- Waardering
- 15.402
De dagen dat ik veel moet reizen train ik sowieso niet. En daarnaast nu minimaal 2 rustdagen tussen de trainingen.
Het afgelopen jaar is mijn nachtrust nou ook niet je van het geweest met die kleine dondersteen... Niet echt lang eruit moeten, maar soms wel 10 keer wakker in de nacht.
Pfeiffer is ook een klote ding. Heb je er veel last van gehad en veel trainingen geskipt?
Zal vast niet meevallen wat rust betreft met ook nog kids erbij inderdaad. En dan eentje die nog zo jong is en de geboorte erbij natuurlijk. Slaap is soms echt underrated door mensen, het is echt enorm van belang.
Verstandig om op reisdagen niet te trainen met je hele verhaal eromheen.
Ja veel last van gehad. Half jaar studievertraging opgelopen.
Artsen konden me weinig duidelijkheid geven maar denken dat het zo is gegaan: op m'n net 11e Pfeiffer gekregen - daardoor Hashimoto - op m'n 18e Pfeiffer gekregen. Blijft nog steeds onduidelijk over een tweede infectie, EBV-virus was die laatste keer wel actief.
Afijn, het was inderdaad vervelend. Ik ging wel naar de sportschool als m'n lichaam daartoe in staat was. Ik had dus geen school op dat moment & maakte me energie op aan de dingen waar ik plezier uit haalde. De ene dag was dat met m'n vriend afspreken, de andere dag sporten. Dat heeft mij positief geholpen bij m'n gemoedstoestand, waardoor ik wbt dat gedeelte wel lekker in m'n vel zat. Kon ik dan een keer niet had ik daar vrede mee.

. Lastig allemaal.
.
.
Vorige week ook door de rug gegaan... De laatste tijd lijk ik alles wel op te lopen... Ik laat het hele ''gains'' verhaal maar even varen en ben nu blij dat ik zo nu en dan nog wat train om iets bij te houden.... Soms is het die wandeling naar de supermarkt van 3 minuten die al het verschil tussen een week ziek in bed of niet maakt... Gelukkig voel ik het inmiddels ook vrij goed ''aankomen''