XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Chinups 5,3,2 Verschrikkelijk zwaar, misschien een idee om rep goals in te stellen, ipv 3 setjes maxen?
doe ze een tijdje assisted of alleen jezelf heel langzaam laten zakken, meestal worden chins snel beter als je er even wat aandacht aan geeft.

• Topic Starter Topic Starter
doe ze een tijdje assisted of alleen jezelf heel langzaam laten zakken, meestal worden chins snel beter als je er even wat aandacht aan geeft.

Doe op de eerste push training al de excentrische pullups, assisted had ik nog niet aan gedacht.

Of alleen de negatives doen? Dus opspringen en je heel langzaam laten zakken.

Training van vandaag, rustig aan gedaan, lekker 'zwaar' gesquat, wat lichter gedeadlift & wat 'zware' blockpulls.

Squat 105x5x3, bedoeling was om 5 belted sets te doen, in mijn enthousiasme de 2e set helemaal vergeten een riem om te doen.
Deadlift 110x3x3, sumo / double-overhand / beltless
Blockpulls (geen idee hoe hoog te blocks waren, zal de volgende x even nakijken, vast rond de 5/10cm), conventional /double-overhand / beltess 120x3, 130x2, 140x1 en sumo / mixed grip / belted 145x1, 150x1, 155x1, 160x1

Nog even wat andere shit gedaan met een vriend, 2 oefeningen heen en weer pyramiden;
Tire Flips & Sled Push dus 1-2-3-2-1
50m sprints & Log Press ook 1-2-3--2-1

Zal de squat voorlopig met 2,5kg verhogen, en de deadlift sowieso de komende 2 trainingen met 5kg, tot 120 dus, zien we dan of we verder met 5 of 2,5kg gaan.
Blockpulls was gewoon voor de fun, om ff te proberen, zelfde geld voor het laatste gedeelte.

Voor de geïnteresseerden een saai standaard dagje voeding, lichaamsbeweging & timing etc;

9;00 Wekker, klaarmaken voor sollicitatiegesprek
-heen + terug = 30min fietsen

11;30 Thuis, eerste maaltijd
- 400ml volle melk, 100g brinta, beetje kaneel & wat vruchten
- Appel
à 670cal

12;15 Trainen
-training à 1,5u
-heen + terug = 20min fietsen

14;00 Tweede maaltijd
-Magere yoghurt & cruesli
à 570cal

15;00 Derde maaltijd
-4 Plakken wit brood & 100g jonge kaas 48+ kaas (3 plakken) (tosti)
à 720cal

15;30-16;30 Tussendoor
-Amandelen, 50g
à 330cal

17;15 Vierde maaltijd
-3 Plakken wit brood & 4 eieren (omelet)
à 540cal

18;30 Vijfde (laatste) maaltijd
-2 van die 1-minuut rijst bakjes +-250g & kip +- 180g & groenten (flinke bak)
à 620cal

19;15 Snack
-Een of ander flink smerig toetje
à 200cal

Voor het slapengaan ?u
-Bakkie magere kwark
à 285cal

Totaal : 3935cal
Macro's in grammen : K/E/V = 450/235/125

235gr eiwit uit dat, u wot?

Too much

Kwam vandaag nou eenmaal zo uit, haal veel van mijn cal uit zuivel, dus dat levert ook veel eiwit met zich mee. Een overschot aan eiwitten is overigens ook geen slecht ding toch? Weet dat de inname boven de 1.6g / kg lichaamsgewicht (0.8g/lbs) geen stijgende lijn meer veroorzaakt wat betreft MPS.

Onzin. Zijn ook studies die laten zien dat tot 3,1gr/kg vvm wordt aangeraden in een calorisch deficit.

Kwam vandaag nou eenmaal zo uit, haal veel van mijn cal uit zuivel, dus dat levert ook veel eiwit met zich mee. Een overschot aan eiwitten is overigens ook geen slecht ding toch? Weet dat de inname boven de 1.6g / kg lichaamsgewicht (0.8g/lbs) geen stijgende lijn meer veroorzaakt wat betreft MPS.

Je kan simpelweg best wat minder kip en kwark eten, omdat je het gewoon niet nodig hebt.

Nou dat mag toch inmiddels wel duidelijk zijn!! :roflol: Jij hebt ook ongetwijfeld je research gedaan als ik de eerdere posts van jou mag geloven. Enfin..

https://www.researchgate.net/profil...dybuilders/links/0c9605320ca5d2c6f0000000.pdf

The myth of 1 g/lb: Optimal protein intake for bodybuilders
Zeker. Maar wellicht dat je met nieuwe/andere studies komt;). Veel studies laten een 1,8-2,2gr/kg zien (of omgerekend in die richting via vvm). Vandaar dat ik 1,6gr/kg wel erg laag vind.

Overigens las ik in je post over de 2gr heen. Dacht dat je het over 1,6 had:).

We kunnen het er in ieder geval over eens zijn dat ik me met die 200g+ geen zorgen hoef te maken dat ik te weinig heb.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven