Fitness Seller

Trainingslog Hans_i

En daarnaast ook nog bezig met uitzoeken van eea voor ons nieuwe huis en gesprekken aan het voeren over de aankoop van een vakantiehuis in Portugal :).

Gisteren met mijn zoon naar Julianatoren in Apeldoorn geweest. Foei, dat was ook wel pittig als je het hebt over prikkels...

Zo lief dbb dagboek even een reflectie op de afgelopen week :loveyou:. Conclusie het gaat de laatste maanden steeds iets beter, mits ik keuzes maak van wat ik wel en niet doe.

Hans, VRIEND! :p

Is er een nieuwe aflevering 'Ik vertrek' in aantocht? :p

zo zo, vakantiehuisje in Portugal.. hard work pays off :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
Pas je op dat je niet net zo ecto als mij wordt? :trollface:

Was gister ook in Apeldoorn, toevallig :p

Edit: gebruik je ook die stronglifts app? Heb niet alles gelezen maar vind die app best fijn werken.

Ik ben al fucking ecto. Maar atm maakt me dat niet veel uit. Ik sport voornamelijk om fit te blijven en niet te dik te worden.

Ik gebruik ook de SL app ja. Ik vind dat erg prettig. Hoef ik zelf niet te rekenen...

• #1.105

Jij zit zeker nog aan de max tramadol.... :p. Je mag alleen mijn vriend zijn als je @HillR meenemen op vakantie.

Is er een nieuwe aflevering 'Ik vertrek' in aantocht? :p

Zeker niet. Als ik mijn straat uit rij krijg ik al heimwee haha.

zo zo, vakantiehuisje in Portugal.. hard work pays off :)

Investering ;). Samen met mijn vader hoor. We hebben een aantal opties in de buurt van Faro. Maar we gaan er volgend jaar eerst een weekend heen om te kijken. Wel vet, we zoeken een huisje met zwembad en dan meer geschikt voor mensen met kleine kinderen. Geen kant en klare woning. We gaan voor een "opknapper" die we dan helemaal naar onze eigen wensen kunnen aanpassen.

• #1.106
Training vandaag:

STRONGLIFTS!!!

Squat Low bar
WU: 1x5xstang
WU: 1x5x40
WU: 1x3x60
WU: 1x3x70
5x5x80 --> -10 kg deload

Bench
5x5x50 --> -10kg deload

Barbell row
5x5x50 --> =

Push ups
3x5 +10kg --> -5kg

Op advies van de SL app deload van 10% omdat ik meer dan een week niet geweest ben. Was lekker, fijne training en alles ging soepel.

Jij zit zeker nog aan de max tramadol.... :p. Je mag alleen mijn vriend zijn als je @HillR meenemen op vakantie.

Zeker niet. Als ik mijn straat uit rij krijg ik al heimwee haha.

Investering ;). Samen met mijn vader hoor. We hebben een aantal opties in de buurt van Faro. Maar we gaan er volgend jaar eerst een weekend heen om te kijken. Wel vet, we zoeken een huisje met zwembad en dan meer geschikt voor mensen met kleine kinderen. Geen kant en klare woning. We gaan voor een "opknapper" die we dan helemaal naar onze eigen wensen kunnen aanpassen.

Dat is een nobrainer, alsof ik alleen weg mag van @HillR :roflol:

• #1.109
Gvd kan iemand die spierpijn van mij ff wegnemen. Is toch niet normaal. Iets meer dan een week niet trainen, 10% minder gewicht en dan nog moeite hebben met gaan zitten en opstaan.

Waar jij omschrijft met zitten en opstaan, benen en met name hamstrings en ab-/adductoren, kan spierpijn bij mij ook zo een week duren.
Heb het nu nog steeds van afgelopen zaterdag :p

Juist als ik lichter train / aantal dagen niet train ga ik spierpijn krijgen. Alsof m'n lichaam die signalen niet afgeeft als ik doorga met trainen zoals altijd.

• #1.111
Waar jij omschrijft met zitten en opstaan, benen en met name hamstrings en ab-/adductoren, kan spierpijn bij mij ook zo een week duren.
Heb het nu nog steeds van afgelopen zaterdag :p

Juist als ik lichter train / aantal dagen niet train ga ik spierpijn krijgen. Alsof m'n lichaam die signalen niet afgeeft als ik doorga met trainen zoals altijd.

Damn, als ik gewoon 3x per week train is er niets aan de hand. Maar een dag of 4/5 of erna is het feest...

• #1.114
STRONGLIFTS!!!

Squat Low bar
WU: 1x3x70
5x5x80 --> =

OH Press
5x5x32,5 --> -5kg

Deadlift
WU: 1x5x60
WU: 1x5x80
1x5x92,5 --> -12,5kg

Chin up - overgeslagen ipv chin up bicep curl

2x8x20
1x5x20

Vanochtend gaf de weegschaal 80.3 aan en 86.5 cm taille.
VP zou dan 16.24 zijn.

Best netjes ondanks dat ik niet echt mijn eten track en de laatste tijd maar 1x per week in de sportschool ben geweest...

Straks uit eten. Onbeperkt mosselen eten :eating:

• #1.115
Training vandaag:

STRONGLIFTS!!!

Squat Low bar
WU: 1x3x72,5
5x5x82,5 --> +2,5kg vrij soepel allemaal

Bench
WU: 1x3x40
5x5x55 --> +5kg ook vrij soepel

Barbell row
5x5x52,5--> +2,5kg en ook soepel

Push ups
3x5 +12,5kg --> +2,5kg ietsje zwaarder door vermoeidheid.

• #1.116
Meting van vandaag 13-07-2018

Gewicht: 80.6 (+0.3kg)
Taille: 86.5 (=cm)
Nek: 37,5 ()
VP: 15.87 (=%)

• #1.118

f**k you! :p
Zonder echt te tracken en iets minder trainen blijf ik zo'n beetje op gewicht. Best goed toch?
Afgelopen weekend ook uit eten geweest, BBQ met veel bier en chinees....

Doordeweek eet ik als lunch soms maar 2 boterhammen met kipfilet of kaas oid. Een beetje compenseren.

f**k you! :p
Zonder echt te tracken en iets minder trainen blijf ik zo'n beetje op gewicht. Best goed toch?
Afgelopen weekend ook uit eten geweest, BBQ met veel bier en chinees....

Doordeweek eet ik als lunch soms maar 2 boterhammen met kipfilet of kaas oid. Een beetje compenseren.

Hehe kon het niet laten...

Als je je hier goed bij voelt dan is dat toch alleen maar mooi? Lekker doen waar je zelf zin in hebt.
Sinds het NK maak ik ook wat meer uitschieters qua kcals. Vind het het elke keer waard.

• #1.120
Hehe kon het niet laten...

Als je je hier goed bij voelt dan is dat toch alleen maar mooi? Lekker doen waar je zelf zin in hebt.
Sinds het NK maak ik ook wat meer uitschieters qua kcals. Vind het het elke keer waard.

Elke keer als ik in de Spiegel kijk vind ik het niet goed :p.
Afgelopen 2 weken druk met inwerken geweest voor een nieuw project en daarbij 3x in de week naar Adam. Ik heb wel geleerd dat met dit soort activieiten ik niet ook nog eens moet gaan cutten. De laatste tijd gaat het alweer beetje bij beetje beter. Dus maar even niet overhoop gooien.

Terug
Naar boven