruik of als je vaker gaat een fles van 60/100€ waar je wel ff mee vooruit kunt. Niet insmeren dus met wat je bij de kruidvat koopt als zonnebrand factor 50 die creme neem je maar mee naar turkije. Vandaar de “lichtste” bank 600/800 voor 20min misschien zelfs 15 min, zodat je niet meteen de kreeft look krijgt. Indien je paar dagen daarna zwaarder bent dan verwacht op de weegschaal niet stressen aangezien je vocht vasthoud en dit later weer kwijtraakt.

Bf% is moeilijk te zeggen maar denk 14/15%, maar je gaat echt de goede kant uit. Kwestie van nog paar weken dit aanhouden en je hebt een goed start fysiek voor een bulk!
Nou ben benieuwd. Ik ga vandaag nog even goed eten, om reserves aan te vullen. Vanaf morgen dan weer cutten.
 
  • Like
Waarderingen: ak
14-07-2022

Deze week weinig mogelijkheden om te sporten. Afgelopen dagen ook niet op voeding gelet, maar dit gedaan om even goed te herstellen. Vanaf morgen weer tracken, en kan hier in de buurt wel trainen. Ik kan vanaf maandag weer volle 100% geven.

Wel aantal dagen cardio gedaan (joggen / grote wandeling), om niet te hoog overschot te creëren. Wel zin om me weer volledig ergens op te richten...
 
18-07-2022

Terug van weggeweest. Beschouw afgelopen week als deload / recovery week. Iets minder strak op voeding gelet de eerste dagen, daarna weer getrackt. Vanaf morgen weer alles volgens voedingsplan. Wel aantal dagen cardio gedaan, waarmee ik vanavond afsluit. Ik denk dat ik nog meer moet cutten dan ik dacht, dus onder de 70kg. Vanavond even logboekje bijwerken, om morgen te beginnen met upperbody (met veel energie).

👍
 
Laatst bewerkt:
Misschien een keer met flex en goede belichting posten? Kijken hoe je er dan bij loopt 👍
 
Misschien een keer met flex en goede belichting posten? Kijken hoe je er dan bij loopt 👍
Probeer zo eerlijk mogelijk te fotograferen ook om zelf je progressie te kunnen beoordelen. Maar ik zie nu dat ik nog ruim te hoog buikvet heb. Dacht er ook aan om misschien een camera te kopen, voor betere kwaliteit foto's.
 
Probeer zo eerlijk mogelijk te fotograferen ook om zelf je progressie te kunnen beoordelen. Maar ik zie nu dat ik nog ruim te hoog buikvet heb. Dacht er ook aan om misschien een camera te kopen, voor betere kwaliteit foto's.
True maar als afwisseling is het wel interessant misschien een keer om te kijken 💪
 
True maar als afwisseling is het wel interessant misschien een keer om te kijken 💪
Oke ga ik is een keer doen :) Ik denk dat ik ook nog naar de zonnebank wil. Maar het is zulk mooi weer, maar als ik nu even in de zon ga liggen verbrand ik sws. Dus wat is het verschil met de zonnebank?
 
Oke ga ik is een keer doen :) Ik denk dat ik ook nog naar de zonnebank wil. Maar het is zulk mooi weer, maar als ik nu even in de zon ga liggen verbrand ik sws. Dus wat is het verschil met de zonnebank?
Nou onder de zonnebank kun je toch juist mooi gecontroleerd de goede kleur krijgen zonder dat je verbrandt?

Door in overleg de juiste bank te kiezen.

Dan wordt je veel egaler bruin dan van buiten een tan proberen te krijgen.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Nou onder de zonnebank kun je toch juist mooi gecontroleerd de goede kleur krijgen zonder dat je verbrandt?

Door in overleg de juiste bank te kiezen.

Dan wordt je veel egaler bruin dan van buiten een tan proberen te krijgen.
Ik ben zojuist geweest. Ik heb ook creme genomen en daar zat iets in klonk als bruiningspul. Maar hoelang mag ik nu niet douchen?

Ik wou eigenlijk vanavond hardlopen, maar dan moet ik douchen erna en ik las iets over dat je beter niet kon douchen.


edit. Ah ik lees op google nu 4 - 8 uur te wachten met 'bronzer'.
 
19-07-2022
Trainingsduur: 60 minuten

Toch wel iets verkeken erop dat ik een week niet getraind had. Maar wou toch proberen om met dezelfde gewichten / herhalingen te beginnen waarmee ik geëindigd was. Niet zo'n succes, gelijk ook op sommige oefeningen lichter gewicht genomen. Bijvoorbeeld bench press, wat redelijk lekker ging op 60kg. Door die myo techniek kan ik max 2 extra drukken (maar durf eigenlijk maar 1 te doen).
Energie was redelijk goed, maar zal door het weer ongetwijfeld beïnvloed zijn. Had op het laatst ook totaal geen zin meer. Het was wel lekker rustig in de gym.

Vandaag lat pulldown uni gedaan, hier spreek ik de lats duidelijk meer aan. Dus dit ga ik nu standaard doen.

Ochtendgewicht was: 74,8 kg (jullie zeiden al dat kan ook komen door de zonnebank en vocht vast houden).

Morgen lowerbody 👍

1658246494953.png
 
20-07-2022
Trainingsduur: 7 minuten

Dit was echt de druppel van dag mijn dag verpest is. Was ik vanavond eindelijk toe aan een workout. Was ik begonnen met warming up 16 x legestang - 17x legestang ongeveer. Daarna 3x 60kg.
En toen ging ik voor mijn max gewicht, zo doe ik het eigenlijk altijd. Ik poepte er erg veel uit en had me progressive overload verbeterd (door myo techniek). Maar na die werkset kreeg ik een enorme kramp / steek achterkant bovenbeen. De precieze plek, is je gaat naar je rechter quad. Dan aan de achterkant richting je lies.

Geen idee maar voelde niet goed, probeerde nog een volgende werkset maar dat deed pijn. Spullen ingepakt en naar huis gegaan wat een ellende. Voel het nu bij het lopen, hopelijk geen erge blessure. Morgen rustdag.

Enige positieve is dat ik mijn kcal doel behaalt heb.
 
Was ik begonnen met warming up 16 x legestang - 17x legestang ongeveer. Daarna 3x 60kg.
En toen ging ik voor mijn max gewicht, zo doe ik het eigenlijk altijd.
Weet niet exact wat je gewichten zijn, maar zou miss nog ff tussen lege stang en 60kg een middengewicht pakken om 4/5/6 reps te pompen.
Warming up is uiteraard laag in je “rpe” blijven, maar van 20kg stang naar 60kg is wel een flinke stap.
 
Weet niet exact wat je gewichten zijn, maar zou miss nog ff tussen lege stang en 60kg een middengewicht pakken om 4/5/6 reps te pompen.
Warming up is uiteraard laag in je “rpe” blijven, maar van 20kg stang naar 60kg is wel een flinke stap.
Oh okee, ik deed vandaag 82,5 kg.
 
  • Like
Waarderingen: ak
40 15 reps
60 10 reps en dan je werksets
neem aan dat je al warming up hebt gedaan, eo evt. Fly’s met licht gewicht
 
40 15 reps
60 10 reps en dan je werksets
neem aan dat je al warming up hebt gedaan, eo evt. Fly’s met licht gewicht
Vind 15 reps met 40kg en 10 reps met 60k echt al veels te veel voor 1 set. Zou het zelf verdelen in 2 misschien 3 sets.
Bovenstaande gewicht icm de reps gaan hem zeker kracht kosten die hij moet spenderen aan die 82.5kg.
 
Back
Naar boven