- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk je hiermee nou veel progressie te boeken? Je bent alleen maar keihard aan het grinden en doet 0.0 assistance![]()
Yup, gewoon het programma volgen en naar de volgende fase als je vastloopt.De 50 pagina's voorafgaand aan het programma lijken me vrij overtuigend.

Benieuwd wat ptw voor je doet, nog nooit echt iemand het zien draaien. Succes!
Inderdaad, ik heb zelf het heel even gedaan, maar wel een beetje halfbakken eerlijk gezegd. Volgens mij met PTW uiteindelijk wel 140 of 150 (even opzoeken straks) PR gesquat voor wat reps, dus het werkt zeker. Ben wel heel benieuwd naar de progressie van iemand die op deze leeftijd het hele programma doorloopt. Dat het een tijdje gratis werd weggegeven was eigenlijk best bizar.Benieuwd wat ptw voor je doet, nog nooit echt iemand het zien draaien. Succes!
Inderdaad, ik heb zelf het heel even gedaan, maar wel een beetje halfbakken eerlijk gezegd. Volgens mij met PTW uiteindelijk wel 140 of 150 (even opzoeken straks) PR gesquat voor wat reps, dus het werkt zeker. Ben wel heel benieuwd naar de progressie van iemand die op deze leeftijd het hele programma doorloopt. Dat het een tijdje gratis werd weggegeven was eigenlijk best bizar.

Graag gedaan!

Graag gedaan!
He, volgens mij is ie weer gratis nu trouwens!
Mwah, volgens mij was het iets van 15 dollar, dat is het dubbel en dwars waard eerlijk gezegd.Ik zie het inderdaad, mag niet hopen dat er ook maar iemand is die het wel in die 2 weken voor 15$ heeft gekocht...
Mwah, volgens mij was het iets van 15 dollar, dat is het dubbel en dwars waard eerlijk gezegd.
20% resetten op de bench en daar Naar de volgende fase gaan. De rest gewoon doorduwen totdat je ook daar moet resetten.
Ik heb het fout idd gelezen, hij zegt in zijn pdf idd dat je met 20% moet resetten en naar de volgende fase moet met alle lifts. Maar hij gaf ook aan dat je met jouw lifts met 2 of 3 Moest beginnen aangezien je geen true beginner bent