MuscleMeat

Tribal's log.

48 cm? Beul hehe :)

• Topic Starter Topic Starter
training van vanmiddag
29-06-14

ivm het voetbal vanmiddag ff getraind,
me snel volgevreten en toen naaar de gym

op warmen, wat foam rollen , leg extensions en legcurs

squats
8 x 60
5 x 90
5 x 110
3 x 130
6 sets van 3 reps 150
laatse set 5 reps

niet al te zwaar gedaan ,was alleen vandaag.

deadlift

10 x 70
5 x 110
3 x 150
5 sets van 3 reps 170 kg

had beter ff kunnen wachten dat me eten gezakt was .
deadliften was bijna niet te doen.

preacher curls halter 3 x 15
triceps kabel pulldown 3 x15
biceps dumbel curls 3 x15
overhead triceps extension halter 3 x 15.

snel na huis opfrissen en voetbal gekeken.!!

Gaat goed Dennis ik verwacht snel een 200 squat he

200 gaat jou wel lukken.

200 omdat het kan ;)

Thanx mannen. !

Maar de training van vanavond en morgen moet ik waarschijnlijk skippen.
ben stront verkouden .alles zit dicht. griep en hoest me kapot.
Denk dat ik maar goed uitziek.en pas vrijdag weer ga.als ik ne morge nog niet beter

Beterschap maat ff bijkomen en rust niet slecht soms

Thanx !
hoop dat ik morge weer beetje de oude ben.
Ja precies. Ff bijkome mijn ervaring is dat als je weer te snel gaat traine je savonds weer ziek bent.
Dus vrijdag pas weer aan het ijzer.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

niet stiekem eerder 200 squat dan mij hè :(

Beterschap Dennis!
Btw, staan die (chinese?) tekens bij je oog ergens voor?

Dankjewel max
Ja die staan voor liefde en gezondheid.
Alleen die voir gezondheid werk op t moment niet;)

Vanwaar trouwens de keus voor tattoo's in je gezicht ? In je jeugd genomen en nu spijt van of sta je er nog achter ?

Misschien stigmatiserend maar denk niet dat het in het dagelijks leven altijd in je voordeel zal werken ?

180, voor mij is 200 het ideale doel dit jaar. Dus dan ben je me waarschijnlijk voor ;)

Is een mooie mijlpaal voor ons. 200 squat. !
Ik hoop dat ik zondag fit genoeg ben.

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Vanwaar trouwens de keus voor tattoo's in je gezicht ? In je jeugd genomen en nu spijt van of sta je er nog achter ?

Misschien stigmatiserend maar denk niet dat het in het dagelijks leven altijd in je voordeel zal werken ?

sta ik zeker achter.!
het is voor mij ook een statement .!
ik doe waar ik zelf zin in heb. ik denk als je je in je gezicht laat tatoeren dat dan ook wel een feit is.!
heb ik pas gedaan op mijn 30e
toen mijn dochter werdt geboren heb ik wel wat twijfels gehad,of dit wel een goede beslissing is geweest.
moet ik eerlijk toegeven.
maar ik zie dat mijn dochter daar niet in belemmerd wordt met bijvoorbeeld kindjes die komen spelen.
mensen die niet verder kunnen en willen kijken dan alleen de buitenkant vindt ik persoonlijk beetje triest. maar kom het weinig tegen in mijn dagelijkse leven.
en tattoo's zijn niet meer zo stigmatiserend als vroeger, ik kijk nu toevallig voetbal, zie niet een voetballer die niet getatoeerd is.
alleen heb er nog geen gezien die in het gezicht getaoeerd is;)

Is een mooie mijlpaal voor ons. 200 squat. !
Ik hoop dat ik zondag fit genoeg ben.

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

sta ik zeker achter.!
het is voor mij ook een statement .!
ik doe waar ik zelf zin in heb. ik denk als je je in je gezicht laat tatoeren dat dan ook wel een feit is.!
heb ik pas gedaan op mijn 30e
toen mijn dochter werdt geboren heb ik wel wat twijfels gehad,of dit wel een goede beslissing is geweest.
moet ik eerlijk toegeven.
maar ik zie dat mijn dochter daar niet in belemmerd wordt met bijvoorbeeld kindjes die komen spelen.
mensen die niet verder kunnen en willen kijken dan alleen de buitenkant vindt ik persoonlijk beetje triest. maar kom het weinig tegen in mijn dagelijkse leven.
en tattoo's zijn niet meer zo stigmatiserend als vroeger, ik kijk nu toevallig voetbal, zie niet een voetballer die niet getatoeerd is.
alleen heb er nog geen gezien die in het gezicht getaoeerd is;)

Nee heb voor dergelijk statement idd wel respect. Maar kan me voorstellen dat het met solliciteren ofzo niet handig is

Terug
Naar boven