- Waardering
- 594
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha .
ik hoop dat het niet al te lang gaat duren aron.
Misschien zondag als ik weer wat opgeknapt ben.
wat is het is nu je pr squat ?

Beterschap Dennis!
Btw, staan die (chinese?) tekens bij je oog ergens voor?

Dankjewel max
Ja die staan voor liefde en gezondheid.
Alleen die voir gezondheid werk op t moment niet![]()
180, voor mij is 200 het ideale doel dit jaar. Dus dan ben je me waarschijnlijk voor![]()
Vanwaar trouwens de keus voor tattoo's in je gezicht ? In je jeugd genomen en nu spijt van of sta je er nog achter ?
Misschien stigmatiserend maar denk niet dat het in het dagelijks leven altijd in je voordeel zal werken ?

Is een mooie mijlpaal voor ons. 200 squat. !
Ik hoop dat ik zondag fit genoeg ben.
---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------
sta ik zeker achter.!
het is voor mij ook een statement .!
ik doe waar ik zelf zin in heb. ik denk als je je in je gezicht laat tatoeren dat dan ook wel een feit is.!
heb ik pas gedaan op mijn 30e
toen mijn dochter werdt geboren heb ik wel wat twijfels gehad,of dit wel een goede beslissing is geweest.
moet ik eerlijk toegeven.
maar ik zie dat mijn dochter daar niet in belemmerd wordt met bijvoorbeeld kindjes die komen spelen.
mensen die niet verder kunnen en willen kijken dan alleen de buitenkant vindt ik persoonlijk beetje triest. maar kom het weinig tegen in mijn dagelijkse leven.
en tattoo's zijn niet meer zo stigmatiserend als vroeger, ik kijk nu toevallig voetbal, zie niet een voetballer die niet getatoeerd is.
alleen heb er nog geen gezien die in het gezicht getaoeerd is![]()