- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van zoiets leer je ook weer. Kan je alleen maar beter van worden. En chill, een trainingsmaatje!
Een ex defensie medewerker. Behoorlijk aan de "grote" kant. Maar als hij ook het niveau qua kennis van trainen vertegenwoordigd dan zie ik het somber in voor defensie. Binnen 5 minuten al een hoop bro science te horen gekregen.
Aan de andere kant hij traint wel t*ring hard. Ik ben meer een denker ipv hard trainen haha

Een ex defensie medewerker. Behoorlijk aan de "grote" kant. Maar als hij ook het niveau qua kennis van trainen vertegenwoordigd dan zie ik het somber in voor defensie. Binnen 5 minuten al een hoop bro science te horen gekregen.
Aan de andere kant hij traint wel t*ring hard. Ik ben meer een denker ipv hard trainen haha

Oef...lastig om hem dan wat bij te schaven als hij wel gains maakt![]()

. Ik denk dat ik zo rond de 14% zit.Het is ook erg bro om te denken dat je een six-pack moet hebben om sterk te zijn.Ik heb ook gans gemaakt, alleen zit er nog een klein laagje spek omheen. Ik denk dat ik zo rond de 14% zit.

).
Ik heb ook gans gemaakt, alleen zit er nog een klein laagje spek omheen. Ik denk dat ik zo rond de 14% zit.
In eerste instantie gaat het me ook niet om een "killerbody". In ieder geval lekker bezig en fit zijn. Nou dat gaat prima.
Volgende week krijg ik te horen of ik een nieuwe opdracht mag doen bij mijn huidige opdrachtgever t/m Q1 2019. Als dat niet doorgaat heb ik per 1 juli heel veel tijd om te trainen. Dan ga ik weer 4 dagen in de week. Even afwachten.
lastig om iemand uit te leggen dat zijn aanpak niet slim is terwijl hij er wel resultaat mee boekt.Zo bedoelde ik het nietlastig om iemand uit te leggen dat zijn aanpak niet slim is terwijl hij er wel resultaat mee boekt.
Tja killerbody, je loopt in principe continue achter de feiten aan. Even doorknallen en je bent hiervan af zou ik zeggen. Als je weer gaat bulken zal dat van korte duur zijn omdat je snel op een te hoog bf zit. Dan krijg je weer een cut, die extreem traag verloopt, dan weer onderhoud...and so on. Als je hier vrede mee hebt, prima! Maar het is zo inefficiënt...
.
.
.
Chic van je dat je dit wilt delen. Maakt je keuzes en voortgang inderdaad een stuk meer begrijpbaar voor mij.
Je weet zelf goed waar je prioriteiten liggen en die moet je dan ook vol blijven houden.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd
![]()
.Een burn-out en depressie zijn geen dingen waarmee valt te lachen. Dat duurt een hele tijd om van te herstellen.
Goed dat je besloten hebt om niet nog extra stress op je lichaam te zetten door "extreem" te willen vermageren. Dat is nu sowieso geen goed idee. (ik ben ervan overtuigd dat het überhaupt geen goed idee is als je sterk wil worden)
Gelukkige verjaardag!! En vergeet geen extra stuk van die taart te eten!![]()
Begrijpelijke keuzes dan Hans. En laten we vooral niet vergeten dat een vetpercentage van +/- 15% echt geen schande is
Gefeliciteerd en geniet van je verjaardag![]()
Duidelijk verhaal. Een burn-out kan een behoorlijke impact op iemand hebben heb ik gemerkt. Het is inderdaad knap dat je blijft sporten en nog let op wat je doet. Herstel van lichaam en geest staat natuurlijk op de eerste plek! Tof van je om dit te delen![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat dit komt doordat je niet consequent genoeg bent met voeding en training. Nu eet je bijv weer rond onderhoud, enkele weken terug ging je nog voor een vp van 10 procent. Je had er natuurlijk allang twee keer kunnen zijn.
Vanochtend wel gaan trainen voor de afleiding. Ik vind dit altijd een dilemma. Tijdens de training en erna voel ik me vaak stukken beter, maar het is toch wel extra stress op het lichaam.
Dit dilemma had ik ook toen ik Pfeiffer had... Een erg vervelende.
Als je dag te druk is en/of je (nacht)rust wordt korter zal ik skippen. Vooral een beetje van dag tot dag kijken of het je stress oo gaat leveren lijkt me slim.