Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

\volgend weekend maar weer proberen dan en zien of de tactiek van @MrSenor echt werkt

Wat een heerlijke post! Heel veel is verrekt herkenbaar haha!
Lekker hoor, gewoon cardio!
Oeeeh i like!
Mijn avond eindigd ook altijd met +/- 10 bier... denk ik...
Meteen al compenseren, top!
\
BIERGAINZ FTW... Als je dan toch die manier van carbloaden aanhoudt, dan ook maar goed van profiteren!![]()

Biergains biergains en nog eens biergains, prima bron van calorieën, en nog lekker ook. Compenseren ben ik normaalgesproken niet zo van, maarja als er gratis bier klaar staat wil ik best een klein uurtje fietsen
![]()
Toch jammer dat er zo weinig eiwitten in dat bier zitten en dat alcohol nou niet echt bevorderend werkt voor de gainz... Heb in het metabolisme topic volgens mij gelezen dat alcohol op 1 avond eigelijk beperkt moet worden tot maximaal 1 consumptie per 10kg lichaamsgewicht... en dat het anders erg negatief werkt. Dat probeer ik dus wel aan te houden op maximaal 1x per week dat ik daar over heen gaat, moet ik eigenlijk nog wel wat terug schroeven.. maarja, stappen is verrekt gezellig!
Ik heb het wel geminderd sinds de zomervakantie. De donderdag is (6x) een groot feest in de zomervakantie hier in de stad, dus die allemaal wel meegepakt inclusief de zaterdagen. Sindsdien probeer ik het wel tot max 2x per maand te houden, niet dat dat altijd lukt hoor... Als ik uit ga drink ik ook een flinke hoeveelheid drank weg. Ik ga liever 1x per maand helemaal naar de kloten, dan dat ik 4x per maand 'rustig aan' doe. School word ook steeds drukker, dus de zondagen moet er vaak veel geleerd worden. Kortom, uitgaan probeer ik niet elke week te doen, dan gaat de lol er wat mij betreft ook af, heb ik gemerkt.
En die 1 consumptie per 10kg lichaamsgewicht gaan we zeker overheen!
Jullie doen een zomerfeest.. maar dan 6 weken achter elkaar?! Jezus maar goed dat ik daar niet woon...
. Werkgever deze vakantie kende me gelukkig een beetje, dus gunde me elke vrijdagochtend vrij 

Tussen al het (leer)werk door nog even een training eruit geknalt;
Exc. Pullups 8,8,8
Pendlay Rows 70x5x3
Cable row 65x3x6
Facepulls + Band pullaparts Bandx2x30
DB SDL 24x3x11
Farmers Walks +55x3x30M
EZ Curls 22,5x3x8
Vanavond niet uitgaan, druk weekendje wat betreft school, dus maar even 'verstandig' gaan doen![]()
Want ik roep dat ook vaak.. hahaLekker bezig! En verstandig idd... hoe groot is de kans ook dat dat gaat lukken?Want ik roep dat ook vaak.. haha

Heel groot, heb morgen deadlines te halen voor school, en kan het me dit weekend echt niet veroorloven om mezelf vol te gieten met bier. Ik ken mezelf wel goed genoeg om te weten dat 'ik-blijf-even-voor-een-paar-biertjes' sowieso niet goedkomt, dus vanavond deur op slot gooien en thuis blijven![]()
Goed bezig! Moet zeggen dat bij mij mijn laatste toetsen ooit er aan komen, ik hoop dat dan ook te gaan kunnen zeggen de weekenden er voor. Maar als ik al kijk naar mijn agenda loopt het redelijk vol, maar wellicht dan een goede reden om toch eens pas op de plaats te houden (en wel gains te maken)

Jaar is voor mij nog maar net begonnen, eerste toetsweek (5 toetsweken per jaar) doorgekomen met 4 onvoldoendes gemiddeld, dus zal er wel even tempo achter moeten zetten en het volgende toetsweek recht gaan trekken, of tenminste, een poging doen. Moet wel zeggen dat dit tot nu toe veruit het moeilijkste jaar is (logisch natuurlijk). Dus uitgaan zal toch op een iets lagere prioriteit moeten komen, hoe vervelend het ook is. Sowieso voor deze maand nu nog niks op de planning, hopen dat dat zo blijft![]()