AndroidHealthClinic

trainingslog T.M.O.S.

• Topic Starter Topic Starter
volgende week weer ;)

degelijke squat en ik ben zeers jaloers op die mp!

thx man :thumbs:

gewoon dr voor gaan moat!!:D

hey allemaal ik kom ff gedag zeggen want ik vertrek straks richting fryslan voor de sterkste man van noord nederland ik ga er een feesie van maken en hoop nog een leuke wedstrijd te draaien!!!

uiteraard komt het verslag hier te staan!

ciao

Ik had je al succes gewnst maar bij deze nog maar een keer dan!
Maak er wat moois van :wl: :thumbs:

succes kerel!!!:D

zo mensen ik ben kapot hahaha maar het was een lekkere wedstrijd!!!

hier mijn prestaties tijden weet ik niet precies maar komen natuurlijk ook op rdp te staan en dan pas ik t hier ook wel aan!!;)

truckpull 9000kg 25 meter

24.99 sec 1ste plaats junioren 3de plaats overall klassement (da hak no nooit miemaakt)

20kg hooggooien

4 meter!!!eerste keer dat ik het deed en een paar mooie capriolen uitgehaald inclusief een achterwaartse koprol haha

boomstam 85kg herhalingen

7x pr

wheelflip ???kg 8 flips op tijd

8 flips in ong. 57 sec ook nog nooit gedaan dit!!!

timberwalk 2x100kg

rond de 7 meter denk ik was kapot en kon m niet meer vasthouden en waren ook timbers waar erg moeilijk mee te lopen viel!!!

mooie 2de plaats en een mooie beker dus mijn weekend was voldaan!;)

Nette prestaties hoor! Waren die timbers soms die dikke houten dingen (stukken van een scheepsmast)? Als het die zijn dan is het idd wel moeilijk om er mee te lopen!

nice man! :thumbs:

4 meter is een nette prestatie bij de WFH!

Voor de rest natuurlijk ook flinke feats of strength, sterk ventje :D

thx mannen en idd het waren die stukken mast en de een wat langer dan de andere!!!kon er haast niet eens mn benen mee langs elkaar krijgen *** dingen haha geef mij die blauwe ijzeren maar veel lekkerder!

thx mannen en idd het waren die stukken mast en de een wat langer dan de andere!!!kon er haast niet eens mn benen mee langs elkaar krijgen *** dingen haha geef mij die blauwe ijzeren maar veel lekkerder!

daar heb ik ook eens een paar meter mee gesjouwd in Friesland, monsters zijn het :D

nette prestaties man:D... nu op naar d e1e plaats!!

thx man!7 july ga ik voor goud en hoop dat t dan ook lukt ;) dat zou de mooiste afsluiter zijn voor de junioren klasse!!!

moet lukken toch?:D

op zich moet t kunnen t is alleen jammer dat er nog meer sterke jongetjes rondlopen zoals die zichzelf wacko noemen bijvoorbeeld hahaha je weet t nooit met al die gekken!!!maar hard trainen en dan knallen en alles geven meer kan je niet doen en dan maar hopen op een mooi plaatsie ;)

misschien doe ik wel mee.. om jou vand e 1e plek t ehouden:P..
haha neej ik doe neit mee.. volgend jaar wel!!

he jammer nou!dus de twijfel is eraf?maar tijd zat voor je dus dat scheelt!

ja klopt!!... tijd zaty om uit te groeien naar een sterker persoon!! moet volgend jaar mn deadlift toch wel naar 250KG brengen!!

Terug
Naar boven