XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag gewerkt, calorieën laag gehouden ivm een gepland avondje pilsen.

Laatst bewerkt:
Brakke training gehad, ging lekker!
Toch altijd best motiverend, als de rest van je vrienden lui op bed liggen, en jij alweer gains aan het pakken bent.

Comp Squat topset 112,5x3
OHP 32,5x4x6 > OK
CGBP 45x4x6 > Easy
Pendlays 55x4x6 > OK
Goodmorning 20x2x6 > gespeeld met de ROM, stoppende waar de rug krom trok

Warm elke training op met pullups, merk dat er flinke progressie in zit, waar 2 reps eerder lastig waren, lukte me vandaag de eerste set 5 reps.
Squats waren niet de mooiste, maar toch.

Die squats zijn denk net aan afkeur qua diepte..

In deze hoek met deze diepte kan je dat niet beoordelen. Qua techniek zie ik flinke vorderingen tov eerst is het niet.

In deze hoek met deze diepte kan je dat niet beoordelen. Qua techniek zie ik flinke vorderingen tov eerst is het niet.

Gaat inderdaad steeds beter (tenminste denk dat je dat bedoeld, laatste zin klopt niet helemaal vgm), lowbar voelt steeds natuurlijker.

Plannen voor een plmeet?

Had eigenlijk een beginnerswedstrijd in gedachten, alleen tijdens de aanstaande (in Geldrop) ben ik in Zweden voor een uitwisseling. De volgende is 9 september pas, dat duurt dus nog even.

Uit m'n hoofd staat er eind juni nog wel eentje op de planning (amateurwedstrijdje), maar dat stelt niet veel meer voor dan met een paar andere sportschool-leden en een scheidsrechter maxen.

Had eigenlijk een beginnerswedstrijd in gedachten, alleen tijdens de aanstaande (in Geldrop) ben ik in Zweden voor een uitwisseling. De volgende is 9 september pas, dat duurt dus nog even.

Uit m'n hoofd staat er eind juni nog wel eentje op de planning (amateurwedstrijdje), maar dat stelt niet veel meer voor dan met een paar andere sportschool-leden en een scheidsrechter maxen.
9 september in Zeeland met een mockmeet ertussendoor is een goede planning.

Wow, respect voor je squat man :thumbs:

Begin nu echt wel te merken dat ik minder aan het eten ben, vooral het einde vd middag en begin van de avond, net iets minder energie (en geduld :D).

Lekker getraind, iets afgeweken van schema!

Comp bench topset 63,5x3 > moest toch iets van progressie maken tov vorige week, voelde me niet erg sterk vandaag, dus maar 1kg erbij ipv 2,5. Progressie is progressie toch?
Pendlays 55x4x6
Snatch Grip Rack Pulls 90x4x6 > beetje gespeeld weer met grip en hoogte
Pullups > totaal 20 (keertje wat anders dan pulldowns)
Afgesloten met flink wat tire flips & lunges. Helemaal gesloopt aan het einde.

Schrok wel even toen Kelvin de Ruiter ineens de gym binnen kwam wandelen en rustig begon te trainen, wat is die man sterk zeg....

Met Greyskull ben ik al niet anders meer gewend dan maar progressie te maken met 1 Kg per keer op de onderdelen van het bovenlichaam ;)

Dus 1 kg progressie is absoluut gewoon progressie :p

Tja, je kan niet jaren lang elke week +5kg op je lifts drukken.
Soms weet je alleen dat er wel meer in zit, alleen het komt er niet altijd uit, het gaat niet altijd 100% zoals je wil.

Training gehad, goed of slecht, idk
Was best wel lui vandaag, bijzonder weinig uitgevoerd op school enzo, niet veel zin om te trainen.

(comp?) Deadlift topset 140x3 (Conventional PR) > Ja geen idee, kreeg een tip om iets anders te staan, voelde best lekker. Op de video die ik achteraf keek zag het er echter niet uit, had de stang breder vast. Had alleen de voeten nog vrij dicht bij elkaar, volgende keer eens kijken of we dit net anders kunnen doen. Moet zeggen dat deze deadlifts best goed voelden (zelfs tegenover sumo). Wel gecheat met hookgrip, onderarmen waren ERG sore.
Front Squat > vooral gewerkt aan mobility (enkel dorsiflexie en pols extensie, althans, denk dat het zo heet). En wat singles, doubles ed op 40kg.
Leg press +50x4x6 > beetje TUT en MMC
(CG?) Bench 60x2x6 & 45x2x6 > had eigenlijk geen idee of ik close grip bench of gewone bench gepland had. Dus beiden maar gedaan.
Incline DB Press 18x3x8 > TUT + MMC = Lekkere pomp

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven