AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Daarom doen ze vaker ook de compounds op max 8 reps, accessoires op 8-12 en de isolatie op 12-15 reps. Los nOg van volume en intensiteit, welke over tijd steeds hoger moeten worden voor massa en kracht.

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training gehad,

Excentrische pullups, BWx8,6,6. Omhoog springen van een bankje af, en gecontroleerd naar beneden.
Pendlay Row 65x3x5
CG Cable Row 55x3x8
Face Pulls + Band Pullaparts 2x20xResistance Band

DB Stiff-Leg DL 22x3x12

Farmers Walks, 3x30M (heen + terug), Farmers Handles + 40kg.
Ez-bar curl 17,5x3x10

• Like
Waarderingen: Inb4
Pannekoeken aan het bakken, geen idee hoeveel calorieën erin zitten, altijd lastig. Iniedergeval lekker volproppen en zoveel mogelijk naar binnen werken. Ben benieuwd hoeveel er in gaan. De eerste 6 zijn sowieso al binnen. Voor de rest vanmiddag en vanochtend een kleine 2500cal naar binnengedrukt. Vanavond nog een bakkie kwark à 300cal. Eiwitten sowieso al op 120g, buiten de pannekoeken om. Misschien nog ergens pakkie chocomelk wegdrukken.

Ik snap srs niet waarom je een dergelijk dieet aan zou houden, buiten dat het chill is om ramveel kcal naar binnen te duwen:roflol:. Wat structuur en een idee achter je maaltijden zorgt imo voor voor veel meer progressie, bovendien hoef je niet straks een shitload aan vet weg te cutten.

Ik snap srs niet waarom je een dergelijk dieet aan zou houden, buiten dat het chill is om ramveel kcal naar binnen te duwen:roflol:. Wat structuur en een idee achter je maaltijden zorgt imo voor voor veel meer progressie, bovendien hoef je niet straks een shitload aan vet weg te cutten.

Sommige mensen moet nou eenmaal ramveel eten. Ik zit nu al maanden op 88-90 kg en eet mijzelf de pl**ris.

Je hoeft trouwens niet jaloers te zijn :P

Sommige mensen moet nou eenmaal ramveel eten. Ik zit nu al maanden op 88-90 kg en eet mijzelf de pl**ris.

Je hoeft trouwens niet jaloers te zijn :P
Er zit een verschil tussen ramveel moeten eten en ramveel eten zonder dat werkelijk te moeten, haha. Imo heb je daarnaast veel meer aan clean voedsel.

Een echt schema heb ik niet, vaste maaltijdjes wel en die varieer ik gewoon elke dag zodat de calorieën elke dag op +- hetzelfde uitkomen, en de macro's gelijk blijven. Avondeten heb ik echter meestal geen inspraak op, gewoon eten wat de pot schaft. Die calorieën kan ik dus ook niet tellen. Zet de rest sowieso altijd in een voedingsapp en weeg het meeste voedsel wel af.

Over het moeten eten, ja ik moet veel eten, alles onder de 3k val ik sowieso van af.

Merk dat ik nu wel lekker groei op 3000 calorieën per dag, exclusief avondeten, boter op brood, en evt curry oid bij een tosti. Komt dus uit op 3700-4000 per dag. Dan te bedenken dat ik nog geen jaar geleden op max 1500 calorieën per dag leefde...

En wat valt volgens jou onder 'clean' voedsel? Ik ben meer van de dagelijkse-calorieë-en-macro's-zijn-het-belangrijkste-gedachte. Eet elke dag m'n stukje fruit, en groente. Micronutriënten krijg ik (wss) genoeg binnen. Vezelinname probeer ik te beperken, kies altijd voor de 'witte' variant, rijst, brood etc.

Laatst nog een discussie met iemand over die niet 'kon' afvallen. Vervolgens zich wel volstoppen met rijst, kip, noten, bananen en avocado's, want ja, dat is gezond, daar gaat het om toch?

Geenszins beweer ik dat je van gezond voedsel kunt afvallen hoor. Het draait gewoon om kcal in vs out natuurlijk.
Clean voedsel is gewoon qua gezondheid een betere keuze. Bovendien maakt dit het cutten, wanneer je dit ooit gaat doen, makkelijker, aangezien clean voedsel over het algemeen meer omvang heeft dan 'dirty' voedsel (kcal-wise).
Ik zie gewoon dat veel mensen hun hoge onderhoud of extreme bulk als excuus gebruiken om junkfood naar binnen te rammen. In principe is er niks mis met junkfood, maar met mate natuurlijk. Ik voel me persoonlijk veel beter na een maaltijd van rijst, kip, broccoli, eieren en cashewnoten t.o.v. een pizza of iets dergelijks.

Wat ik probeer te zeggen: onderschat de waarde van micro's en de impact van zout en dergelijke niet. Je gezondheid heb je maar 1x ;).

Geenszins beweer ik dat je van gezond voedsel kunt afvallen hoor. Het draait gewoon om kcal in vs out natuurlijk.
Clean voedsel is gewoon qua gezondheid een betere keuze. Bovendien maakt dit het cutten, wanneer je dit ooit gaat doen, makkelijker, aangezien clean voedsel over het algemeen meer omvang heeft dan 'dirty' voedsel (kcal-wise).
Ik zie gewoon dat veel mensen hun hoge onderhoud of extreme bulk als excuus gebruiken om junkfood naar binnen te rammen. In principe is er niks mis met junkfood, maar met mate natuurlijk. Ik voel me persoonlijk veel beter na een maaltijd van rijst, kip, broccoli, eieren en cashewnoten t.o.v. een pizza of iets dergelijks.

Wat ik probeer te zeggen: onderschat de waarde van micro's en de impact van zout en dergelijke niet. Je gezondheid heb je maar 1x ;).

De basis van mijn voedingsgewoonten liggen ofc wel rond 'clean' voedsel. Maar de grens van 'clean - dirty' is voor mij nog onduidelijk. Iedereen denkt hier weer anders over. Een vriend heeft me zelfs afgeraden om kwark, melk en yoghurt etc. te eten/drinken, want hier zat vet in en daar zou je dik van worden.

Dus wat raad je TS nu precies aan?

Ik begrijp je punt, maar verwacht alsjeblieft niet van een thuis-wonende jongen dat hij een rijst-kip-groente dieet gaat volgen.

De basis van mijn voedingsgewoonten liggen ofc wel rond 'clean' voedsel. Maar de grens van 'clean - dirty' is voor mij nog onduidelijk. Iedereen denkt hier weer anders over. Een vriend heeft me zelfs afgeraden om kwark, melk en yoghurt etc. te eten/drinken, want hier zat vet in en daar zou je dik van worden.

Looool :roflol:

Dus wat raad je TS nu precies aan?

Ik begrijp je punt, maar verwacht alsjeblieft niet van een thuis-wonende jongen dat hij een rijst-kip-groente dieet gaat volgen.
Dat zeg ik ook zeker niet, maar kip met rijst is weer een extreme (alhoewel dit gewoon prima kan, ook als je thuis woont. Zelf heel lang gedaan). Een pak chocomelk daarentegen :scratch:. See my point?

Clean-dirty is imo de trade-off van impact op gezondheid (maw, zout, micro's, suiker, transvet etc etc)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven