MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
HET IS OFFICIEEL

Over 16 weken, 22 november om precies te zijn ga ik meedoen met de Beresterk Cup 🎉. Kleinschalige powerlift wedstrijd, geen gedoe met singlets, inschrijvingen, noem het maar op. Maar wel onder begeleiding, anderen die meedoen, noem het maar op. Als het goed is worden er fotootjes geschoten dus die komen wel online :D. Benieuwd of ik wat leuke getallen neer kan zetten tegen die tijd.

Wat super gaaf man, heel veel succes alvast toegewenst

Leuk om ergens naar toe te werken.

Succes!

HET IS OFFICIEEL

Over 16 weken, 22 november om precies te zijn ga ik meedoen met de Beresterk Cup 🎉. Kleinschalige powerlift wedstrijd, geen gedoe met singlets, inschrijvingen, noem het maar op. Maar wel onder begeleiding, anderen die meedoen, noem het maar op. Als het goed is worden er fotootjes geschoten dus die komen wel online :D. Benieuwd of ik wat leuke getallen neer kan zetten tegen die tijd.
Leuk, succes!

Wat gaaf!!! Een mooi doel om naartoe te werken. Heel veel plezier en succes, geniet van de weg er naartoe ook!💪🔥

HET IS OFFICIEEL

Leuk man, en een mooi doel. Succes, en lekker calorieen blijven stouwen :)

Heb je bepaalde doelen in gedachte die je graag zou willen gaan neer zetten op de wedstrijd?

• #1.271
Heb je bepaalde doelen in gedachte die je graag zou willen gaan neer zetten op de wedstrijd?

Hmm, goeie vraag. Erg lastig aangezien ik niet precies weet waar mn échte maxes liggen. Daar komt nog eens bij dat ik weinig competitie bench train (eigenlijk altijd touch en go), dus dat moet ik ook nog even leren :roflol:. Heb wel een riem liggen, dus die zal ook nog wat extra ruimte geven, gebruik ik eigenlijk ook nooit. Streven is wel om een totaal van 400 te halen, maar of dat gaat lukken....

• #1.272
Leuk om ergens naar toe te werken.

Succes!
Wat gaaf!!! Een mooi doel om naartoe te werken. Heel veel plezier en succes, geniet van de weg er naartoe ook!💪🔥
Leuk man, en een mooi doel. Succes, en lekker calorieen blijven stouwen :)

Thanks allen, we gaan ervoor :).

Gaaf! Succes!!

• #1.274
BW 85,2 / Taille 81cm, ik val een beetje in herhaling volgens mij. Vandaag even een échte rustdag. Hamstrings en onderrug flink op spanning, erg slecht geslapen vannacht. Tripje naar de supermarkt ga ik het bij houden, met de auto ofc :D. Vanmiddag vergadering, iets studiegerelateerd.

Succes man! Leuk plan. Prijs valt ook best mee. Misschien doe ik ook wel mee, zal me er eens in verdiepen...

BW 85,2 / Taille 81cm, ik val een beetje in herhaling volgens mij. Vandaag even een échte rustdag. Hamstrings en onderrug flink op spanning, erg slecht geslapen vannacht. Tripje naar de supermarkt ga ik het bij houden, met de auto ofc :D. Vanmiddag vergadering, iets studiegerelateerd.

Eventueel wandeling of fietsen of andere lichte cardio met weinig of geen impact om het bloed te laten stromen.

Lees nog niets over dat het vol zit. Zal me dan wel nu aanmelden om nog mee te kunnen doen, ook top om zo aan het werken met een coach te kunnen snuffelen. Dit schopt alleen wel een beetje mijn mini cut in de war want ik wil eigenlijk tot half okt iets onder mijn onderhoud eten met een cheatday hier en daar maar ik zal nu wat eerder boven mijn onderhoud gaan moeten eten. Nogmaals heel veel succes en ik volg je.

• #1.280
Lees nog niets over dat het vol zit. Zal me dan wel nu aanmelden om nog mee te kunnen doen, ook top om zo aan het werken met een coach te kunnen snuffelen. Dit schopt alleen wel een beetje mijn mini cut in de war want ik wil eigenlijk tot half okt iets onder mijn onderhoud eten met een cheatday hier en daar maar ik zal nu wat eerder boven mijn onderhoud gaan moeten eten. Nogmaals heel veel succes en ik volg je.

Ben benieuwd, ze reageren heel snel op DMs dus gewoon even berichtje sturen :D.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven