Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Iets met Examenstunt en onregelmatig les en overdag drinken. Als we nog in goede staat zijn vanavond nog even hardlopen, morgen werk & trainen.

Ben trouwens zelf nog geen examenkandidaat**

Laatst bewerkt:
Even gekeken wat betreft schema's.
Had in gedachten iets van een opzet te maken als volgt;
3x PW
Training 1; Squat (5x3 of 3x3, topset van 3 oid.) + Bench accessory + Bench accessory + Deadlift accessory + Deadlift accessory
Training 2; Bench (5x3 of 3x3, topset van 3 oid.) + Deadlift accessory + Deadlift accessory + Squat accessory + Squat accessory
Training 3; Deadlift (5x3 of 3x3, topset van 3 oid.) + Squat accessory + Squat accessory + Bench accessory + Bench accessory

Even gekeken wat betreft schema's.
Had in gedachten iets van een opzet te maken als volgt;
3x PW
Training 1; Squat (5x3 of 3x3, topset van 3 oid.) + Bench accessory + Bench accessory + Deadlift accessory + Deadlift accessory
Training 2; Bench (5x3 of 3x3, topset van 3 oid.) + Deadlift accessory + Deadlift accessory + Squat accessory + Squat accessory
Training 3; Deadlift (5x3 of 3x3, topset van 3 oid.) + Squat accessory + Squat accessory + Bench accessory + Bench accessory
Als je ook van die circuitachtige dingen wil doen, waarom dan niet GSLP of 531 for Beginners?

Als je ook van die circuitachtige dingen wil doen, waarom dan niet GSLP of 531 for Beginners?

Heb er naar gekeken, maar heb toch behoefte aan meer variatie denk ik. Eerder een persoonlijke voorkeur dan denken dat iets beter werkt overigens, het moet ook interessant blijven.

Vandaag even lekker getraind, ging er goed. Even een aantal oefeningen bij langs gegaan om gewichten vast te stellen wat betreft de accessories.
Echter niet alleen maar wat aangekloot, ben begonnen met deadliften, om te kijken hoever we daarin konden gaan.
Resultaat, nieuwe PR! 160kg is eindelijk binnen. De kracht begint weer langzaam op oud niveau te komen, wat betreft het deadliften ben ik helemaal terug.

Video;

Een update wat betreft voeding, zit op de goeie richting zo. Sinds dit weekend begonnen met een soort van mealprep. Maak per dag sowieso één bak rijst + broccoli/bloemkool + gehakt/kip, aangevuld met een snack van tortilla wraps xl (2 stuks) waarvan eentje met pindakaas + jam, en eentje met nutella. Hier komt nog een bak kwark per dag bij, die ook elke avond voor het slapen gaan naar binnen gewerkt gaat worden.

Totaal van dit alles;
862b98c92d6242ae3ebaa968bc5610b6.png

Pre-slaap zou eventueel nog wat whey bij kunnen komen, heb dat echter nog niet meegenomen in de berekening.
De producten waar een - bij staat zijn producten die altijd wel in huis zijn, dus die ik zelf niet hoef te kopen.
De rest zal ik op de 'IIFYM-style' per dag bij gaan eten, om de variatie een beetje te houden.

Voel me licht autistisch met die weegschaal de hele tijd, mensen op school hebben ook altijd wel een negatief woordje hierover klaar wanneer ik de frikandelbroodjes en cola skip in de pauze, maarja, zal er wel bij horen.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Afgelopen 2 dagen volop gewerkt, veel gelopen, veel getild etc. Geen tijd en energie gehad om daarnaast nog te trainen, dat gaat morgen weer gebeuren.
Wel een beste bak geld verdiend, misschien eens wat aan de kant zetten voor een paar knee sleeves?

Laatst bewerkt:
[QUOTE="Jespertie, post: 9976811, member: 154214"
mensen op school hebben ook altijd wel een negatief woordje hierover klaar wanneer ik de frikandelbroodjes en cola skip in de pauze, maarja, zal er wel bij horen.[afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]
Echt ook dit, bewerkt vlees en suikerwater met tandenzuur, hoe stom kan je zijn om dat te laten staan....

Niets van aantrekken, die snappen het (nog) helemaal niet.

Een incidenteel cola'tje of frikadelletje niets mis mee als je dat lekker vindt, maar dat is het dan ook wel.

mensen op school hebben ook altijd wel een negatief woordje hierover klaar wanneer ik de frikandelbroodjes en cola skip in de pauze, maarja, zal er wel bij horen.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Echt ook dit, bewerkt vlees en suikerwater met tandenzuur, hoe stom kan je zijn om dat te laten staan....

Niets van aantrekken, die snappen het (nog) helemaal niet.

Een incidenteel cola'tje of frikadelletje niets mis mee als je dat lekker vindt, maar dat is het dan ook wel.

Houd me ook niet altijd in hoor, weekenden zijn vaak wat minder clean, alsnog houd ik me altijd aan de macro's muv. de gebruikelijke avondjes stappen. Maar dat is een ander verhaal dan consistent ongezond vreten.

Houd me ook niet altijd in hoor, weekenden zijn vaak wat minder clean, alsnog houd ik me altijd aan de macro's muv. de gebruikelijke avondjes stappen. Maar dat is een ander verhaal dan consistent ongezond vreten.
Dan heb je het, naar mijn mening, goed begrepen, een beetje genieten is niet erg, iets met 80/20, of 5/2 of 6/1.

Fijn weekend!

Training vandaag;

Squat 100x3
Ohp 30x5x5
Close Grip BP 40x4x6
Pendlay 50x4x6
Goodmorning 20x2x6

Goodmorning is toch een erg lastige oefening, uiteindelijk meer setjes gedaan om de form erin te krijgen.
Afgesloten met een stretch, geleend van @Basma

Net terug van een stuk hardlopen, 2min lopen / 3min wandelen, ging erg goed!

Voeding zal vandaag wat minder zijn wat betreft calorieën. Voel me niet fit en weinig eetlust, er staat wel kip op de planning, eiwitten zullen daarom ook goed zitten, as always. Zal proberen om in ieder geval 3000cal binnen te krijgen, veel meer gaat het denk ik niet worden vandaag.

Deze vakantie overigens een kleine 30 uur werken, zal qua trainen niet al te veel in de weg staan, aangezien de ochtend of avond altijd wel vrij is, alleen zaterdag sowieso niet trainen, moet dan van 0700 tot 1730u werken, denk dat de energie dan wel ver te zoeken is wanneer ik thuis ben. :D

Voeding vandaag zoals ik al eerder vermeld heb iets minder dan gebruikelijk.
3066cal ; K/E/V ; 355/222/76

Onder andere;
IMG_20180430_174207.jpg

(Ongekookt; 300g kip / 150g broccoli)
(+Voorgekookte bak rijst à 150g want te lui om dat ook nog te koken)

Voeding vandaag zoals ik al eerder vermeld heb iets minder dan gebruikelijk.
3066cal ; K/E/V ; 355/222/76

Onder andere;
IMG_20180430_174207.jpg

(Ongekookt; 300g kip / 150g broccoli)
(+Voorgekookte bak rijst à 150g want te lui om dat ook nog te koken)

Ziet er droog en smaakloos uit, gebruik je geen kruiden oid?

Dit was voor de overload chilisaus, gebruik normaal nog kipkruiden waar ik de kip mee bak, echter vergeten te halen die dag.

Training gehad, voelde me erg gesloopt, werd wakker met flinke keelpijn en het gevoel alsof ik me 3 dagen van de wereld had gezopen (gevoel dat bijvoorbeeld na het TT-weekend heerst).

Alsnog;
Comp Bench topset 60x3
Pendlays 50x5x5 > damn, erg explosief uitgevoerd, dit kost echt veel energie
Rack pulls 80x4x6 > beetje gespeeld met verschillende hoogtes, gewicht laag gehouden
Lat Pulldowns 50x4x6 > focus op mmc en tut, geleend van @Skatermarvin
Lunges 10x2x8 > flink verkeken op deze oefening, wilde 10kg db's voor 3x10 doen, nou dat ging toch even niet haha, volgende keer even beter op voetcoördinatie en form letten.

Rest van de dag aan t werk, kijken of we dat met flink wat cafeïne vol kunnen houden.

Training gehad, voelde me erg gesloopt, werd wakker met flinke keelpijn en het gevoel alsof ik me 3 dagen van de wereld had gezopen (gevoel dat bijvoorbeeld na het TT-weekend heerst).

Alsnog;
Comp Bench topset 60x3
Pendlays 50x5x5 > damn, erg explosief uitgevoerd, dit kost echt veel energie
Rack pulls 80x4x6 > beetje gespeeld met verschillende hoogtes, gewicht laag gehouden
Lat Pulldowns 50x4x6 > focus op mmc en tut, geleend van @Skatermarvin
Lunges 10x2x8 > flink verkeken op deze oefening, wilde 10kg db's voor 3x10 doen, nou dat ging toch even niet haha, volgende keer even beter op voetcoördinatie en form letten.

Rest van de dag aan t werk, kijken of we dat met flink wat cafeïne vol kunnen houden.
Ik ben trots!:marvin:

Gisteravond een brownie naar binnen gewerkt :marvin:, net gecompenseerd met cardio.

Wekkertje gezet en voor t werk maar ff snel hardgelopen, 2min hardlopen / 3min wandelen x6
Iets uitdagender gemaakt door af en toe tempo wat te verhogen + eindsprint van +-200m na de laatste interval (tot de voordeur).
Gaat de goede kant op, wat lichte spanning op de linkerenkel, volgende keer nogmaals 2/3 doen, daarna verhogen naar 2:30m/2:30m.

Gisteravond een brownie naar binnen gewerkt :marvin:, net gecompenseerd met cardio.

Wekkertje gezet en voor t werk maar ff snel hardgelopen, 2min hardlopen / 3min wandelen x6
Iets uitdagender gemaakt door af en toe tempo wat te verhogen + eindsprint van +-200m na de laatste interval (tot de voordeur).
Gaat de goede kant op, wat lichte spanning op de linkerenkel, volgende keer nogmaals 2/3 doen, daarna verhogen naar 2:30m/2:30m.
Goed bezig! Zo kom je er wel :rolleyes:

Beetje getraind + 3 maaltijden gemaakt.

Comp Deadlift topset 120x3 > vrij easy
Front Squat 50x4x6 > pols flexibiliteit kan beter, kwam nog veel druk op te staan
Leg Press +50kgx4x6 > eigenlijk nog nooit echt deze oefening gedaan, ook leuk
Bench 50x4x6 > schouder trok nog een beetje, maar ging prima
Incline DB press 16x3x8 > beetje wennen aan de oefening

3 Maaltijden vooruit gemaakt; 100g rijst + 150g broccoli + 200g kip

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven