- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'amateurwedstrijdje' bij Pure Power Gym. Gewoon voor de leuk, doen volgens mij ook maar +-10 mensen mee oid. Winnaar bepaald op wilks punten.

Veel te grote stap op de bench man
Wat ga je nu precies veranderen aan je training trouwens?
Hoe werkte dat wedstrijdje precies? ben ik niet echt bekend mee hehe
Maar das toch niets...Voeding gaat steeds 'makkelijker' merk dat ik langzaam meer eetlust ontwikkel en bijvoorbeeld makkelijk 4 broodjes op kan, tegenover een paar maanden terug waarna ik na 1/2 wel goed vol zat. Zul je zien dat we tegen de tijd ik aan een cut toe ben ik de hele dag honger heb...
Maar dat zal vast gewenning zijn.Maar das toch niets...
Ik vind het echt knap dat je na 1/2 broodjes al vol zat toen...Maar dat zal vast gewenning zijn.

Das geen leven.... Das survivallenNa jaren op 1000ish calorieën per dag leven vraagt je lichaam niet meer echt naar veel voedsel![]()

Voeding gaat steeds 'makkelijker' merk dat ik langzaam meer eetlust ontwikkel en bijvoorbeeld makkelijk 4 broodjes op kan, tegenover een paar maanden terug waarna ik na 1/2 wel goed vol zat. Zul je zien dat we tegen de tijd ik aan een cut toe ben ik de hele dag honger heb...
Geef nou maar gewoon toe dat jij nooit meer gaat cutten.![]()