XXL Nutrition

trainingslog T.M.O.S.

Red Bull Rulez !

• Topic Starter Topic Starter
conditie wedstrijden vind ik ook niks viking maar t moet ook he dus daar word ook hard aan gewerkt!zou leuk zijn om je miss volgend jaar op een wedtrijd tegen te komen al zal ik geen c-wedstrijden draaien!
miss idd in landsmeer op de b al is die wel weer vrij pittig!

@niels: haha ok ik dacht ff dat je deze training bedoelde hehe voor die tijd ging t idd redelijk!

@snoob: ja schijf rackpull terplekke maar verzonnen is idd een pak schijven vanaf de bank optillen en voelt best lekker!aanradertje!had ff niks te doen en wou niet stil zitten en wachten op de set van mn neef dus dan maar ff wat nieuws verzinnen he :P

hehe stah red bull geeft je vleugels he hahaha

ene dankje gijs wacht maar af tot je mn deadlift ziet op zaterdag dan schrik je wel ff van denk ik haha daar kan je denk ik nooit tegen op :p

jaja ik heb eens zitten denk aan een voedingsschematje en vroeg me af wat jullie ervan vonden!
gijs neem me niet kwalijk dat ik m een deel op jou heb gebaseerd van wat ik zag zaterdag hehe maar met zulke armen moet je het toch goed doen ;)

ik zat te denken aan:

smorgens 5:30--½ liter melk met 100gr havermout--moet dit trouwens gekookt worden of kan je het ook gewoon koud met melk shaken???
smorgens 9:30--ongeveer 8 bruine boterhammekes met beleg ½ liter melk!
smiddags 13:00--150gr tonijn :D 4 eieren ½ liter melk :D!
smiddags 16:30--150gr tonijn met wat geklooi :p
savonds 19:30--goeie hollandse hap!wat weet je nooit haha.
savonds 22:30--eiwit shakie met ½ liter melk.

dit had ik zo ongeveer in mn hoofd en heb al boodschappen gedaan dus hoop dat jullie niet met zn alle gaan zeggen dat t niks is haha kan ik t weer weggooien :P

denk dat ik zo wel redelijk zit met mn eiwitjes!

en kan iemand kijken hoeveel calorieen dit zo ongeveer is :)

Ik gooi zelf 100gr havermout met een 1/2 L melk en een schep whey in de blender en dat gaat perfect!

thx 18fitie ga ik eens naar kijken!

ok dan viking dan moet t kunnen!
heb nog havermout gegeten vandaar en wist niet of je er dood aan gaat ofzo als je het dus niet kookt aangezien op t pakkie staat dat je m door moet koken!
dat word morgen lekker beginnen met zo een 500 calorietjes hehe :thumbs:

ff een intiligente vraag nog haha

hoeveel eetlepels is 100gr havermout ongeveer??? :p

Goed luie fl**ker hier komt ie dan:

totaal: zo'n 3900 kcals (hangt er van af wat je onder "spul" verstaat
Eiwit: 310 gram

Lijkt me genoeg eiwit. Kcals mss wat weinig voor bulk maar er ik heb geen Redbulls meegerekend he;)

hehe dankje gijsie :)

is wel wat meer eiwit dan ik had uitgerekend :P kwam net over de 200 haha en calorieen zijn redelijk want bf mag wel wat omlaag voor de vrouwtjes!
met spul weet ik zelf ook niet wat ik bedoel haha maar hoe heb jij t uitgerekend?

thx kerel wat is t tog fijn om lui tew zijn hahaha :thumbs:

ik pak gewoon een halve liter whiskey, 50 gram ei en 100 gram pannekoek poeder en zuip dat op:P.. njah alleen alsk dronken ben:P:P

ot;
lijkt me goed eet schema jongkiej!!:)

2L melk - 70 gram eiwit
10 boterhammen (2 voor extra spul) - 28
100 gram havermout - 13,1
300 gram tonijn - 81
4 eieren - 28
eiwitshake (50gram) - 50
Avondeten - 40 gram (bv kip)

totaal 310 gram eiwit

Laterzz ga pitten heb net zelf mijn tonijn op.

lekker lekker ik was ook al verdwenen in mn bedje gister!
thx nog ;)

en malle nielsie wat nou jonkie haha ben al een ouwe lul ja :p
en je shakie ziet er goed uit zo heb ik ook jaren getraind alleen dan zonder de ei en pannenkoek poeder!
nu maar voor t echte werk ;)

word er weer misselijk van als ik eraan denk dat ik dat allemaal moet opeten maja moet tog weer op kracht komen daarna ga ik weer lekker zuipen hahhaa

P.S. weet nou nog steeds niet hoeveel eetlepels 100gr havermout is :P

Havermout wordt beter verteerd als het gekookt is.
Ik doe zelf 100gr havermout in een kom met daarbij 0,5l melk en zet dit 2,5 min in de magnetron. (opletten dat het niet overkookt, dus even bij de uit knop blijven, anders wordt het zo'n derrie :D)
Na verhitting laat ik het nog 15 min staan, dan heb je een lekker papje.

Volgend jaar B wedstrijden draaien?

ik heb dus geen zin om smorgens om 06:30 een bak hete pap te eten en als ik moet laten afkoelen moet ik nog vroeger op haha gaat me net ff te ver :P

als ik een beetje op kracht kom voor die tijd miss gezellig met zn alle de b van landsmeer draaien maar dan wil ik wel minimaal op een deadlift van 300 zitten en een squat van minimaal 200!
kijken of t lukt.

training van vandaag!

rackpull

normale grip
6x 125
6x 135
6x 145
mixed grip
4x 175
4x 175 t*ring zwaar :P

military press

4x 55
4x 60
4x 65
4x 70
4x 75
4x 80 geweldig dat ik deze gepakt heb (naar omstandigheden) voel dat er weer een vooruitgang in komt!

dumbbell press

10x 12 ww
8x 22
8x 22
8x 26
8x 26
8x 32
8x 32 heavy!!!

wou 30 als laatste doen maar de schroef is een beetje kapot dus dan kon ie nie meer dicht!

lekkere training en kijk er niet naar uit om morgen beton te gaan storten :p

gaat lkkr man!!:D

geweldig :p

you know what i mean:P

Terug
Naar boven