- Waardering
- 32.561
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel potentie met dit fysiek! Zou nog ff door cutten11-07-2022
Progressieupdate:
Ochtendgewicht: 73,5 kg
Gemiddelde week gewicht: 75,16 kg
Flinke tegenslag gehad. Vind dat ik dat hier ook bij moet vermelden. Ik ben ongeveer 8 jaar drugs verslaafd geweest, meerdere klinieken gezien. En enorm veel verschillende hulpverlening gehad, ik was na mijn laatste opname 10 maanden clean gebleven. Daarvoor 4 maanden. Het gaat dus enorm goed, alleen ben ik dit weekend teruggevallen in gebruik. Enorme teleurstelling, aangezien je je familie weer teleurstelt. En jezelf. Ik geef niet op en heb na gebruik (wat gelukkig niet veel was) me herpakt. Terug naar bodybuilding.
Hierdoor ben ik wel veel meer afgevallen, en het enige wat er dan door mijn hoofd gaat is dat dit spierverlies is. Heb slecht gegeten. Mijn vraag is dus, is het nu handig om alsnog door te gaan met cutten. Of zal ik nu doordat ik mogelijk spierverlies heb snel gaan bulken?
Mijn doel was 10% vetpercentage. Ik weet niet wat goed is...
Bekijk bijlage 562128
Bekijk bijlage 562129
Insmeren met creme die je bij de zonnebank koopt om je huid te beschermen. Kunt ook een zakje kopen voor 2/3€ voor eenmalig gebruik of als je vaker gaat een fles van 60/100€ waar je wel ff mee vooruit kunt. Niet insmeren dus met wat je bij de kruidvat koopt als zonnebrand factor 50 die creme neem je maar mee naar turkije. Vandaar de “lichtste” bank 600/800 voor 20min misschien zelfs 15 min, zodat je niet meteen de kreeft look krijgt. Indien je paar dagen daarna zwaarder bent dan verwacht op de weegschaal niet stressen aangezien je vocht vasthoud en dit later weer kwijtraakt.@ak thanks ook erg waardevol. Ik ga eens kijken naar de zonnebank, heb wel een lichte huid dus zal niet echt verkleuren. Maar als je je insmeert word je toch sws niet bruin?, ik heb factor 50 in de kast liggen. Zou je een schatting kunnen geven wat voor vetpercentage ik heb?
Nou ben benieuwd. Ik ga vandaag nog even goed eten, om reserves aan te vullen. Vanaf morgen dan weer cutten.Insmeren met creme die je bij de zonnebank koopt om je huid te beschermen. Kunt ook een zakje kopen voor 2/3€ voor eenmalig gebruik of als je vaker gaat een fles van 60/100€ waar je wel ff mee vooruit kunt. Niet insmeren dus met wat je bij de kruidvat koopt als zonnebrand factor 50 die creme neem je maar mee naar turkije. Vandaar de “lichtste” bank 600/800 voor 20min misschien zelfs 15 min, zodat je niet meteen de kreeft look krijgt. Indien je paar dagen daarna zwaarder bent dan verwacht op de weegschaal niet stressen aangezien je vocht vasthoud en dit later weer kwijtraakt.
Bf% is moeilijk te zeggen maar denk 14/15%, maar je gaat echt de goede kant uit. Kwestie van nog paar weken dit aanhouden en je hebt een goed start fysiek voor een bulk!
Probeer zo eerlijk mogelijk te fotograferen ook om zelf je progressie te kunnen beoordelen. Maar ik zie nu dat ik nog ruim te hoog buikvet heb. Dacht er ook aan om misschien een camera te kopen, voor betere kwaliteit foto's.Misschien een keer met flex en goede belichting posten? Kijken hoe je er dan bij loopt 👍
True maar als afwisseling is het wel interessant misschien een keer om te kijken 💪Probeer zo eerlijk mogelijk te fotograferen ook om zelf je progressie te kunnen beoordelen. Maar ik zie nu dat ik nog ruim te hoog buikvet heb. Dacht er ook aan om misschien een camera te kopen, voor betere kwaliteit foto's.
Oke ga ik is een keer doenTrue maar als afwisseling is het wel interessant misschien een keer om te kijken 💪
Ik denk dat ik ook nog naar de zonnebank wil. Maar het is zulk mooi weer, maar als ik nu even in de zon ga liggen verbrand ik sws. Dus wat is het verschil met de zonnebank?Nou onder de zonnebank kun je toch juist mooi gecontroleerd de goede kleur krijgen zonder dat je verbrandt?Oke ga ik is een keer doenIk denk dat ik ook nog naar de zonnebank wil. Maar het is zulk mooi weer, maar als ik nu even in de zon ga liggen verbrand ik sws. Dus wat is het verschil met de zonnebank?
Ik ben zojuist geweest. Ik heb ook creme genomen en daar zat iets in klonk als bruiningspul. Maar hoelang mag ik nu niet douchen?Nou onder de zonnebank kun je toch juist mooi gecontroleerd de goede kleur krijgen zonder dat je verbrandt?
Door in overleg de juiste bank te kiezen.
Dan wordt je veel egaler bruin dan van buiten een tan proberen te krijgen.
Weet niet exact wat je gewichten zijn, maar zou miss nog ff tussen lege stang en 60kg een middengewicht pakken om 4/5/6 reps te pompen.Was ik begonnen met warming up 16 x legestang - 17x legestang ongeveer. Daarna 3x 60kg.
En toen ging ik voor mijn max gewicht, zo doe ik het eigenlijk altijd.
Oh okee, ik deed vandaag 82,5 kg.Weet niet exact wat je gewichten zijn, maar zou miss nog ff tussen lege stang en 60kg een middengewicht pakken om 4/5/6 reps te pompen.
Warming up is uiteraard laag in je “rpe” blijven, maar van 20kg stang naar 60kg is wel een flinke stap.
Vind 15 reps met 40kg en 10 reps met 60k echt al veels te veel voor 1 set. Zou het zelf verdelen in 2 misschien 3 sets.40 15 reps
60 10 reps en dan je werksets
neem aan dat je al warming up hebt gedaan, eo evt. Fly’s met licht gewicht