- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je ook van die circuitachtige dingen wil doen, waarom dan niet GSLP of 531 for Beginners?Even gekeken wat betreft schema's.
Had in gedachten iets van een opzet te maken als volgt;
3x PW
Training 1; Squat (5x3 of 3x3, topset van 3 oid.) + Bench accessory + Bench accessory + Deadlift accessory + Deadlift accessory
Training 2; Bench (5x3 of 3x3, topset van 3 oid.) + Deadlift accessory + Deadlift accessory + Squat accessory + Squat accessory
Training 3; Deadlift (5x3 of 3x3, topset van 3 oid.) + Squat accessory + Squat accessory + Bench accessory + Bench accessory
Als je ook van die circuitachtige dingen wil doen, waarom dan niet GSLP of 531 for Beginners?
Echt ook dit, bewerkt vlees en suikerwater met tandenzuur, hoe stom kan je zijn om dat te laten staan....mensen op school hebben ook altijd wel een negatief woordje hierover klaar wanneer ik de frikandelbroodjes en cola skip in de pauze, maarja, zal er wel bij horen.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Niets van aantrekken, die snappen het (nog) helemaal niet.
Een incidenteel cola'tje of frikadelletje niets mis mee als je dat lekker vindt, maar dat is het dan ook wel.
Dan heb je het, naar mijn mening, goed begrepen, een beetje genieten is niet erg, iets met 80/20, of 5/2 of 6/1.Houd me ook niet altijd in hoor, weekenden zijn vaak wat minder clean, alsnog houd ik me altijd aan de macro's muv. de gebruikelijke avondjes stappen. Maar dat is een ander verhaal dan consistent ongezond vreten.

Voeding vandaag zoals ik al eerder vermeld heb iets minder dan gebruikelijk.
3066cal ; K/E/V ; 355/222/76
Onder andere;
![]()
(Ongekookt; 300g kip / 150g broccoli)
(+Voorgekookte bak rijst à 150g want te lui om dat ook nog te koken)
Ziet er droog en smaakloos uit, gebruik je geen kruiden oid?
Ik ben trots!Training gehad, voelde me erg gesloopt, werd wakker met flinke keelpijn en het gevoel alsof ik me 3 dagen van de wereld had gezopen (gevoel dat bijvoorbeeld na het TT-weekend heerst).
Alsnog;
Comp Bench topset 60x3
Pendlays 50x5x5 > damn, erg explosief uitgevoerd, dit kost echt veel energie
Rack pulls 80x4x6 > beetje gespeeld met verschillende hoogtes, gewicht laag gehouden
Lat Pulldowns 50x4x6 > focus op mmc en tut, geleend van @Skatermarvin
Lunges 10x2x8 > flink verkeken op deze oefening, wilde 10kg db's voor 3x10 doen, nou dat ging toch even niet haha, volgende keer even beter op voetcoördinatie en form letten.
Rest van de dag aan t werk, kijken of we dat met flink wat cafeïne vol kunnen houden.

, net gecompenseerd met cardio.Goed bezig! Zo kom je er welGisteravond een brownie naar binnen gewerkt, net gecompenseerd met cardio.
Wekkertje gezet en voor t werk maar ff snel hardgelopen, 2min hardlopen / 3min wandelen x6
Iets uitdagender gemaakt door af en toe tempo wat te verhogen + eindsprint van +-200m na de laatste interval (tot de voordeur).
Gaat de goede kant op, wat lichte spanning op de linkerenkel, volgende keer nogmaals 2/3 doen, daarna verhogen naar 2:30m/2:30m.