AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.343
Net gewogen op 87,4 (+1,1 tov gisteren), lijkt me sterk dit :roflol:.

Vanmiddag nog even de OHP aanpakken, dan staat alleen deadlift nog op het programma deze week. Vind het wel een beetje overdreven om volgend schema nu al te gaan deloaden voor 4 trainingen. Misschien dat ik gewoon een dag rust pak, UB/LB ga trainen op lichte oefeningen (gewoon even pompen), vervolgens nog een dag rust en weer verder met de volgende cycle.

• Like
Waarderingen: Apw
Net gewogen op 87,4 (+1,1 tov gisteren), lijkt me sterk dit :roflol:.

Vanmiddag nog even de OHP aanpakken, dan staat alleen deadlift nog op het programma deze week. Vind het wel een beetje overdreven om volgend schema nu al te gaan deloaden voor 4 trainingen. Misschien dat ik gewoon een dag rust pak, UB/LB ga trainen op lichte oefeningen (gewoon even pompen), vervolgens nog een dag rust en weer verder met de volgende cycle.
nog steeds niet gepoept dus

• #1.347
Ja, ja en nog eens ja, ff lekker getraint in de sauna die zich basic fit noemt.

OHP topset 42,5x10 (1+ week, vrij raar dat er dan 10 reps uit geperst kunnen worden, anyway VPR!)
Close grip bench 40/50/60/50/40x10 > wint de schoonheidsprijs niet, lekker die reps eruit rammen als een gek
BB Shrugs + Pullups
Facepulls + cable rows
Curls + extensions

Nu lekker de laatste colleges kijken en rust it is. Morgen super druk met de studie dus zeker geen tijd voor een training. Donderdag idem, streven is om savonds wat tijd vrij te maken voor de deadlifts.

Erg tevreden met hoe het gaat zo :D.

• #1.348
Voedingstotaal vandaag, zo ziet het er vrij gemiddeld uit, dit is wel exclusief groenten bij het avondeten, dat is zo weinig calorieen dat het voor mij niet veel uitmaakt. Daarnaast reken ik altijd een scheut olijfolie mee bij het vlees (90cal/10g);

Cals/C/P/F : 3302/399/192/102 :marvin:

• #1.349
Gewicht weer terug op normaal na die uitschieter, stabiele 86,3 vanochtend.

Vandaag erg druk, zal rond 18/19u thuis zijn gok ik, afhankelijk van wat er nog gedaan moet worden qua school wel of niet trainen. Anders morgen, dan heb ik écht de hele dag om zelf in te plannen en geen vaste uren muv. ochtendcollege.

We zien het vanzelf wel :D.

• Like
Waarderingen: Apw
Gewicht weer terug op normaal na die uitschieter, stabiele 86,3 vanochtend.

Vandaag erg druk, zal rond 18/19u thuis zijn gok ik, afhankelijk van wat er nog gedaan moet worden qua school wel of niet trainen. Anders morgen, dan heb ik écht de hele dag om zelf in te plannen en geen vaste uren muv. ochtendcollege.

We zien het vanzelf wel :D.
succes vandaag! oh lekker zo'n dag als morgen op de planning

• #1.351
succes vandaag! oh lekker zo'n dag als morgen op de planning

Ja heerlijk, in principe heb ik niks te klagen, alleen donderdag is verschrikkelijk. Zowel dinsdag als vrijdag van 9-11/12 bezig met online lessen en de rest van de dag "zoek je het maar uit" :D.

• #1.352
BW 86,3 / Taille 82cm

PR TIME

Deadlift top single 170, beltless, geen magnesium, zit nog wel wat rek in dus. Rep was voor mn gevoel heel traag en lockout was een hell, anyway, wel weer in the pocket.
Aangezien eelt op mn hand was gescheurd, beide handen trouwens, rest van de training maar een beetje gelaten. Ook erg vermoeid na lange dag en slechte nachtrust. Morgen weer een dag!

20200917_204347.jpg

16003718954501467980640736349187.jpg

Laatst bewerkt:
Netjes hoor, 170 voor single zonder mag of belt. Goed bezig

• #1.356
Eww.. :haar: Ik heb dat wel eens bij turners gezien.... smerig gewoon, en pijnlijk lijkt me.
Maar 170: echt netjes hoor!

Het prikt ook als een gek, dode huid er afgeknipt en nu pleisters erop jassen, zodat ik in ieder geval er niet aan ga zitten. Morgen gewoon doortrainen met pleisters :D.

BW 86,3 / Taille 82cm

PR TIME

Deadlift top single 170, beltless, geen magnesium, zit nog wel wat rek in dus. Rep was voor mn gevoel heel traag en lockout was een hell, anyway, wel weer in the pocket.
Aangezien eelt op mn hand was gescheurd, beide handen trouwens, rest van de training maar een beetje gelaten. Ook erg vermoeid na lange dag en slechte nachtrust. Morgen weer een dag!

20200917_204347.jpg

16003718954501467980640736349187.jpg
Wow, top zeg!
Groeit wel weer aan maar is even beroerd lastig. Hoop dat je een beetje nachtrust hebt gehad vannacht

• #1.359
Prima geslapen, wekker maakte helaas een abrupt einde aan de goede nachtrust.
Typisch ook, calorieen omhoog naar 3500 per dag en BW dropt van een stijgende lijn rond de 86,0 naar 86,3 ineens naar 85,7. Tegenvaller, maar 3500 moet wel haast genoeg zijn.

Prima geslapen, wekker maakte helaas een abrupt einde aan de goede nachtrust.
Typisch ook, calorieen omhoog naar 3500 per dag en BW dropt van een stijgende lijn rond de 86,0 naar 86,3 ineens naar 85,7. Tegenvaller, maar 3500 moet wel haast genoeg zijn.
Ja gewoon even weekje zo houden en kijken wat t doet
Ah super! Ja, die kutwekker komt hier ook altijd op t slechtste moment lawaai maken 🤪
Geniet van je dag vandaag!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven