- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In deze hoek met deze diepte kan je dat niet beoordelen. Qua techniek zie ik flinke vorderingen tov eerst is het niet.
9 september in Zeeland met een mockmeet ertussendoor is een goede planning.Had eigenlijk een beginnerswedstrijd in gedachten, alleen tijdens de aanstaande (in Geldrop) ben ik in Zweden voor een uitwisseling. De volgende is 9 september pas, dat duurt dus nog even.
Uit m'n hoofd staat er eind juni nog wel eentje op de planning (amateurwedstrijdje), maar dat stelt niet veel meer voor dan met een paar andere sportschool-leden en een scheidsrechter maxen.
9 september in Zeeland met een mockmeet ertussendoor is een goede planning.

is dat in vlissingen?9 september in Zeeland met een mockmeet ertussendoor is een goede planning.
Comp bench topset 63,5x3 > moest toch iets van progressie maken tov vorige week, voelde me niet erg sterk vandaag, dus maar 1kg erbij ipv 2,5. Progressie is progressie toch?

dus maar 1kg erbij ipv 2,5. Progressie is progressie toch?

Met Greyskull ben ik al niet anders meer gewend dan maar progressie te maken met 1 Kg per keer op de onderdelen van het bovenlichaam
Dus 1 kg progressie is absoluut gewoon progressie![]()