Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Training gehad;

Squat 90x2x6 > +5kg voor de volgende training
Bench 55x3x6 > was touch & go maar moest achteraf toch paused doen, volgende x weer 55 dan maar
Deadlift 110x1x6 > conventional heeft wat extra aandacht nodig merk ik zo

Voor de 'fun' nog wat push presses gedaan, 60x3x1

Planning is om nog 'een paar' biertjes te gaan doen. Morgenavond niet, smiddags werken en zondag weer trainen, dan vandaag maar :klink:

En zijn het "een paar" biertjes geworden? ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Training gehad;

Squat 95x6, 95x6 > nog zonder riem, vanaf volgende training (100kg) wel een riem omdoen, misschien ook geld vrijmaken voor knee sleeves van Rehband
Bench 55x6, 55x6, 55x6 > paused bench is aanzienlijk moeilijker dan touch & go, het forceert je echter wel om de techniek beter te hebben en 'strakker' te staan. Weet nog niet of ik de pauze goed uitvoer, zal wel een filmpje posten.
Deadlift 115x6 > wat gestuiter de eerste 3 reps, daarna wel beter. Weer terug naar sumo, gaat toch vele malen makkelijker. Deze set overigens double-overhand, met riem uitgevoerd.

Overal +5kg dus voor de volgende training.

Ondanks het gebrek aan slaap vannacht, iets te weinig calorieën gisteren en weinig energie vanochtend, toch getraind.

Squat 110x5, 110x4 > +1kg
Bench 65x4, 65x4, 65x4 > +1kg
Deadlift 130x6 > +5kg

Jo man, het gaat hier alweer de goeie kant op zo te zien.
Ga zo door :).

Gisteren saai GPP dagje gehad, zal jullie daar voor de rest niet te veel mee vervelen.

Morgen staat weer een nieuwe training op de planning, Squat 111kg, Bench 66kg, Deadlift 135kg.

En? Hoe bevalt het tot nu toe? :)

En? Hoe bevalt het tot nu toe? :)

Het is wel zwaar, vooral die paused bench is wel een mentale uitdaging elke keer. Maar het zijn wel de oefeningen die ik het liefste doe, dus dat scheelt.
En ja, die GPP dagen, vooral het conditie gedeelte.... Tja wat moet ik daar over zeggen... :D

Het is wel zwaar, vooral die paused bench is wel een mentale uitdaging elke keer. Maar het zijn wel de oefeningen die ik het liefste doe, dus dat scheelt.
En ja, die GPP dagen, vooral het conditie gedeelte.... Tja wat moet ik daar over zeggen... :D
Suck it up! :D

Ben benieuwd waar je over een paar maanden staat met dit programma. Ik ga het hier dus wel een beetje volgen.

Suck it up! :D

Ben benieuwd waar je over een paar maanden staat met dit programma. Ik ga het hier dus wel een beetje volgen.

Ben zelf ook benieuwd, volgende week heb ik een toetsweek, en aangezien ik momenteel nog op blijven zitten sta, moet ik daar wel even gas achter zetten. Misschien wel een training of twee over moeten slaan.

Ben zelf ook benieuwd, volgende week heb ik een toetsweek, en aangezien ik momenteel nog op blijven zitten sta, moet ik daar wel even gas achter zetten. Misschien wel een training of twee over moeten slaan.
Lijkt me een verstandige keuze om dat dan inderdaad te doen. Trainen kan je je hele leven nog!

Zware training gehad, alles wel 3 reps of hoger gehaald.

Squat 111x4, 111x4 > +1= 112
Bench 66x3, 66x3, 66x3 > +0,5= 66,5
Deadlift 135x5 > +2,5= 137,5

Bench loaden wordt moeilijk omdat we geen schijven van 0,25kg hebben, wordt dan 62,5kg en dan aan beide kanten 4 plaatjes van 0,5 :D

Net even een globale planning voor de toetsweek gemaakt wat betreft school/leren/werken, ziet er voor het trainen niet best uit. Denk aan 1 trainingsessie die week, MAX 2, maar dan moet alles wel perfect gaan. Ik ga uit van 1 dus.

Oh, ja, er is vandaag ook nog getraind.

Squat 112x5, 112x4 [PR!] > kreeg op de laatste 2 reps van de eerste set een ongevraagde 'bodybuilding-spot' waar wel vaker verwarring over is* van een medewerker van de sportschool, maargoed, progressie gaat uit van de 'slechtste' set, dus maakte die 5 van de eerste set toch niet veel uit.
Paused Bench 66x5, 66x4, 66x4 > nogmaals 66kg gedaan omdat ik van mening was dat er meer in zat tov. die 3x3 de vorige keer, en dat was dus ook zeker zo.
Deadlift 137,5x5 [PR!] > Verschrikkelijk lelijke load met 2x20,1x10+5+2,5+1,25 ipv 2,5kg erbij en mooi, rond, 3 platen pakken. Maargoed, volgende training is 3 platen wel een feit.

*Vb, Bankdrukken; als ik de rep niet haal, dus weer naar beneden ga op de weg omhoog, dan tilt de spotter de stang van me af. Dit is hoe ik mijn spot wil en de meesten snappen dit. Echter zijn er altijd mensen die wanneer het een beetje moeilijk gaat, hun vingers eronder doen en heeeeel licht mee gaan tillen, om je vervolgens te vertellen dat ze 'bijna niks' deden. Aangezien ik op het aantal behaalde reps progressie baseer, en niet elke set van elke oefeningen zoveel mogelijk doe, kan ik dus vrij weinig met zo'n spot. Maargoed, niet iedereen snapt dit, blijkbaar.

Ik herken die spot frustratie, wat bij mij werkte was zeggen dat ze met hun poten van dat ding moest afblijven totdat ik aangaf dat ze mochten helpen of hij op mijn borst lag.

Zoals het er nu naar uit ziet kan ik heel misschien vrijdag wat tijd vrijmaken om wel te trainen. Zelfde geld voor volgende week dinsdag.

Komende week maar even volledig focussen op school, moet ook werken, dat is een kleine 12u deze week, dus dat valt nog mee.
Calorieën iets omlaag gooien en rond de 3000 gaan zitten, eventuele trainingsdagen iets meer.

Net training gehad na een weekje de hele dag 'geleerd' te hebben.

Squat 113x4, 113x4 > ging lekker, goeie grind wel.
Paused bench 67x3, 67x3, 67x3 > was zwaar, heel zwaar.
Deadlift 140x3 > 2e en laatste rep beetje uit balans (door mixed grip zeer wss), volgende keer nogmaals 140 proberen want ik denk dat 4 reps er sowieso wel in zit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven