'Zwaar' weekend gehad. Zaterdag rond 8u (avond) op de fiets gestapt richting een dorpje in de buurt. Na 50 minuten op flink tempo gefietst te hebben waren we op de bestemming, en daar stond een grote verrassing te wachten. Heel veel bier! Erg vervelend dat het allemaal op moest... Maargoed, na +- 10 bier de tel kwijt geraakt, en toen was het nog geen 12u.... Die nacht nog terug gefietst, weer 50 minuten te pakken (gezien mijn toestand toen waarschijnlijk nog wel meer). Hoelaat ik thuis was, eigenlijk geen idee. Zondag wakker geworden en maar een paar bakken koffie erin gegooid, eetlust was ver te zoeken, dus vooral veel gedronken (water hoor, geen bier), en de dag op koffie, kwark en andere eiwitbronnen geleefd om nog een beetje te 'compenseren,' voor zover dat mogelijk was. De rest van de dag met school bezig geweest, moet ook gebeuren hè. Vandaag (maandag) weer vroeg op, en een zware dag op school gehad, veel toetsbesprekingen etc, hele dag moeten 'opletten.'
Weinig energie over, toch een schepje pwo erin geknald en getraint, dit is het resultaat;
Squat 110x3x3 > ging verrassend goed, traag op de weg naar beneden, goed spanning op de spieren kunnen houden (riem hielp ook mee ofc,) al met al prima resultaat. Geen tot weinig last van heupen/onderrug, wilde het niet forceren dus besloten om de laatste 2 sets niet te doen.
DB Press 24x3x10 > ging prima, een oefening die vrij veel op de bench lijkt, dus misschien dat het makkelijk ging vanwege de liters bier dit weekend, volgend weekend maar weer proberen dan en zien of de tactiek van
@MrSenor echt werkt.
Incline BB Press 40x3x10 > zelfs na die DB Press was deze te doen, met babystapjes vooruit op de incline.
CGBP + chains 45x6,5,5 > niet veel aan toe te voegen
DB OHP 18x3x6 > volgend gewicht, was vrij zwaar, maar te doen
Diamond Pushup 4,4 > deze oefening nu doen ipv. skullcrushers.
Sideraise 8x12,10,10 > tja, heel makkelijk om hier op te progressen is het niet, hier ligt mijn prioriteit ook absoluut niet.