Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Voeding was vandaag, mwah, 50/50 verdeeld ongeveer. Flink wat eitwitten naar binnen gewerkt, oa skyr, yoghurt en kip. Daartegenover staan weer 4 bier, 20 kipnuggets en een milshake.

Vandaag weer een training op de planning met Squat 114kg, Bench 67,5kg, Deadlift 140kg.

Morgen GPP ingepland.

Matige training gehad, deadlift gaat vrij moeizaam, zit er aan te denken om een stapje terug te nemen en mezelf de hook grip aan te leren, de positionering van de double overhand grip is veel fijner wat mij betreft. Mixed grip gaat een beetje tegenwerken.

Squat 114x4, 114x4 > ik zou liegen als ik zei dat dit makkelijk was...
Bench 67,5x3, 67,5x3, 67,5x3 > er kwam bij de laatste rep een of andere vage strijdkreet uit waardoor het gewicht toch nog na 5 minuten grinden omhoog kwam.
Deadlift 140x3 > hier gaat het een beetje fout zoals hierboven vermeld.

Denk je hiermee nou veel progressie te boeken? Je bent alleen maar keihard aan het grinden en doet 0.0 assistance :thinking:

Ok ben benieuwd! :)

Benieuwd wat ptw voor je doet, nog nooit echt iemand het zien draaien. Succes!

Benieuwd wat ptw voor je doet, nog nooit echt iemand het zien draaien. Succes!
Inderdaad, ik heb zelf het heel even gedaan, maar wel een beetje halfbakken eerlijk gezegd. Volgens mij met PTW uiteindelijk wel 140 of 150 (even opzoeken straks) PR gesquat voor wat reps, dus het werkt zeker. Ben wel heel benieuwd naar de progressie van iemand die op deze leeftijd het hele programma doorloopt. Dat het een tijdje gratis werd weggegeven was eigenlijk best bizar.

Inderdaad, ik heb zelf het heel even gedaan, maar wel een beetje halfbakken eerlijk gezegd. Volgens mij met PTW uiteindelijk wel 140 of 150 (even opzoeken straks) PR gesquat voor wat reps, dus het werkt zeker. Ben wel heel benieuwd naar de progressie van iemand die op deze leeftijd het hele programma doorloopt. Dat het een tijdje gratis werd weggegeven was eigenlijk best bizar.

Ik heb geluk dat ik net op tijd was :D

Mwah, volgens mij was het iets van 15 dollar, dat is het dubbel en dwars waard eerlijk gezegd.

Of het het waard is of niet is een ander verhaal.

Zal morgen misschien even kijken hoe de hook grip bevalt. Vandaag prima gegeten dus spierpijn zal wel meevallen verwacht ik. Dan even bepalen op welk % ik verder moet gaan.

Snelle training gehad, zal jullie niet vervelen met de curls, rows, sled pushes, planks etc.

Deadlift wel interessant, wilde even op een 60/80kg proberen hoe de hookgrip aanvoelde wat betreft singles. Opgewerkt tot 140x1 met de hookgrip, zonder riem. Beviel prima, duimen wel een 'geplet' gevoel, maar uitvoering voelde strakker en beter ten opzichte van mixed grip. Zal volgende training maar even kijken hoe ik het met de werksetjes aan ga pakken, misschien wel wat gewicht eraf, misschien wel gewoon overstappen zonder iets te veranderen.

Moeizame training gehad,

Squat 115x4, 115x4 > Donders zwaar maar erg lekker dat ie binnen is, zeker niet ontevreden mee.
Bench 68x2, 68x2, 68x1 > Jammer, kan er ook niks anders over zeggen
Deadlift 141x1 > Kreeg een soort kramp op het midden van me voet, in het verleden wel eens vaker last van gehad. Durfde nadat de kramp weg was getrokken niet nog een set te doen.

Nu weet ik niet wat ik ermee moet, de deadlift fail tel ik overigens niet mee hierin, want ja, dat had weinig met kracht te maken.
cde4f2e18aa3038d66829abaea170052.png

Moet ik nu wel door naar Phase 2, omdat ik niet op álle werksets 3(+) reps heb gehaald, of zie ik dit verkeerd?

20% resetten op de bench en daar Naar de volgende fase gaan. De rest gewoon doorduwen totdat je ook daar moet resetten.

De volgende phase' is een ander schema.
Ik heb het fout idd gelezen, hij zegt in zijn pdf idd dat je met 20% moet resetten en naar de volgende fase moet met alle lifts. Maar hij gaf ook aan dat je met jouw lifts met 2 of 3 Moest beginnen aangezien je geen true beginner bent

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven