Als leek 100% mee eens. Over de rol van Ligandrol kan ik niks zinnigs zeggen.
Ik heb het idee dat het nog met de Ligandrol te maken kan hebben, maar weet dat niet zeker.
Gisteren wel van een vriendin te horen gekregen dat ik nog steeds aan het afvallen ben.
Dat komt ook wel overeen met wat ik in de spiegel denk te zien.
Ook in de sportschool krijg ik bijna dagelijks opmerkingen trouwens, maar dat vind ik toch minder betrouwbaar.
Waar ik geen rekening mee had gehouden is dat ik weer vaker zwaarder ben gaan trainen.
Het zou dus goed kunnen zijn dat je gelijk hebt en ik inderdaad nog aan het "cutten ben @4000kcal.
Eerlijk gezegd ben ik ook gewoon bang dat de kilo's er weer aan komen als ik weer "normaal" ga eten.
Ik heb 10 weken in een enorm tekort gezeten en denk dat m'n metabolisme weer om moet schakelen.
Tegelijkertijd moet ik misschien ook niet te bang zijn. Zodra ik meer ga eten kan ik ook veel meer qua training.
M'n leg days zijn qua intensiteit 10x beter als toen ik rond de 2500kcal zat, maar zeker nog niet wat het is geweest.
Hiernaast ben ik onder invloed van veel en zware training in het verleden lichter geworden bij bizar hoge kcal's.
Eergisteren dacht ik "f*ck it" en heb ik gegeten totdat ik aan het einde van de dag geen honger meer had.
Daarbij kwam ik op 5540kcal, en eerlijk gezegd voelde ik mezelf gisteren en ook na het ontbijt van vandaag beter.
Achteraf verklaart dat denk ik ook wel dat ik plotseling zo'n zin had om te squaten; ik had er de energie weer voor.
Binnenkort de teugels maar eens wat verder laten fieren denk ik.