XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie muzieklijst :D
Zonder pwo toch nog de nodige energie gevonden, ideaal dus:banana:.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie muzieklijst :D
Zonder pwo toch nog de nodige energie gevonden, ideaal dus:banana:.

Moet wel zeggen dat er echt meer energie vrijkomt bij het luisteren van dat soort muziek, heb wel eens geprobeerd 'zwaar' te deadliften op van die top-40-huismoeder-muziek, nou daar wordt je echt niet vrolijk van.

Moet wel zeggen dat er echt meer energie vrijkomt bij het luisteren van dat soort muziek, heb wel eens geprobeerd 'zwaar' te deadliften op van die top-40-huismoeder-muziek, nou daar wordt je echt niet vrolijk van.

Klopt, ik zweer bij de "hard with style" podcastjes... krijg je ook aardig energie van, beetje zo timing dat je tijdens de hardere stukjes van de podcasts de zwaardere lifts moet doen hehe.

Nee dat helpt je niet voorruit natuurlijk. Ik kan wat zwaardere muziek ook wel aprecieren! Eventueel wat old school Eminem ertussen word ik helemaal wakker van :punch::army:. Ik train meestal wel thuis dus kan de muziek ook wat luider zetten :eyebrow:.

Even afwezig was betreft loggen, maar er is wel getraint ofc!
Gisteren, push, vandaag pull.

En omdat ik zo lui ben en geen zin heb om alles nog een keer over te typen, volgt hier een screenshot van mijn Excel bestand;
716e78d021f407bb42910b06c0b5552a.png

Alles in het groen is omhoog in gewicht en-/of reps. Geel betekend hetzelfde als de vorige x, en Rood is omlaag.

Ik zie geen rood??? .......:thumb:

Maar je dacht ik vernoemd het toch maar even :p haha

Wel handig overzicht man, prima ook om hier heen te kopieren! Wel zo makkelijk haha om je trainingen te loggen!

Wel handig overzicht man, prima ook om hier heen te kopieren! Wel zo makkelijk haha om je trainingen te loggen!

Mwah......als ik een training met progressie te loggen heb dan typ ik die het liefst uit......beleef ik het gewoon nog een keer. :flexgrin:

Gisteren een extreem drukke dag, veel deadlines etc voor school. En alles moet natuurlijk op het laatste moment. Calorieën niet precies kunnen tracken. Tot 2500 gekomen en me toen tijdens het leren en schrijven door volgestopt met wat noten, stukken brood, en wat kwark.

Vandaag een kut dag wat betreft school. Net terug van een les, 9.10-10.00, en straks nog één, 13.55-14.45. Goed geregeld weer door de roostermakers. Geeft me echter wel de tijd om eens rustig wat eten te koken, en de calorieën wel eens bij te houden.

Na dat laatste uur gaan trainen, eens even kijken of we 70x5x3 kunnen drukken. Zou wel lekker zijn.

2 x een uurtje les en alsnog klagen.. :roflol:

De calorieënteller staat op 1700 op dit moment. Normaal begin ik rond dit tijdstip pas echt met eten, dus dat wordt een makkie vandaag.

Training gehad. Begin ging intens goed, einde was verschrikkelijk, laat ik het zo samenvatten.

Bench 70x3,3,3,2,1 > Die 3x3 is in ieder geval binnen, nieuwe PR wat betreft volume.
OHP 40x3x5 > Schoot de lucht in, ging verrassend makkelijk
Squat 75x3x10 > Jezus christus wat moeilijk. Ervaar nog steeds lichte pijn in de rechterheup. Nog steeds geen idee wat het is. Rugpijn was nogsteeds licht aanwezig, wel al significant minder dan de vorige keer. Dit waren 3 intense setjes, conditie qua hogere herhalingen heeft wel klappen gevangen tijdens 5x5. Wel leuk dat dit ooit mijn 1RM was, en dat ik overal op moest letten omdat het anders niet lukte, en nu overal op moet letten omdat ik anders te snel door de reps heen ga.
Close Grip Bench Press + Chains 45x3x6 > Progressie op deze oefening gaat ook lekker, triceps worden sterker en sterker.
DB Incline Bench 18x3x9 > Hier was de energie helemaal weg, compleet uitgeput door de squats, en triceps fried van alles. Maar oké 1 rep per set meer, maarja, het telt als progressie, ik zeg prima.
En toen het kantelpunt in de training, ik kon bij de DB Incline Bench al echt niet meer, en het met verschrikkelijk veel moeite de reps eruit gegrind.
Ik liep richting de racks om 2xAMRAP pushups te doen, op het moment dat ik in de houding zat merkte ik dat het niet meer ging. Ik begon met drukken, en na keihard te hebben gegrind op de 4e(!) pushup klapte ik in op de grond. Helemaal kapot.
Over gegaan op de laatste oefening, Side raises, ook die gingen niet meer, 8 reps eruit geperst met 8kg DB's, besloten om de training te beïndigen.

Ben blij dat het eerste gedeelte is gelukt, dat is overigens ook het belangrijkste, ik heb de oefeningen +- op volgorde van belangrijk > minder belangrijk staan.

Dus.. Inmiddels al overtuigd van het feit dat dit niet the-way-to-go is? ;)

Lijkt me inderdaad een slopende training.
Ik zou Squat ook altijd als eerste zetten maar dat is persoonlijk :D.

Dus.. Inmiddels al overtuigd van het feit dat dit niet the-way-to-go is? ;)

Nog lang niet, trainingen gaan vooralsnog lekker. Ben er juist achter gekomen dat de switch misschien wel de juiste keuze was, aangezien het met m'n kracht op de hogere reps niet zo best gesteld is (wat blijkt).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven