Fitness Seller

Trainingslog Hans_i

Bezoekers in dit topic

Ik geloof ook niet in de “spaarstand”. En volgens mij beschrijft hij juist dat als je blijft afvallen dat je doodgaat... wat jij ook probeert te vertellen volgens mij.
Het wordt steeds moeilijker om te blijven afvallen. Die "spaarstand" wil ook niet zeggen dat je niet meer zal afvallen. Dat maakt hij er van, dat men dat bedoeld.
Vanaf een bepaald moment moet je schade aanbrengen aan je lichaam om nog verder af te vallen. Dan ben je al ver in die "spaarstand" doorgedrongen volgens mij.
Zijn verhaal is volgens mij dat je lekker kan blijven afvallen als je wil. Als het niet meer lukt dan ligt dat aan jezelf en moet je meer moeite doen.
Maar zijn voorbeelden zijn erg gelukkig gekozen ... omdat ze zijn standpunt onderuit halen. Als je in spaarstand gaat en ge gaat toch verder wordt daar een naam van een ziekte op geplakt, of een ramp of sterf je dus gewoon.
 
Training vandaag:

STRONGLIFTS!!!

Squat Low bar
WU: 1x5xstang
WU: 1x5xstang
WU: 1x5x40
WU: 1x3x60
WU: 1x3x70
5x5x80

OH Press
WU: 1x5xstang
WU: 1x5xstang
5x5x30

Deadlift
WU: 1x5x60
WU: 1x5x80
WU: 1x5x92,5
1x5x100

Chin up
1x5xbw
1x5xbw
1x4xbw

Even iets meer dan een week niet getraind. Zat er even doorheen. Ben sinds afgelopen vrijdag ook weer richting onderhoud gaan eten. De laatste weken waren gewoonweg te druk en cutten hielp er nou niet echt bij om nog een beetje vrolijk rond te lopen. Minimaal nog een week op onderhoud en dan zie ik wel. Voel me alweer een stuk beter. Volgende week helemaal verhuist en huidige huis verkocht. Dan is dat ook weer achter de rug.

Vandaag weer begonnen met Stronglifts en de app. Was ook weer toe aan iets anders. Had er weer zin in :). Taile was afgelopen week 83,5cm. Zal deze week nog een keer meten.
 
Welcome back :D
Even op onderhoud zitten doet een mens goed bij langdurig cutten. Denk dat als je op de snelheid van de laatste 2 (?) weken zit, dat je dr ook snel vanaf bent.
Gefeliciteerd met het huis trouwens, lekker.

Hoe ga je de stronglifts aanpakken wbt verhoging? 1x per ... verhogen? Je begint wel op je huidige niveau qua gewichten volgens mij.
 
Welcome back :D
Even op onderhoud zitten doet een mens goed bij langdurig cutten. Denk dat als je op de snelheid van de laatste 2 (?) weken zit, dat je dr ook snel vanaf bent.
Gefeliciteerd met het huis trouwens, lekker.

Hoe ga je de stronglifts aanpakken wbt verhoging? 1x per ... verhogen? Je begint wel op je huidige niveau qua gewichten volgens mij.

Ik ga over 2 weken ook 2 weken met vakantie. Dus ff kijken hoe het zich ontwikkeld. Ik ben al een heel eind qua vet kwijt. Ik heb zelfs een broek aan die vorige jaar veel te strak zat :p

Ik begin idd redelijk met dezelfde gewichten. Even kijken hoe het gaat. In ieder geval ga ik even het schema qua oefeningen volgen.
 
Ik ga over 2 weken ook 2 weken met vakantie. Dus ff kijken hoe het zich ontwikkeld. Ik ben al een heel eind qua vet kwijt. Ik heb zelfs een broek aan die vorige jaar veel te strak zat :p

Ik begin idd redelijk met dezelfde gewichten. Even kijken hoe het gaat. In ieder geval ga ik even het schema qua oefeningen volgen.

God, dan alweer, lekker zeg!
Dat geeft echt een lekker gevoel van die broek. Ik hoop na mijn cut een super chille broek aan te kunnen die ik in m'n bulk kocht en maar 1 maand aankon (dacht dat het een stof was die wel wat uit zou rekken in het begin) :p

Back to the basics, geen verkeerd plan. Als de gewichten uiteindelijk maar omhoog komen.
 
Je komt net terug van vakantie man :) Gassen nu! Hupppppp
 
Training vandaag:

STRONGLIFTS!!!

Squat Low bar
WU: 1x5xstang
WU: 1x5xstang
WU: 1x5x40
WU: 1x3x60
WU: 1x3x72,5
5x5x82,5 --> +2,5kg

Bench
WU: 1x5xstang
WU: 1x5xstang
WU: 1x3x40
5x5x55

Barbell row
5x5x40

Push ups
3x10

Cool, lang geen push ups gedaan. Nou dit ging fucking easy :flexgrin:
 
Cool, lang geen push ups gedaan. Nou dit ging fucking easy :flexgrin:

Heb, nadat ik 1,5 jaar trainde oid, ook een keer thuis pushups gedaan voor de lol. Knalde er zo 22 uit geloof ik, terwijl ik er eerst met moeite 8-10 deed.
Totale kracht gaat inderdaad vooruit :P

Barbell row is wel laag in gewicht relatief gezien. Is daar een reden voor?
 
Heb, nadat ik 1,5 jaar trainde oid, ook een keer thuis pushups gedaan voor de lol. Knalde er zo 22 uit geloof ik, terwijl ik er eerst met moeite 8-10 deed.
Totale kracht gaat inderdaad vooruit :P

Barbell row is wel laag in gewicht relatief gezien. Is daar een reden voor?

Ik kon er vroeger amper een paar :no:. Leuk om die progressie te zien.

Barbell row ben ik weer even rustig mee begonnen. Kan idd volgende keer wel 10 kilo bij denk ik.
 
Training vandaag:

STRONGLIFTS!!!

Squat Low bar
WU: 1x5xstang
WU: 1x5xstang
WU: 1x5x40
WU: 1x3x60
WU: 1x3x72,5
5x5x85 --> +2,5kg

OH Press
WU: 1x5xstang
WU: 1x5xstang
5x5x32,5 --> + 2,5kg

Deadlift
WU: 1x5x60
WU: 1x5x80
WU: 1x5x92,5
1x5x105 --> +5kg

Chin up
1x5xbw
1x5xbw
1x5xbw
Totaal: 15 --> +1

Toch leuk dat stronglifts :heart:
 
Deze week druk met de verhuizing. Veel heen en weer rijden en spullen inpakken etc.
Vandaag toch nog even getraind. Morgen komen de verhuizers :flexgrin:. Kan ik mijn rug in ieder geval niet verneuken :roflol:
 
Deze week druk met de verhuizing. Veel heen en weer rijden en spullen inpakken etc.
Vandaag toch nog even getraind. Morgen komen de verhuizers :flexgrin:. Kan ik mijn rug in ieder geval niet verneuken :roflol:

Leuk! Ik hoop ook binnenkort te verhuizen. Gisteren een bezichtiging gehad en het huisje is precies wat wij zoeken. Helaas meerdere geïnteresseerden en grote kans dat het via inschrijven gaat verlopen. We hebben een bod gedaan en hiermee de verkoper aan het twijfelen gebracht...afwachten!
 
Leuk! Ik hoop ook binnenkort te verhuizen. Gisteren een bezichtiging gehad en het huisje is precies wat wij zoeken. Helaas meerdere geïnteresseerden en grote kans dat het via inschrijven gaat verlopen. We hebben een bod gedaan en hiermee de verkoper aan het twijfelen gebracht...afwachten!

Wij gaan morgen eerst naar een huurhuis hier in de buurt. Ons nieuwe huis is pas over een jaar klaar, maar we hebben dit huis voor de zekerheid maar verkocht.

Hoe werkt dat met inschrijven? Heb ik zelf nog niet meegemaakt. Ik hoop dat jullie geluk hebben!
 
Wij gaan morgen eerst naar een huurhuis hier in de buurt. Ons nieuwe huis is pas over een jaar klaar, maar we hebben dit huis voor de zekerheid maar verkocht.

Hoe werkt dat met inschrijven? Heb ik zelf nog niet meegemaakt. Ik hoop dat jullie geluk hebben!

Dan krijgen alle geïnteresseerden de kans om eenmalig een bod te doen..dus je weet niet wat de rest bied en dan is het aan de verkoper wat hij ermee doet.
 
Dan krijgen alle geïnteresseerden de kans om eenmalig een bod te doen..dus je weet niet wat de rest bied en dan is het aan de verkoper wat hij ermee doet.

aha. Hopelijk hebben jullie geluk!
 
Training van gisteren:

STRONGLIFTS!!!

Squat Low bar
WU: 1x5xstang
WU: 1x5xstang
WU: 1x5x40
WU: 1x3x60
WU: 1x3x75 --> +2,5kg
5x5x87,5 --> +2,5kg

Bench
WU: 1x5xstang
WU: 1x5xstang
WU: 1x3x40
5x5x55

Barbell row
5x5x50 --> +10kg

Push ups
3x5 +2,5kg
 
Na een drukke week met verjaardagen vieren, koningsnacht etc morgen bijna 2 weken richting Italië. Afgelopen dinsdag voor het laatst getraind. Tot na de vakantie!
 
Back
Naar boven