AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Dit hoeft niet slecht te zijn. Heb er ervaring mee.

Kan me voorstellen dat het icm een actieve job en goed trainen wel kan werken, maar met max 2 keer in de maand trainen + deftig alcoholgebruik + job waar je 1000km per week in de auto zit en voor de rest alleen maar naar voordeuren loopt om koffie te drinken, nope :roflol:

Achja, leuke tijd gehad daar, voelt alsof ik heel erg veel geleerd heb daar.
Waar bedoel je dan precies?

Wij hebben het geluk dat hier een heel goed Moluks afhaalrestaurantje zit. Ze bezorgen rijst met hele lekkere kip en andere specialiteiten. Ze zijn áltijd op tijd en het is áltijd lekker. Dus bestellen we ook vaak haha. Qua kcal kom ik altijd uit op een normale avondmaaltijd dus dat scheelt!

• #1.245
Waar bedoel je dan precies?

Wij hebben het geluk dat hier een heel goed Moluks afhaalrestaurantje zit. Ze bezorgen rijst met hele lekkere kip en andere specialiteiten. Ze zijn áltijd op tijd en het is áltijd lekker. Dus bestellen we ook vaak haha. Qua kcal kom ik altijd uit op een normale avondmaaltijd dus dat scheelt!

Excuus voor de onduidelijke verwijzing. Bedoelde tijdens mijn tussenjaar, waarin ik gewerkt heb als commercieel medewerker buitendienst, kort samengevat, 2-3 weken per maand in hotels overleven, dus altijd uit eten en/of thuisbezorgd :D. De weken dat ik wel thuis was werkte ik met flinke reistijden, dus vaak wel 10 uur per dag op pad, weinig tijd en energie over om fatsoenlijk te eten/trainen.

Excuus voor de onduidelijke verwijzing. Bedoelde tijdens mijn tussenjaar, waarin ik gewerkt heb als commercieel medewerker buitendienst, kort samengevat, 2-3 weken per maand in hotels overleven, dus altijd uit eten en/of thuisbezorgd :D. De weken dat ik wel thuis was werkte ik met flinke reistijden, dus vaak wel 10 uur per dag op pad, weinig tijd en energie over om fatsoenlijk te eten/trainen.
Ah ja als het echt noodzaak is om buiten de deur te eten, is het vaak anders idd. Lang niet overal is een gezonde optie te vinden natuurlijk. Ach ja, nu heb je er wel de drive voor dus komt goed 👍🏻

• #1.252
BW 85,2 / Taille 81cm

3200-3300cal per dag en er komt nog geen grammetje bij, wacht dit weekend even af, anders naar 3500 :D.

• #1.255
Treeeeen

OHP 30x5 + 35x5 + 37,5x11 (bijna cardio dit)
Close grip bench 40x5x10 lekker explosief, snelle reps
Lat Pulldown SS Facepulls 2x10-15

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven