XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vandaag even niks getrackt qua voeding. Ik zie het wel.

Voel me echt slecht, matig geslapen en veel bezig geweest met een opdracht voor school. Zo nog even trainen maar vrees dat dat ook niks gaat worden.

Gewoon gaan. Dat zijn de dagen dat ik mezelf vaak verras, en ineens een hele goede training heb.

Vandaag even niks getrackt qua voeding. Ik zie het wel.

Voel me echt slecht, matig geslapen en veel bezig geweest met een opdracht voor school. Zo nog even trainen maar vrees dat dat ook niks gaat worden.
Dit zijn juist de momenten die het verschil maken imo =D
Niet janken, trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.304
Beetje druk in de gym, overhead presses niet eens in een rack kunnen doen dus maar vanaf de grond.
30x3
35x3
40x3
40x10 VPR! Positie ideaal, lastig klaarzetten vanaf de grond, toch tevreden. Ik ben onderweg naar een @Bubs OHP, we zijn er bijna.
CGBP
40x10
42,5x10
50x10
50x10
40x10

Giant set Facepulls + cable row + cable pullover 2x20 :fire:
2x20 curls/pushdowns

@Nickyo1992 je had toch gelijk...

Laatst bewerkt:
Lekkere Ohp, 40x10 is echt dikke top

Shit man nu voelt dit als dubbel inhalen voor mij!
Zonder gekheid, top!!💪

• #1.308
BW 86,1 / Taille 82cm

Eerste gym sessie van een maat van me. Tussen de
sets door ff alle oefeningen van stronglifts bij langs gelopen, focus op mn eigen training was niet denderend.

Deadlifts
130x3, geen amrap, extra triples gedaan
140x3
150x3
Merk dat de grip het hier wel een beetje opgeeft. Hook grip werkt nog niet zoals ik het wil, hier de komende tijd iets meer aandacht aan besteden, setjes rack pulls met een hoog gewicht om de hook grip weer onder de knie te krijgen.
Voor de rest een beetje pompen en aankloten, niets noemenswaardig.

• #1.310
Zou eigenlijk een keer rusten, maar veel zin in de gym dusss: bench singles vandaag;

72,5 voor 3 paused singles, viel me mee, zit wel rek in tot 77,5 of misschien 80kg.
60x2x10 touch en go
Incline bench 40/42,5/45/42,5/40x10

Rondje lat prayer/cable row/curls/pushdowns voor de pomp.

Ben benieuwd naar de rest van de week :fire:

Zie je wel, bij twijfel altijd gaan! :thumb:

Verbaas me af en toe hoe lekker je kunt trainen met weinig energie.

BW 86,1 / Taille 82cm

Eerste gym sessie van een maat van me. Tussen de
sets door ff alle oefeningen van stronglifts bij langs gelopen, focus op mn eigen training was niet denderend.

Deadlifts
130x3, geen amrap, extra triples gedaan
140x3
150x3
Merk dat de grip het hier wel een beetje opgeeft. Hook grip werkt nog niet zoals ik het wil, hier de komende tijd iets meer aandacht aan besteden, setjes rack pulls met een hoog gewicht om de hook grip weer onder de knie te krijgen.
Voor de rest een beetje pompen en aankloten, niets noemenswaardig.
Straps? (Vanaf de sets dat conventional het af laat weten)

• #1.312
Straps? (Vanaf de sets dat conventional het af laat weten)

Persoonlijk geen fan van, mede omdat ik wel powerlift ambities heb, net tijdens de training nog even wat rack pulls geprobeerd met 140kg, even vasthouden en de duim goed vast zetten, nog even een paar keer forceren en dan zal het wel goedkomen. Ook maar ff potje van dat liquid chalk halen, meer fan van 'échte' magnesium, maargoed, elke keer ruzie maken met personeel is ook niet wenselijk, jammer van die 8 blokken die ik nog boven heb staan :D.

• #1.315
Hmm. Wederom in dubio om vanavond de stad in de te gaan. Nuchter gaat hem in dat geval sowieso niet worden. Cals op 3300ish, exclusief eventuele dranken en cheatmeals vanavond.

Hmm. Wederom in dubio om vanavond de stad in de te gaan. Nuchter gaat hem in dat geval sowieso niet worden. Cals op 3300ish, exclusief eventuele dranken en cheatmeals vanavond.
100% doen, je bent maar 1 keer jong
en je verliest niks of bijzonder weinig met regelmatig een avondje uit gaan

Persoonlijk geen fan van, mede omdat ik wel powerlift ambities heb

Af en toe met straps trainen is wel voordelig, ook voor PL. Je wilt rug en been spieren bijv. ook max. aanspreken, en niet alleen grip maximaal trainen.

Daarnaast kun je altijd nog extra grip werk doen.

Grip is ook vooral limiterend bij meerdere reps. Voor een PR / wedstrijd niet per se een probleem.

• #1.318
Af en toe met straps trainen is wel voordelig, ook voor PL. Je wilt rug en been spieren bijv. ook max. aanspreken, en niet alleen grip maximaal trainen.

Daarnaast kun je altijd nog extra grip werk doen.

Grip is ook vooral limiterend bij meerdere reps. Voor een PR / wedstrijd niet per se een probleem.

Hmm. Daar heb je wel een punt. Zal eens kijken naar een setje straps, misschien wel wat voor de amraps, singles uitgesloten om die week van 5/3/1 echt comp gericht te houden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven