- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Excentrische pullups, BWx8,6,6. Omhoog springen van een bankje af, en gecontroleerd naar beneden.
Ik snap srs niet waarom je een dergelijk dieet aan zou houden, buiten dat het chill is om ramveel kcal naar binnen te duwen. Wat structuur en een idee achter je maaltijden zorgt imo voor voor veel meer progressie, bovendien hoef je niet straks een shitload aan vet weg te cutten.

Er zit een verschil tussen ramveel moeten eten en ramveel eten zonder dat werkelijk te moeten, haha. Imo heb je daarnaast veel meer aan clean voedsel.Sommige mensen moet nou eenmaal ramveel eten. Ik zit nu al maanden op 88-90 kg en eet mijzelf de pl**ris.
Je hoeft trouwens niet jaloers te zijn![]()
Ik snap srs niet waarom je een dergelijk dieet aan zou houden, buiten dat het chill is om ramveel kcal naar binnen te duwen. Wat structuur en een idee achter je maaltijden zorgt imo voor voor veel meer progressie, bovendien hoef je niet straks een shitload aan vet weg te cutten.
.Geenszins beweer ik dat je van gezond voedsel kunt afvallen hoor. Het draait gewoon om kcal in vs out natuurlijk.
Clean voedsel is gewoon qua gezondheid een betere keuze. Bovendien maakt dit het cutten, wanneer je dit ooit gaat doen, makkelijker, aangezien clean voedsel over het algemeen meer omvang heeft dan 'dirty' voedsel (kcal-wise).
Ik zie gewoon dat veel mensen hun hoge onderhoud of extreme bulk als excuus gebruiken om junkfood naar binnen te rammen. In principe is er niks mis met junkfood, maar met mate natuurlijk. Ik voel me persoonlijk veel beter na een maaltijd van rijst, kip, broccoli, eieren en cashewnoten t.o.v. een pizza of iets dergelijks.
Wat ik probeer te zeggen: onderschat de waarde van micro's en de impact van zout en dergelijke niet. Je gezondheid heb je maar 1x.
Geenszins beweer ik dat je van gezond voedsel kunt afvallen hoor. Het draait gewoon om kcal in vs out natuurlijk.
Clean voedsel is gewoon qua gezondheid een betere keuze. Bovendien maakt dit het cutten, wanneer je dit ooit gaat doen, makkelijker, aangezien clean voedsel over het algemeen meer omvang heeft dan 'dirty' voedsel (kcal-wise).
Ik zie gewoon dat veel mensen hun hoge onderhoud of extreme bulk als excuus gebruiken om junkfood naar binnen te rammen. In principe is er niks mis met junkfood, maar met mate natuurlijk. Ik voel me persoonlijk veel beter na een maaltijd van rijst, kip, broccoli, eieren en cashewnoten t.o.v. een pizza of iets dergelijks.
Wat ik probeer te zeggen: onderschat de waarde van micro's en de impact van zout en dergelijke niet. Je gezondheid heb je maar 1x.
De basis van mijn voedingsgewoonten liggen ofc wel rond 'clean' voedsel. Maar de grens van 'clean - dirty' is voor mij nog onduidelijk. Iedereen denkt hier weer anders over. Een vriend heeft me zelfs afgeraden om kwark, melk en yoghurt etc. te eten/drinken, want hier zat vet in en daar zou je dik van worden.

Dus wat raad je TS nu precies aan?
Ik begrijp je punt, maar verwacht alsjeblieft niet van een thuis-wonende jongen dat hij een rijst-kip-groente dieet gaat volgen.

Dat zeg ik ook zeker niet, maar kip met rijst is weer een extreme (alhoewel dit gewoon prima kan, ook als je thuis woont. Zelf heel lang gedaan). Een pak chocomelk daarentegenDus wat raad je TS nu precies aan?
Ik begrijp je punt, maar verwacht alsjeblieft niet van een thuis-wonende jongen dat hij een rijst-kip-groente dieet gaat volgen.
. See my point?Clean-dirty is imo de trade-off van impact op gezondheid (maw, zout, micro's, suiker, transvet etc etc)De basis van mijn voedingsgewoonten liggen ofc wel rond 'clean' voedsel. Maar de grens van 'clean - dirty' is voor mij nog onduidelijk. Iedereen denkt hier weer anders over. Een vriend heeft me zelfs afgeraden om kwark, melk en yoghurt etc. te eten/drinken, want hier zat vet in en daar zou je dik van worden.