Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Docenten waren vandaag erg makkelijk, heb het op een of andere manier voor elkaar gekregen om wat lessen tegelijk te doen en dus om 12u vrij te kunnen zijn. Zal best wat lesstof gemist hebben vandaag, maar de komende twee weken is toch nauwelijks les (projectweek en uitwisseling voor een aantal leerlingen met Zweden, waaronder ik), dus die informatie had ik toch niet onthouden.

Wat dus ook inhoud dat ik wél heb kunnen hardlopen, had anders gelijk uit school moeten werken.
Voelde me OK vandaag, dus heb besloten om de interval nog iets te verhogen (was niet de planning).
Ging verrassend goed op 2min 45sec hardlopen / 2min 15sec wandelen of rust x6.

Net toch paar bier achterover gedrukt na het werk en zit op dit moment in de Mac, oeps. :marvin:

Oké allemaal beetje uit de hand gelopen gisteren, maar we leven nog. :marvin:

Net even hardgelopen, 2:45min hardlopen om 2:15min wandelen (x6), ging OK.

Toch niet gekozen voor recomp?

Jaja we hadden er weer zin in.

Comp Squat topset 115x3 (PR) > even op diepte laten checken, was net genoeg.
OHP 35x4x6 > best zwaar, pff
CG Bench 50x4x6 > voelde goed, meer focus op de ellebogen dicht bij m'n lichaam houden, was pittig
Pendlay 55x4x6 > OK
Goodmorning 20x2x6 > nog steeds werkende aan form en MMC

Al met al lekkere training

Gisteren vergeten te loggen, niks bijzonders, stukje gelopen enzo.

2:45min hardlopen / 2:15min rust x6

Maar eens kijken wanneer we vandaag gaan trainen, moet qua planning opzich lukken.

Training van gisteren

Comp Bench topset 65x3 > best zwaar
Pendlay 56,75x4x6 > ja echt, 56,75kg; per ongeluk aan één kant een schijfje van 0,5kg ipv 1,25kg; wel lekker explosief
Snatch Grip Rack Pulls 90x4x6 > goeie pomp in de traps
Lat pulldown 50x4x6 > viel tegen, was best moe
Had echt zo weinig zin in lunges dus heb maar lekker curls gedaan op het einde :D

Misschien vandaag nog hardlopen, even kijken of dat nog gaat lukken icm school.

Ligt voor vanavond een flink stuk kip klaar, was net te klein voor 2 porties zegmaar, dus dat worden flink wat eiwitten vandaag.

Stukje hardgelopen, was pittig

2;45min hardlopen / 2;15min wandelen

Kuiten 'liepen vol,' zo voelde het, beetje net het gevoel dat je ná een kramp krijgt, alsof ze keihard zijn.

Toch iets meer bier dan gepland, had ruimte voor 2 flesjes, oeps

Rommelige training, wel lekkere pr op de bench

Deadlift singles op 120, beetje kloten met form op conventional
Highbar squats, helemaal naar beneden, vasthouden, omhoog komen SS enkel mobiliteits werk > deze ipv front Squats
Bench (T&G) 60x2x6 + 60x1x10 > geen idee waar die 10 reps op de laatste set ineens vandaan kwamen, maargoed PR = PR
Afgesloten met wat cardio, alsin een hell circuitje.
Beetje boksen + pushups/situps + korte sprint + tire flips en weer terug naar boksen.

Zit eraan te denken om één hardloopsessie in te leveren voor een avondje (kick)boksen, best intensief en goed voor de conditie.

Rommelige training, wel lekkere pr op de bench

Deadlift singles op 120, beetje kloten met form op conventional
Highbar squats, helemaal naar beneden, vasthouden, omhoog komen SS enkel mobiliteits werk > deze ipv front Squats
Bench (T&G) 60x2x6 + 60x1x10 > geen idee waar die 10 reps op de laatste set ineens vandaan kwamen, maargoed PR = PR
Afgesloten met wat cardio, alsin een hell circuitje.
Beetje boksen + pushups/situps + korte sprint + tire flips en weer terug naar boksen.

Zit eraan te denken om één hardloopsessie in te leveren voor een avondje (kick)boksen, best intensief en goed voor de conditie.
KB is hartstikke leuk!

Maar ik denk:
- dat je niet minder dan 3x p/w zou moeten gaan hardlopen zolang je daar nog veel moeite mee hebt;
- minstens 3x p/w is ook het advies om progressie te maken;
- kickboksen ten koste gaat van zowel het hardlopen als krachttraining (herstel);
- kickboksen op dit moment niet bijdraagt aan je doel (voorbereiden op defensie);
- als je wilt kickboksen voor de conditie dit meer toevoegt om te doen nadat je je hardlopen op orde hebt.

10 minuten conditioning na je KT kan wel lekker zijn, is een hele andere manier van conditie dan hardlopen. GS suggereert te beginnen met 1 sessie na de 2e training van de week en dan na een paar weken er een tweede aan toe te voegen en na weer een paar weken een derde.

Wat je ook kiest ik blijft je toch volgen en supporten hoor!

KB is hartstikke leuk!

Maar ik denk:
- dat je niet minder dan 3x p/w zou moeten gaan hardlopen zolang je daar nog veel moeite mee hebt;
- minstens 3x p/w is ook het advies om progressie te maken;
- kickboksen ten koste gaat van zowel het hardlopen als krachttraining (herstel);
- kickboksen op dit moment niet bijdraagt aan je doel (voorbereiden op defensie);
- als je wilt kickboksen voor de conditie dit meer toevoegt om te doen nadat je je hardlopen op orde hebt.

10 minuten conditioning na je KT kan wel lekker zijn, is een hele andere manier van conditie dan hardlopen. GS suggereert te beginnen met 1 sessie na de 2e training van de week en dan na een paar weken er een tweede aan toe te voegen en na weer een paar weken een derde.

Wat je ook kiest ik blijft je toch volgen en supporten hoor!

Thanks voor je inbreng, denk dat ik het voorlopig lekker bij hardlopen + kt houd, KB is misschien iets voor later.

Anyway, vandaag niet hardgelopen, moest nog een aantal dingen regelen voor de reis die we morgen gaan maken. Aankomende week staat een uitwisseling op de planning, ben sowieso maandag en vrijdag de hele dag in de bus, dus heb dan nog redelijke controle over m'n voeding (verwacht er niet te veel van). Ik ga lekker op gevoel eten, wil me komende week in Malmö absoluut niet 'minder' voelen, omdat ik zo nodig af 'moet' vallen. Lekker een weekje genieten dus!
Zaterdag is het overigens werken van 12-22u, dus dan eten we ook lekker patat mee op het werk.

Ik zal dus op z'n vroegst zondag weer trainen.

Oké dus dat was dat.

Voeding was goed, als we praten over hoeveel ik ervan genoten heb. Flink veel verschillende dingen geprobeerd (vooral veel vlees en vis). Beetje Zweedse snacks en dergelijke tussendoor proberen, sommigen waren erg lekker (sommigen ook absoluut niet). Maargoed, woensdag en dinsdagavond was het wat minder qua voeding, wel topavonden gehad. Laten we het houden op veel drinken en roken.

Wel donders veel moeten lopen, de busritten van +-10 á 12u waren echt niet chill voor m'n benen, vooral de heupen echt erg 'tight.' Anyway, morgen een deel van het werk laten overnemen door iemand anders, alleen de avond nog werken. Zondag trainen :cool:

Kleine update;

Gewicht momenteel op 82kg. Zweden heeft dus qua gewichtsverlies niks gedaan (maar ook niet in negatieve zin). Het gaat opzich prima, merk wel dat ik iets droger wordt (aderen zichtbaar bij het trainen en dergelijke). Houd het nog wel een paar weken aan, kijken hoe ver we kunnen gaan.

Oke, eerste training zit er weer op.
Deze week houd ik het op een week om 'ff in te komen.'
Veel cardio gedaan (lopen) en veel in de bus gezeten (sowieso 12u heen + 12u terug, en de overige busritten). Best veel last van tightness in de rug, heupen en hamstrings.

Squat 110x1
OHP 35x4x6
CGBP 40x4x6
Pendlay 50x4x6
Goodmornings

Best druk gehad afgelopen dagen, calorieën nog 'lekker' onder onderhoud gehouden. Morgen weer tijd om ff te hardlopen voor het werk, donderdag trainen.

Stukkie hardgelopen, 3min hardlopen / 2min rust

Pittig, maar het is gelukt. Zie duidelijke progressie tov de eerste keren dat ik echt ging hardlopen, gaat de goede kant op zo!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven