XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Net even halfuurtje gelopen, verdeeld in 1 minuut hardlopen en 4 minuten wandelen, dat 6x. Voelde al beter dan de aanpak van afgelopen week. De eerste 2x 1min hardlopen was ff inkomen, maar die andere 3 waren zo voorbij, dacht dat er iets mis was met de interval-timer, maar die werkte prima, voelde alsof ze na 20sec voorbij waren.

Avondje werken afgesloten met een paar biertjes, voor de verandering is het ook echt bij een paar gebleven. Dat zal morgenavond een ander verhaal worden, maargoed, na een +- 6 weken geen druppel alcohol mag het ook wel weer een keer goed de verkeerde kant op gaan.

Vanmiddag stukje gelopen met 20kg op de rug, heenweg 20min, ff getraind, beetje pulls, farmers walks en wat close grip bench presses. Daarna nog 30min teruggelopen. Vanavond maar even flink wat biertjes wegtikken.

Vanmiddag stukje gelopen met 20kg op de rug, heenweg 20min, ff getraind, beetje pulls, farmers walks en wat close grip bench presses. Daarna nog 30min teruggelopen. Vanavond maar even flink wat biertjes wegtikken.
Leuk, dat enthousiasme en gretigheid van je!

Ben benieuwd of je daar morgen wat van voelt?

Je doet wel veel (gewicht) in een keer en ook net met hardlopen begonnen. Je lichaam (pezen, spieren, botten) heeft tijd nodig om aan deze belasting te kunnen wennen.

Voor ideeën zou je naar het MARSOC voorbereidingsschema kunnen kijken, daar zitten tal van wandelingen met oefeningen tussendoor in, wel ff terugschalen naar je eigen niveau. (Er is zelfs een app van).

TIP: voor snelheid liever snellere kleine passen ipv langere passen.

Hardlopen
1min hardlopen/4min wandelen x6

Training
Squat 70x5x5
Bench 35x5x5
Pendlay 45x5x5

Vooralsnog gaat alles eigenlijk wel goed, nog nergens problemen mee.

Ivm werk woensdag en donderdag niet kunnen trainen, dus zal vandaag maar even een extra traininkje doen, beetje voor de fun. Kan overigens morgen wel hardlopen, zal maar ff wat eerder uit bed moeten dan.

Beetje wat gepompt vandaag, weinig energie, maar ff voor de fun wat getraind.
Morgenvroeg wekkertje zette en ff hardlopen.

Donderdag hard gelopen, 1/4x6 weer.

Vandaag;
Squat 72,5x5x5
OHP 25x5x5
Deadlift 90x1x5

Gisteren hardgelopen, wordt al iets moeilijker
Hardlopen/Wandelen : 1,5min/3,5min x6

Net terug van stukje lopen met bepakking, rugzak van 20-25kg voor 20 minuten. Zal even kijken naar een betere rugzak hiervoor, begint flink te irriteren op de schouders.

Nu wat eten en gaan trainen, misschien nog wat leuks erbij doen na tijd, kan zijn dat er wat Strongman dingen buiten op de parkeerplek staan, want ja mooi weer = beetje buiten trainen toch.

Prima training gehad

Squat 75x5x5 > alleen deze viel wat tegen, m'n rug was niet echt tevreden met de Squats (misschien door t lopen?)
Bench 37,5x5x5 > tja, makkie
Pendlay 47,5x5x5 > gaat steeds beter

Afgesloten met pullups, totaal 10x > 5x2
En superset met pushups, totaal 20x > 5x4

+ buiten wat farmers walks, sled pushes en tire flips

Gisteren hardgelopen, wordt al iets moeilijker
Hardlopen/Wandelen : 1,5min/3,5min x6

Net terug van stukje lopen met bepakking, rugzak van 20-25kg voor 20 minuten. Zal even kijken naar een betere rugzak hiervoor, begint flink te irriteren op de schouders.

Hier een tijdje niet geweest!
Waarom doe je dit gebeuren precies?

Hier een tijdje niet geweest!
Waarom doe je dit gebeuren precies?

Moet om door de fysieke keuring van Defensie te komen een flink stuk kunnen wandelen en hardlopen. Kwam recent bij een open dag op de KMA tot de conclusie dat ik er belabberd voorstond wat dat betreft. Kan wel leuk x aantal kilo's squatten, maar daar ga ik het blijkbaar niet mee redden.
Het fysieke gebeuren is iets wat relatief 'makkelijk' te trainen valt, hier wil ik absoluut niet op afvallen. Mentaal ed. is een ander verhaal.

Maar wil natuurlijk nog wel wat gains blijven maken, daarom aangevuld met 5x5.

Moet om door de fysieke keuring van Defensie te komen een flink stuk kunnen wandelen en hardlopen. Kwam recent bij een open dag op de KMA tot de conclusie dat ik er belabberd voorstond wat dat betreft. Kan wel leuk x aantal kilo's squatten, maar daar ga ik het blijkbaar niet mee redden.
Het fysieke gebeuren is iets wat relatief 'makkelijk' te trainen valt, hier wil ik absoluut niet op afvallen. Mentaal ed. is een ander verhaal.

Maar wil natuurlijk nog wel wat gains blijven maken, daarom aangevuld met 5x5.

Duidelijk verhaal en een prima aanpak zo als je het mij vraagt. Veel succes verder. Je hebt in ieder geval een duidelijk doel voor ogen, dus het gaat vast helemaal goed komen man :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven