MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat zeg ik ook zeker niet, maar kip met rijst is weer een extreme (alhoewel dit gewoon prima kan, ook als je thuis woont. Zelf heel lang gedaan). Een pak chocomelk daarentegen :scratch:. See my point?

Yup. Get the point! Echter is een pakje chocomel naast de gewone (gezonde) voeding geen ramp. Daar wordt je groot en sterk van :D.

• Topic Starter Topic Starter
Net even een video van de push training terug gekeken, en zie helemaal geen extra plaatje van 2.5kg bij de Squats (naast de 25kg platen). Squats waren dus 3x10, 70kg, niet 75...

Net vanwege m'n goeie gedrag en overal ja op zeggende mentaliteit ruim 1.5u op de fiets gezeten (met spierpijn in m'n kuiten van kramp deze nacht), dus flink wat calorietjes verbrand, ik zeg ik heb m'n pakkie chocomel wel weer verdient!

Net vanwege m'n goeie gedrag en overal ja op zeggende mentaliteit ruim 1.5u op de fiets gezeten (met spierpijn in m'n kuiten van kramp deze nacht), dus flink wat calorietjes verbrand, ik zeg ik heb m'n pakkie chocomel wel weer verdient!

Watskeburt vannacht?

Dacht dat je een mooi feestje had gehad :P

38e.jpg

Ga hier ook volgen, succes!

als je vaak last van kramp hebt is magnesium slikken misschien iets om te proberen

Training gehad, moeilijke en zware training.

Starten met DB Press, mezelf flink overschat en vrolijk de 24kg DB's gepakt. Wauw, dat ging niet zoals gepland.
DB Press 20x3x10
Incline BB Press 40x3x8, chest had al een goeie opdonder gehad van die DB Press, maargoed.
DB Fly, 10x3x10

CGBP + Chains 40x3x6, makkelijker dan de vorige x, volgende training gewichtje maar omhoog drukken.

DB OHP 16x3x10,10,8
DB Sideraise 8x3x10,10,8

Skullcrushers 12,5x3x12

Squats geskipt trouwens, voelde absoluut niet goed. Skip morgen ook de deadlifts en doe ze samen met Squats, dat wordt donderdag dan.

Wel begonnen met de squats? Wat voelde er niet goed dan nog, spierpijn ofzo?

Yes, begonnen met opwarmen, die 20,40,60,80x5 voelden al vrij kloten, 100x3 gedaan als laatste opwarmset maar voelde m'n kuit flink trekken, ipv doorpushen en kans op weer een kramp toch maar gestopt.

Ik zei toch dat dit niet gaat werken!

:trollface:

Traininkje gehad,

Chinups 5,3,2 Verschrikkelijk zwaar, misschien een idee om rep goals in te stellen, ipv 3 setjes maxen?
TB Row 40x10,10,10
BG Cable Row 55x10,8,8
Latprayer 35x12,10,10 Geen idee hoe, maar deze oefening gaf me een flinke pomp in m'n lats, maar tegelijkertijd brandden m'n triceps ook weg bij deze oefening
Facepull 30x20,20

EZ Curl 17,5x8,8,8
DB Curl 10x10,10,10

Sinds een training of 3 doe ik chin-ups met ladder sets en dat bevalt me wel. Zie de log van @Starx6673 voor meer info.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven